Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
eddie zei:Stroken asfalt , kort gras en LANTAARNPALEN , dus daar vliegen is vragen om schade !!
T is moeilijk om een leuk plekkie te vinden hier in de randstad , t word steeds voller .
eddie zei:Minder water ???
Dat 1e slootje , dat is een behoorlijk stukkie van je weg als je daar in land dan heb je echt zelf iets fout gedaan denk ik :?:
eddie zei:Zeg heren , nou geef ik een mooie plek prijs , en ik heb nog geen PB kunnen ontvangen van mensen die daar gaan vliegen ??
Beetje jammer , zie je dat ik een goeie reden had om mijn plekkies niet prijs te geven :roll:
ZamBeZi zei:eddie zei:Zeg heren , nou geef ik een mooie plek prijs , en ik heb nog geen PB kunnen ontvangen van mensen die daar gaan vliegen ??
Beetje jammer , zie je dat ik een goeie reden had om mijn plekkies niet prijs te geven :roll:
Zegguh... luister eens even...
Ik heb die maat van je gebeld (met een H) afgelopen zaterdag om te vragen waar je zat ('was jouw nr. kwijt), maar die stuurde me met een kluitje in het riet met de mededeling dat je helemaal gestopt bent met vliegen.
Anyway, de volgende keer dat ik daar ga vliegen in een spontane bui, pm ik je vantevoren wel even :lol: