Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben er denk ik rond 13:00/14:00, Sky Hero en EZ mee. heb iets van 2 of 3L 5% bij me Junkie, dat tankie kan er wel vanaf, zo nu eerst koffie ....:morning:

goeie morgen
wat een weertje heb er zin aan
junkie je kan hem gewooon vliegen op 12 %
vlieg ook wel met 15% helibrandstof als mn 5% op is
geen probleem de motor blijft alleen iets kouder

ben er denk ik rond 13:00/14:00, Sky Hero en EZ mee. heb iets van 2 of 3L 5% bij me Junkie, dat tankie kan er wel vanaf, zo nu eerst koffie ....:morning:

okidoki, ik neem de vibrogym ook mee just in case ;)

wie regelt er een lekkere kan koffie ? ik heb niet zo'n doorloopkoffie geval .

wie regelt er een lekkere kan koffie ? ik heb niet zo'n doorloopkoffie geval .
Op basis van ervaring met eerdere jaren zal er wel weer koek en zopie via de club geregeld zijn. :yes: Dus vast ook wel koffie. ;)

Even de haartjes van het bolletje gehaald, kan het velletje wat bijkleuren. 8O Laatste batterijen hangen aan den tiet. Zendertje is opgeladen. Zo nog even de vliegers opzoeken in de zooi in de garage. :?

Op basis van ervaring met eerdere jaren zal er wel weer koek en zopie via de club geregeld zijn. :yes: Dus vast ook wel koffie. ;)

Even de haartjes van het bolletje gehaald, kan het velletje wat bijkleuren. 8O Laatste batterijen hangen aan den tiet. Zendertje is opgeladen. Zo nog even de vliegers opzoeken in de zooi in de garage. :?

volgens mij is daar niet voor geregeld
hebben er geen dingen voor geregeld
maar ehh een tip doe ik ook

drink nu heel veel koffie
en vanmiddag laat je gewoon een boer en dan proef je weer koffie
probleem opgelost;)

we zien het wel , ik neem wel een colaatje mee ;)

nog even profiteren van het kleine veld , ik heb nu best veel zooi mee , stuk of 4 vliegers met starterkist en nog een bak vol lipo's .
dat wil je op het nieuwe veld niet meeslepen :help:

dan gewoon 1 bigscale mee ;)

ik wil een beetje vroeg gaan , vrije dagen zijn zo voorbij , en vanmiddag nog boodschapjes doen .

tot zo

Alles ligt in de auto. Althans, de oplaadzooi, besturingsding, de Monsun, de Sleurphira, stoeltje en laarzen (youneverknow). De rest vind ik wel gesneden. :yes: Ervaring heeft geleerd dat er van vliegen toch niet veel terecht komt. :rolling:

volgens mij is daar niet voor geregeld
hebben er geen dingen voor geregeld
maar ehh een tip doe ik ook

drink nu heel veel koffie
en vanmiddag laat je gewoon een boer en dan proef je weer koffie
probleem opgelost;)

tader
accu vol en in de auto trouwens auto vol, mooi weer wat wil een mens nog meer, en de gezeligheid die moeten we zelf maken TOT STRAKS:D:D:D

In het mailtje van de club werd er gevraagd om meubulair voor op het veld. Ik denk dat een knuffelmuur wel een goed idee is. ;)

Voor de thuisblijvers en harde wekkers... Commentaar overbodig. ;)

wissenopening1.jpg

wissenopening2.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back