Vliegen Den Haag??

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door Eloi, 12 nov 2006.

  1. narfer007

    narfer007

    Lid geworden:
    31 jan 2005
    Berichten:
    453
    Locatie:
    Zoetermeer
    Nou skidz je vloog met die staat beter dan mij, ik had de mijne 2x in de muur.(of waren dat die magneten?)

    Maar sietse wanneer is de volgende?
     
  2. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    Deze week ff niet, moet donderdag voor 12 uur mijn afstudeerverslag inleveren. Misschien de zondag daarop dus... (of is het dan kerst ofzo?. mmhhh, heb nog niets gepland dus :) )
     
  3. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    [​IMG]


    En ik mocht ook even:
    [​IMG]
     
  4. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    lache foto's :).

    Jaja, me heliverzameling groeit... Van groot tot klein (of andersom)...
    [​IMG]
     
  5. sven311

    sven311

    Lid geworden:
    21 nov 2006
    Berichten:
    1.403
    Locatie:
    Liedekerke(België) (model wings ternat)
     
  6. Eloi

    Eloi

    Lid geworden:
    15 mrt 2006
    Berichten:
    120
    Hallo Sietse, gdv. topic overnemer!! nee grapje vind het cool dat dit allemaal gebeurd!!!!!!
    Moet ook zekers een keer komen wan ik krijg dat ****ding nog steeds niet de lucht in!! Dus heb nog wel een paar lesjes nodig van mensen die kunnen vliegen.
    Dus kom zekers een keer langs buiten of binnen!!
    Den Haag rules!!!!
     
  7. narfer007

    narfer007

    Lid geworden:
    31 jan 2005
    Berichten:
    453
    Locatie:
    Zoetermeer
    Zo ik schop dit draadje weer even naar boven.

    Dacht ik toch even een leuk plekkie te hebben gevonden om te vliegen,
    Bij station Nootdorp van de nieuwe randstad rail. heb je een aardig stukje braak liggend terein,

    Dus ik er vrolijk heen met me T-rex, loop het soort van veltje op.
    En merkte al meteen dat het best hobbelig was. Maar ja vliegen doe je in de lucht dus. moet lukken.
    Al me al ging het best lekker, tail-in, dus staart ff draaien tot nose-in, dit ging ook wel lekker.
    Tot dat, ik iets te snel me heli liet zakken, :oops: en precies in een kuil.
    Gevolg een Boomstrike :|
    Dus met een kromme staart zonder horizontale fin naar huis toe.
    conclusie. Geen goed vlieg veltje :oops:

    hier nog ff een foto'tje

    [​IMG]

    Ja ik weet het heb geluk gehad met me gyro, dus die gaat gelijk naar ondere toe.
     
  8. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    verder geen schade?? valt reuze mee zeg!
    Bladen ook heel? watvoor bladen waren dat dan?

    lage toeren?


    Ik heb nu 2x een boomstrike gehad. gyro zit daar ook, maar die is nog heel. Beide keren had de staart echt een hele diepe deuk. beide keren ook een blad kapot (1e keer hout, 2e keer carbon).
    Ik heb daarnet ook nog heel ff gevlogen. na de "Kerstcrash" eigenlijk alleen maar problemen gehad. telkens weer storing...
    Vandaag voor het eerst weer storingsvrij gevlogen! Lekker loops en rolls gedaan :D.
    Storing bleek te liggen aan 1 draadje dat ik verlegd had....

    Dit was ff "stiekem" tussendoor vliegen. Als mijn afstudeertijd voorbij is gaan we wel weer dingen afspreken!

    Succes met herbouwen!!
     
  9. narfer007

    narfer007

    Lid geworden:
    31 jan 2005
    Berichten:
    453
    Locatie:
    Zoetermeer
    schade:
    staartboom
    Horizontale Fin.
    staartrotor stuurstang
    en vreemd genoeg het doppie op me kop. (snap nog de functie van het ding niet :oops: )

    schade schat ik op zo'n 25 á 30 euro denk ik.

    Ennuh sietse niet meer stiekem vliegen heh je hoeft nog maar een paar weken :wink:
     
  10. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    valt mee idd zeg. gelukkie! :D.
    maar hoe je dat doppie nou kan breken???? dat snap ik echt niet...

    Tis trouwens een "blade stopper". Als je de bladen stil wil zetten kan je daarop drukken om de rotor af te remmen. wel lache, maar voor een T-Rex niet echt nodig. Die 2 sec om hem uit te laten draaien kan ik meestal wel wachten :D.
     
  11. eddie

    eddie

    Lid geworden:
    5 apr 2004
    Berichten:
    2.556
    Locatie:
    leidschendam
    Als je ff goed zoekt bij t politieburo op dat hobbelige paadje kan je een leuk stukkie vinden .
     
  12. pattux

    pattux

    Lid geworden:
    25 feb 2007
    Berichten:
    318
    Locatie:
    x
    Hebben jullie nog suggesties voor het "wild"vliegen in Den Haag?
    Het liefst niet in de buurt van snelwegen en uit de buurt van de kassen.
    Tot voor kort vloog ik wel eens op een bouwterrein bij wateringen, maar dat wordt volgebouwd.

    Alvast bedankt voor de reacties.
     
  13. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    ben ook hard aan het zoeken, denk een veldje gezien te hebben bij het ado-stadion (is wel in de buurt van snelweg...), moet er nogsteeds een keertje echt gaan kijken.

    maareh....jij komt helemaal uit tilburg om te wildvliegen in Den Haag???? :lol:
     
  14. pattux

    pattux

    Lid geworden:
    25 feb 2007
    Berichten:
    318
    Locatie:
    x
    Yep helemaal uit Tilburg. ;)
    Ik werk in Den Haag en ben in de weekenden ook nog soms in Den Haag bij familie, en dan zou het lekker zijn als ik hier ook een mooi veldje heb.
    Gisteren wat gesnuffeld bij de duinen bij Monster, en in Madestein. Helaas is alles te klein of het is perfect maar dan staan er weer hekken omheen of kassen in de buurt. Dat is in Tilburg toch wel stukken makkelijker te vinden.
     
  15. Ferdy

    Ferdy

    Lid geworden:
    29 dec 2006
    Berichten:
    681
    Locatie:
    Wateringen
    hai,

    Wat vlieg je precies???
    in de buurt van wateringen vlieg ik wel eens met een DLG daar is het groot genoeg voor
    Eigenlijk tussen Wateringen en Rijswijk in ... veldje waar vroeger kassen stonden..ene kant is churchillaan/Oosteinde andere kant is tegen de begraafplaats eikelenburg aan.

    Misschien is het wat.....

    Ferdy
     
  16. pattux

    pattux

    Lid geworden:
    25 feb 2007
    Berichten:
    318
    Locatie:
    x
    Sorry voor de late reactie.

    Dat is niet gek ver van mijn vliegveldje vandaan volgens mij. Volgens mij de overkant van de straat (Oosteinde)
    Ik vlieg nu nog op het bouwterrein achter de Overvecht. Maar jouw veld zijn toch allemaal kleine postzegels?
    Nu maakt dat voor vliegen natuurlijk niet zo heel veel uit, maar ben je wel een beetje vrij van obstakels?

    Tot nu heb ik alleen met mijn Easystar (eerst 35Mhz nu 2.4 Ghz DX7) gevlogen en binnenkort ook met mijn Acromaster.
    Die moet ik nog steeds in elkaar lijmen. Voor de Acromaster heb ik wat vlakkers nodig.

    Mijn schoonvader (mijn Haagse vliegmaat) heeft ook nog naast zijn Easystar een Robbe Bandit en een Robbe Dimona (kleintje).
    De Bandit vind ik ook wel lekker vliegen als hij eenmaal goed opgestegen is. Lekker snelle zwever die echt omhoog wil. Alleen dus wat nerveus bij takeoff.
    Dit weekend wordt er weer gevlogen in de omgeving van Tilburg.
     
  17. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    ey Pattux,
    stuur anders ff een mailtje/pbtje naar mij met je gegevens. Kanaalnr hoeft dus niet (2.4ghz?). wel ff naam, en eventueel telnr, woonplaats, adres. Dan zet ik je op de lijst. Het is een tijdje wat stil geweest, maar binnenkort wil ik wel weer wat gaan doen. Lijkt me lache.
    Net aan de overkant van het ADO stadion is een leuk stukkie trouwens. daar vlieg ik wel af en toe. Ik werk daar vlakbij in de oude fokkerhallen op Ypenburg.
    Verder heb je in de duinen een aantal leuke veldjes en natuurlijk het strand! Ideaal voor jouw vliegtuigen!
     
  18. pattux

    pattux

    Lid geworden:
    25 feb 2007
    Berichten:
    318
    Locatie:
    x
    PB voor sietse achtergelaten.
     
  19. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    ben je er de laatste tijd nog wel eens geweest???

    gisteren er ff langsgereden (als we over hetzelfde stukje praten) en het is nu een parkeerplaats geworden met mooie stroken asfalt en stroken gras.
    voordat ado er ging bouwen vloog ik er meestal ook!
     
  20. eddie

    eddie

    Lid geworden:
    5 apr 2004
    Berichten:
    2.556
    Locatie:
    leidschendam
    Stroken asfalt , kort gras en LANTAARNPALEN , dus daar vliegen is vragen om schade !!
    T is moeilijk om een leuk plekkie te vinden hier in de randstad , t word steeds voller .
     

Deel Deze Pagina