Vliegen Den Haag??

lantarenpalen en asfalt??? sjips hé. heb er idd al ff niet meer gevlogen, maar als jullie het over hetzelfde veldje hebben (bij het politiebureau) is het wel echt mindur zeg...

Binnenkort maar weer eens langs rijden. Nou ja, binnenkort..... zit nu ff met een gekneusde wervel thuis, dus dat duurt misschien nog heel ff...

Volgens mij ging het hierboven over P4 bij het ADO-stadion? Dat is nog wel te doen met een Alfa-modelletje oid.
Bij het politiebureau: bedoel je daarmee het veldje in de buurt van station Ypenburg?

Heren electrovliegers , ik heb een heel mooi stukkie gevonden wat tijdelijk een heel mooie vliegplek is .
Ik heb er zelf van de week met een electro piper cubje gevlogen :roll:
26102007oj7.jpg

Shot with 6110 at 2007-10-27

Dat ziet er wel aardig uit toch ??

Ziet er erg goed uit voor m'n Alfa!

...ik durf het bijna niet te vragen, maar: waar o waar?

hahaha , t is een aankomende atletiekbaan of zoiets .
Langs de vliet zit voetbalvereniging Wilhelmus , en racketcenter westvliet .
De asfaltweg helemaal uitrijden , daar zitten dan volkstuintjes en al die zooi .
Aan je linkerhand zie je dan de baan liggen , 9 van de 10 X is t hek open en kan je er gewoon bij , en anders t hek even een stukje verplaatsen .

eddie zei:
Stroken asfalt , kort gras en LANTAARNPALEN , dus daar vliegen is vragen om schade !!
T is moeilijk om een leuk plekkie te vinden hier in de randstad , t word steeds voller .

Eddie,

"ons" veldje op Ypenburg is overigens wel gehalveerd, maar nog steeds wel vliegbaar
ik heb daar nog steeds wel lol met de Robbe Pogo en de ME109; gaat prima :lol:

groetjes,
Dennis

misschien een leuk idee om eens te verzamelen op dat veldje van jou daar bij de Vliet

Lijkt me een heel strak plan Dennis , s kijken wanneer piet plusma goed weer doorgeeft .
Owja , ik ga gewoon met me rookbom vliegen daar hoor , groot zat .
Maar voorkeur is natuurlijk electro troep hè !!
Stel eens wat voor .

Ik ben zaterdag ff snel wezen kijken en vliegen op het sportveld-in-aanbouw dat Eddie tipt.
Erg leuk! Ideaal voor parkflyers en redelijk beschut tussen de bomen (zonder dat die bomen ZO dichtbij zijn dat je steeds je kist er uit moet hengelen). Ook geweldig zijn de stroken met asfalt; leuk voor schaalspul met landingsgestel.
Zelf heb ik gevlogen met m’n Pogo; blijft erg leuk kistje.

Voor de liefhebbers; dit zijn de coordinaten in Google-Earth:
52° 4'0.46"N
4°22'32.15"E

Er is in Google nog grasland te zien, maar inmiddels ligt er een prachtige atletiekbaan in aanbouw.

Als je echt beschut wilt vliegen , kijk dan s goed om je heen daar .
Er is een doorgang naar het korfbalveld , superstrak en omgeven door bomen .

Is daar ook minder water? :wink:

Vorige week vrijdag heb ik daar voor het eerst 1 van m'n kisten een onvrijwillig bad gegeven. Gelukkig na 3 dagen drogen geen schade aan de electronica. Maar toch... 8O

Volgende keer maar wat minder ruim aanvliegen daar :D

Minder water ???
Dat 1e slootje , dat is een behoorlijk stukkie van je weg als je daar in land dan heb je echt zelf iets fout gedaan denk ik :?:

eddie zei:
Minder water ???
Dat 1e slootje , dat is een behoorlijk stukkie van je weg als je daar in land dan heb je echt zelf iets fout gedaan denk ik :?:

Klopt; vandaar ook m'n :wink:

Ik stond te praten met een geïnteresseerde passant. Ik lette even niet goed op en was bij (of eigenlijk in) de sloot voor ik het wist...
Heb nog wel het drijfvermogen van Elapor kunnen demonstreren: dus niets aan de hand. :D

Het mooie was dat hij een vliegtuig wilde aanschaffen om koksmeeuwen vanaf zijn boot te kunnen verjagen. Gratis zwem-demo voor de beste man!

Zeg heren , nou geef ik een mooie plek prijs , en ik heb nog geen PB kunnen ontvangen van mensen die daar gaan vliegen ??
Beetje jammer , zie je dat ik een goeie reden had om mijn plekkies niet prijs te geven :roll:

eddie zei:
Zeg heren , nou geef ik een mooie plek prijs , en ik heb nog geen PB kunnen ontvangen van mensen die daar gaan vliegen ??
Beetje jammer , zie je dat ik een goeie reden had om mijn plekkies niet prijs te geven :roll:

Zegguh... luister eens even...
Ik heb die maat van je gebeld (met een H) afgelopen zaterdag om te vragen waar je zat ('was jouw nr. kwijt), maar die stuurde me met een kluitje in het riet met de mededeling dat je helemaal gestopt bent met vliegen.
Anyway, de volgende keer dat ik daar ga vliegen in een spontane bui, pm ik je vantevoren wel even :lol:

mij ook :).

Heb alleen weinig echt vliegen nu.. eigenlijk is alles bijna af, alleen begin ik elke keer weer aan wat nieuws...

Maar ben nu begonnen met het afmaken/repareren van de zooi die nu stil ligt :D. dus misschien dat ik binnenkort ook eens kom kijken...
maarja, voor mij is het strand nogal dichtbij en ik heb geen auto...

ZamBeZi zei:
eddie zei:

Zegguh... luister eens even...
Ik heb die maat van je gebeld (met een H) afgelopen zaterdag om te vragen waar je zat ('was jouw nr. kwijt), maar die stuurde me met een kluitje in het riet met de mededeling dat je helemaal gestopt bent met vliegen.
Anyway, de volgende keer dat ik daar ga vliegen in een spontane bui, pm ik je vantevoren wel even :lol:

Henkie is gek joh .
Ik wou eerst alles weg doen en met het 1 op 6 gebeuren verdergaan , maar aangezien dat toch niet helemaal mijn ding is heb ik allang weer besloten om toch te blijven vliegen .

Hi Eddie,

Ik ben er op weg van werk naar huis even langsgegaan om te checken. Heb altijd wat te vliegen in de auto liggen :D
Ik wil je de volgende keer best PB-en hoor, wist niet dat je dat juist op prijs stelde. I.i.g.: bedankt voor het mooie stekkie!

Back