Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemorgen :p

word vrijdag steeds beter , 18 graden ,veel zon ,en windkracht 2 :p:p
14;30 op ht2 ?

vanavond rond 19;00 ben ik ook op ht2 te vinden ;)

siggy ; welkom op de trutten club :cool:, dus je hoeft tegenwoordig geen examen meer te doen ?:o :mrgreen:

Jajajaja, die goedkope weerdiensten ook altijd... :? ;)

2ij6nb7.png

goedemorgen :p

14;30 op ht2 ?

vanavond rond 19;00 ben ik ook op ht2 te vinden ;)

siggy ; welkom op de trutten club :cool:, dus je hoeft tegenwoordig geen examen meer te doen ?:o :mrgreen:

Het wordt echt tijd dat je eens op gaat letten als je ergens rond loopt.
Die vluchtige stoffen beginnen die celletjes in je bovenkamer aardig aan te tasten merk ik :rolleyes: ;)

En *hop* daar ga je dan met je energiezuinige lampjes verplichting per 2010: Informatie over ledlamp is te rooskleurig - Trouw.

Iets wat ik al jaren loop te verkondigen op basis van veel ervaring met LEDs en de huidige verlichtingsarmaturen. Arme overheid toch weer. Vele tonnen aan overheidsgeld (onze belastingcenten dus) verkwist aan nutteloze studies die als resultaat hebben dat ze niet deugen. Triest hoor....

Tsja,ACH dan kloppen ze komend jaar toch nog wat extra centjes uit de knip van de hardwerkende burger.
Die pensioen gerechtigde leeftijd gewoon nog een jaartje of wat omhoog gooien of nog even wat korten op de W.W.is in deze tijd ook zeer lucratief.

Of de omzetbelasting maar even met een paar procentjes omhoog doen,
moet ik nog even doorgaan :confused:

(leest zojuist dat hij een glansrijke politieke carriere is misgelopen)

Vanavond even een uurtje vliegen lijkt me ook wel wat. Van 19:00-20:00 is een mooie tijd.

Helaas moet ik vanavond mijn XBox360 om laten bouwen, omdat mijn XBox al eerder was omgebouwd moet hij nu nog een keer omgebouwd worden :confused: :confused: :confused:
Er is een nieuwe update uit die het onmogelijk maakt om op omgebouwde XBoxen nieuwe release's (spellen) te spelen :(, daarom moet hij dus weer gehacked worden.
Dat gezeik ook met dat ombouwen :( :(

Vanavond even een uurtje vliegen lijkt me ook wel wat. Van 19:00-20:00 is een mooie tijd.

wij zijn er rond 19;00u ,of iets eerder .

heeft iemand nog een ez over ?

dus vleugels met romp ,hoeft geen electronica in te zitten .

schade gevalletje mag ook .

dit voor mijn neef

mvg Junk

Peter heeft er vast nog wel één liggen ;)

Tsjah dan heb je voor weinig een nieuwe op de plank liggen, als je dan toch geen electronica hoeft ....

En jammer dat mijn grapje ruw werd verstoord.
Het halve forum staat met 1 april grappen, maar mijnes moest zo nodig op slot ....

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Zojuist de Hummel voorzien van servo's in de romp, met stangenstelsel, uitgemeten en getrimd en wel.
Moet nu enkelt nog de rudder/neuswiel combi trimmen, en zorgen dat de throttlecut werkt, daarna ga ik met de eindfase beginnen ....
Motor laten draaien, mij benieuwen :yes:

wij zijn er rond 19;00u ,of iets eerder .

heeft iemand nog een ez over ?

dus vleugels met romp ,hoeft geen electronica in te zitten .

schade gevalletje mag ook .

dit voor mijn neef

mvg Junk

Zoals vanmorgen besproken vlieg ik vandaag ook weer om 16.30uur. ;)

Wij eten rond 19.15 dus dan is het voor mij de moeite niet meer om heen en weer te rijden.

Ook bijdehand .......
Koop je een gebruikte brandstof handpomp.
Voor bijna de nieuwprijs.
BLIJKT DAT KLERE DING LEK TE ZIJN!

Advertentie natuurlijk nergens meer terug te vinden hier op het forum ....

*stapt op de motor om _weer_ naar Velsen terug te rijden*

staat een lekkere bries ,maar dat is prima , ik neem de ez en grandmite mee:p

mijn neef neemt de ex-ez van fritsie mee, je wilt niet weten hoe die er uit ziet ,maar het vliegt nog :mrgreen:

Zojuist nog even op Ht geweest met de EZ.
Stond idd een beste wind,maarja voor een brevethouder is dit natuurlijk een lachertje ;-)

ahum,was best pittig maar toch even proberen natuurlijk.
heb het bij 1 lipootje gehouden,was best een gevecht met zo'n licht toestelletje.

Posted via Mobile Device

Net even het gras gemaaid op de club, BYM en Satstok kwamen ook nog ff kijken. Het gras is lekker kort dus we kunnen weer lekker vliegen :mrgreen: (of stijgen en landen :wink:)
Morgenmiddag maar ff vliegen denk ik, André komt ook ff vliegen :thumbsup: Anders ff in de avond kijken :yes:

Het resultaat van vandaag
aSNC00176.jpg

Zo,voor siggy is het weekend begonnen.
De recessie heeft zo ook weer z'n voordelen;-)

Een beetje de uurtjes opmaken,je weet het maar nooit he ?
Het wordt de komende dagen heerlijk weer dus moet je het er wel van nemen denk ik dan:-)

Kan ik mooi even controleren hoe het veld er bij ligt.
Ladertje,broodjes en koffie mee,Siggy vermaakt zich wel;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back