Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Na anderhalve dag afwezigheid vorige week zag ik ineens dat iedereen iets met zijn echie deed dus heb ik mijn onderste schrift ook maar aan gepatched.

En ze zijn allemaal ook stuk voor stuk even leuk en origineel :mrgreen:

*gaat even naar Velsen, wat inbouw materiaal halen voor de Hummel rolroeren :p *

*gaat even naar Velsen, wat inbouw materiaal halen voor de Hummel rolroeren :p *
Mocht je dit nog lezen: Carbon buis van een metertje lang en een buitendiameter van 5 of 6 mm (binnen diameter is niet zo van belang). Vanavond afleveren bij de ACH of zoveel eerder je langs kantoor komt (ben er tot 17:15/17:30 uur). :thumbsup:

Mocht je dit nog lezen: Carbon buis van een metertje lang en een buitendiameter van 5 of 6 mm (binnen diameter is niet zo van belang). Vanavond afleveren bij de ACH of zoveel eerder je langs kantoor komt (ben er tot 17:15/17:30 uur). :thumbsup:

Als dat dezelfde buis is die in een EZ vleugel past dan hebben ze deze niet. Vorige week was ik er maar die dikte was er niet.

Als dat dezelfde buis is die in een EZ vleugel past dan hebben ze deze niet. Vorige week was ik er maar die dikte was er niet.
Hij mag dunner zijn. Mijn EZ heeft een 7mm 8O massieve staaf erin zitten (die flext echt niet :nooo:). Maar 5mm is aanmerkelijk dunner en zit in mijn Holiday, die bevalt goed dus voor mijn Mega Raven ook prima. :yes:

Siem en ik zijn er om 16.30 uur ;)

dat ga ik niet redden schat ;)

ik zit nu heerlijk in de tuin met mijn 2e halve liter bier gezamenlijk met mariska te bieren en oude lp's te draaien , helemaal goed dit :p:p:p

komt aardig aan op lege maag :mrgreen:

als ik het nog trek kom ik vanavond nog ff naar ht :?:roll:;)

Iemand straks nog naar het ACH veld? Het is erg mooi weer namelijk
Indien ja dan kan ik de plaktafel niet meenemen :rolleyes:
Maar die kan ik dan wel na het vliegen ophalen als ik mijn vliegtuig weer thuisgebracht heb :yes:

---Gaat niet alleen op het veld staan om te kunnen vliegen :nooo:---

Laatst bewerkt:
Maar die kan ik dan wel na het vliegen ophalen als ik mijn vliegtuig weer thuisgebracht heb :yes:

veeeeel te ver weg :rolleyes:;)

*staat dronken te stucen :celebrate:8-O*

*raadt iedereen af om richting het veld te gaan* :p :rolling: ;)

Zeker in een Ovlov, die bak zuipt 1:5 dus kost je zeker teveel :rolling: ;)

neehoor, gewoon luiheid ;)

en jij wilt natuurlijk met die homo brandstofkist vliegen ,anders was je zeker naar ht2 gekomen :mrgreen:

*ligt nu ff bij te komen in de lafuma (luie tuinstoel ) met het zonnetje in mijn porum *

*raapt zijn carbon en originel Elipsia bij elkaar, gooit die in de auto en vertrekt* :D

*vertrekt nog een keer want hij is twee plaatjes Depron vergeten* :oops: :evil: :nooo:

Posted via Mobile Device

jongens ... goed nieuws... vrijdag 18 graden en zon!! :zon:

dus laten we de middag vliegend doorbrengen :p

morgen ga ik op zeker naar ht2 ,neem neef dealmitri mee .
we zijn er rond 19;00 u , lekker na het eten , dan is er tijd zat ;)

Mazzel dat ik vrij heb ......
De Hummel afmaken.
De EZ* herstellen, en kijken dat ik er vrijdag bij kan zijn.
Voor aanstaande zondag de binnenvliegerij af hebben.

Ik ben gelijk mijn vakantie idee kwijt :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back