Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mazzel dat ik vrij heb ......
De Hummel afmaken.
De EZ* herstellen, en kijken dat ik er vrijdag bij kan zijn.
Voor aanstaande zondag de binnenvliegerij af hebben.

Ik ben gelijk mijn vakantie idee kwijt :(

gezelli dat je er bij bent :D

ik heb de rest van de week vrij gevraagd aan mezelf ,en vrij gekregen natuurlijk :p
1 dagje thuis schilderen schiet niet op , gewoon ff een ruk geven ,en dan is de hal beneden af ,trap omhoog en de hal op de 1ste ,en trap naar de 2e verdieping .
krijg er wel hulp bij , nog 2 zzp érs schiet het nog meer op ,ook de radiatoren zijn aan vervanging toe ,dit besteed ik liever uit .

dus word een dolle boel morgen ,daarna ff fladderen ;)

Morgen gaat de vlieger achterin de auto mee naar het werk. Als ik dan naar huis ga dan kan ik meteen even naar HT2 toe.

Ik heb nieuwe props binnen voor de Twinstar 8x8 voor wat meer snelheid. Mooie test bij mooi weer. Tevens de Hydrfoam weer mee natuurlijk :banana:

Morgen gaat de vlieger achterin de auto mee naar het werk. Als ik dan naar huis ga dan kan ik meteen even naar HT2 toe.

Ik heb nieuwe props binnen voor de Twinstar 8x8 voor wat meer snelheid. Mooie test bij mooi weer. Tevens de Hydrfoam weer mee natuurlijk :banana:

als je een beetje gezelligheid erbij wilt ,kom dan rond 19;00u naar ht2 .
dan ga ik even vliegen met mijn neef ;)

@philliams: Thanks voor het misgebruiken van je plaktafel. :thumbsup: :worship:

De Epilepsia is voor wat betreft de ruwbouw klaar. Morgen de elektriciteit en mechanica monteren. Zondag dus ermee vliegen. :yes: 8)

Posted via Mobile Device

Laatst bewerkt:
Huh? 8O Hoe bedoelt u? Omdat ik nog een uur extra flink door heb lopen plakken? Het is voor het eerst dat ik zoveel gebouwd en zo weinig geconsumeerd heb. :? :D

Posted via Mobile Device

Tis toch altijd jullie race wie het eerstet huis en online is ;)

Tis toch altijd jullie race wie het eerstet huis en online is ;)
Ik was nog lang niet thuis. Ondertussen wel (23:45u thuis) iedereen leek wel gaar en de HoogTij-ers vertrokken natuurlijk als laatste bezoekers. Voor wat betreft "de wedstrijd" zou Ronald gewonnen kunnen hebben want die was wel heeeeeel vroeg weg. :? ;)

Posted via Mobile Device

True .....
Morgen de Hummel maar weer herstellen, kan ik dat helestangenstelsel weer terug bouwen....
Zucht :p

Tsja, mijn maag speelde weer op en de knallende koppijn is ook weer terug. Maar de Epilepsia is wel lekker opgeschoten vanavond. :D

Posted via Mobile Device

Jij ging goed inderdaad :worship:
Ik plak gewoon wat depron extra en kan dan zondag alsnog vliegen :p
Heb nog een nieuwe discus liggen ook, kiijk wel ff :D

Iig moet de Hummel dit weekeinde de maiden krijgen.
Zit nog ff te bedenken wat voor cellenpakketje ik ga gebruiken :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back