Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
goeie morgen
wat een weertje heb er zin aan
junkie je kan hem gewooon vliegen op 12 %
vlieg ook wel met 15% helibrandstof als mn 5% op is
geen probleem de motor blijft alleen iets kouder
ben er denk ik rond 13:00/14:00, Sky Hero en EZ mee. heb iets van 2 of 3L 5% bij me Junkie, dat tankie kan er wel vanaf, zo nu eerst koffie ....:morning:
Op basis van ervaring met eerdere jaren zal er wel weer koek en zopie via de club geregeld zijn.wie regelt er een lekkere kan koffie ? ik heb niet zo'n doorloopkoffie geval .
Op basis van ervaring met eerdere jaren zal er wel weer koek en zopie via de club geregeld zijn.Dus vast ook wel koffie.
Even de haartjes van het bolletje gehaald, kan het velletje wat bijkleuren. 8O Laatste batterijen hangen aan den tiet. Zendertje is opgeladen. Zo nog even de vliegers opzoeken in de zooi in de garage. :?
Op basis van ervaring met eerdere jaren zal er wel weer koek en zopie via de club geregeld zijn.Dus vast ook wel koffie.
Even de haartjes van het bolletje gehaald, kan het velletje wat bijkleuren. 8O Laatste batterijen hangen aan den tiet. Zendertje is opgeladen. Zo nog even de vliegers opzoeken in de zooi in de garage. :?
Ik doe ff rustig aan vandaag, geen zin in drukte en gejaag
Drukke week in de benen, weet nog niet of ik naar het veld kom ;-)
Huh? Ideaal siggy veldhangzonnebakkenweertje
Junkie is op das velt , zit hem in de naam denk ik
Snel ff dogfighteren gaat !
volgens mij is daar niet voor geregeld
hebben er geen dingen voor geregeld
maar ehh een tip doe ik ook
drink nu heel veel koffie
en vanmiddag laat je gewoon een boer en dan proef je weer koffie
probleem opgelost![]()
Voor de thuisblijvers en harde wekkers... Commentaar overbodig.
![]()
![]()