Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Shit, blijkt er in de Velox een gat te zitten.. en wat spanten kapot,

blijkt bij een noodstop, een camping stoeltje er doorheen gegaan te zijn.

Posted via Mobile Device

Dit is vreselijk balen ronald:-(
Misschien kan burp hem nog gebruiken voor onderdelen:-)

Zal wel goedkomen met de velox ;-)

werkse allemaal!

Posted via Mobile Device

werkse allemaal!

Oeps.., Hij is van Burp...:oops:

Ja, dat is inderdaad kl*te, maar gisteravond met erik nog ff geplakt, en een mooie ACH stikker eroverheen gedaan,
Nu zie je er bijna niets meer van :mrgreen:

Laatst bewerkt:
leuk filmpie phil :p ,vooral de spectaculaire landing :mrgreen:

al lijkt het soms net een mug die je filmt ;)

laat je ook nog ff de originele landing zien :mrgreen:, zie je mooi dat zand opspatten :p

*is net wakker en erug gaar , tja dat krijg je van fietsen :rolleyes:*

mooi weertje :p krijg al weer vlegkriebels ;)

de funjet is leuk , maar tegelijker tijd ook wat saai , dus er moet nog wat power bij, en ook wil ik er een soort landing gestel op bouwen ,zodat je ook alleen kunt opstijgen .
want met opgooien ben je net te laat met up , word vnavond aan gewerkt;)

zit toch te denken aan het 3740 kv motortje erin te zetten , hij zweeft op zich prima om ff af te koelen , en je kunt ook even rustig vliegen en dan weer ff flink gassen

zo vlieg ik ook met de ez , die is ook overpowered , maar gewoon niet achterelkaar volgas , blijft alles heel en fikt de motor er niet uit .

mooi weertje :p krijg al weer vlegkriebels ;)
Junk!!! :? ;)

de funjet is leuk , maar tegelijker tijd ook wat saai , dus er moet nog wat power bij, en ook wil ik er een soort landing gestel op bouwen ,zodat je ook alleen kunt opstijgen .
want met opgooien ben je net te laat met up , word vnavond aan gewerkt;)
Even een schakelaar voor Flap of Gear programmeren dat als deze aan staat. je wat extra up geeft. Zodra je de knuppel kan bedienen het schakelaartje uit zetten en zelf verder vliegen... :teacher:

Wordt ook voor andere hieper-de-pieper modellen gedaan: Voor het stijgen en landen de uitslagen beperken en voor stunten in de lucht maximale uitslagen (veelal wordt hiervoor de Dual Rate=D/R schakelaar gebruikt).

Een zeer geslaagde maiden Junkie,had ook niet anders van je verwacht ;)
Werd voor mij even te gek om gisteravond ook nog van huis te gaan.

Ik heb dan wel heel veel vrijheid,maar af en toe een avondje thuis is ook wel gezellig :rolleyes:

Denk dat Burp bijna niet kan wachten om de VELOX op te halen en ermee te gaan vliegen.

Het is weer lekker druk op het werk :sleepy:

Junk!!! :? ;)

Even een schakelaar voor Flap of Gear programmeren dat als deze aan staat. je wat extra up geeft. Zodra je de knuppel kan bedienen het schakelaartje uit zetten en zelf verder vliegen... :teacher:

Wordt ook voor andere hieper-de-pieper modellen gedaan: Voor het stijgen en landen de uitslagen beperken en voor stunten in de lucht maximale uitslagen (veelal wordt hiervoor de Dual Rate=D/R schakelaar gebruikt).

is ook een goede optie idd :p

al vind ik een landing gestel ook wel leuk op de funjet , er ligt immers genoeg asfalt ;)

@siggy ; jammer dat je er niet was, maar ik begrijp wel dat 2x vliegen op een dag wel wat veel is .

tja ,de meeste hebben een gezin ,dus word het vliegen naar sávonds verplaatst ;)

we kunnen in het weekend ook een vaste avond afspreken , van 19;00u tot 22;00u , overdag voor het gezin reserveren :yes:

en uiteaard door de week ook lekker in de avond fladderen ;)

Eindelijk we gaan weer terug naar huis.
lekker weer gehad hier in Limburg. Heli lekker gevlogen. Wel een crash gehad. Rotor blad en ser o stuk gegaan .Straks thuis even herstellen. Vanavond weer vliegen en morgenavond naar het veld.

grTz Jasper

Zo, Net terug van het 3D college in Belgie...., 3dcollege-big-scale-acro-fly-2009-editie-2-a

mooie vliegtuigen en gave demo's gezien.
DSCF0242.JPG - - PicturePush
* heeft een Velox gescoord * :shock: :banana:

:rolling: je mag hem kopen vooooooor, neah, niet te koop ;)

Jammer, beetje ducttape en weer gaan, toch?

Posted via Mobile Device

werkse allemaal!

Komt wel goed schatje

Oeps.., Hij is van Burp...:oops:

Ja, dat is inderdaad kl*te, maar gisteravond met erik nog ff geplakt, en een mooie ACH stikker eroverheen gedaan,
Nu zie je er bijna niets meer van :mrgreen:

Mooi man (om eens een oude en wijze spreuk aan te halen) Na twee vluchtjes zal hij er waarschijnlijk wel erger uit zien ;)

Ik hoop dat Burp lekker geslapen heeft :-D

Zeker, omdat mijn internet, tv en telefoon eruit ligt (krijg je ervan als alles bij een provider zit (UPC)) ik lees het nu pas op mijn werk :oops:

Denk dat Burp bijna niet kan wachten om de VELOX op te halen en ermee te gaan vliegen.

Dat klopt wel in ieder geval. ;)

Ronald, heb jij hem of heeft Winfried hem meegenomen? Als jij hem hebt dan kunnen we morgen op de club even kijken. Anders moet ik nog wat afspreken met Winfried.

Heb jij hem al gezien, wat was je eerste indruk (op het gat en de gebroken vleugel na :schrik:) :rolling:

Was gisteren zeker even gezellig op HT. Er zijn vast weer een aantal UFO meldingen gedaan. Zo'n vleugeltje is ook erg leuk heb ik gezien, nieuwe rage (al oud voor sommige)?

Laatst bewerkt door een moderator:
zoiets kan natuurlijk ook :p

[URL="
- Funjet with vectored thrust 2[/URL]
Pffff, doe dan stoer en ga voor zoiets (al dan niet met thrust vectoring):

Hintenvollk.sized.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
neehoor , de funjet is gewoon leuk voor erbij , daar ga ik geen rare fratsen mee uithalen ;)

gewoon de 3740kv erin en gaan met die funjet banaan .

Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox, Ik wil mijn Velox, ik wil mijn Velox :rolling:

Morgen heb ik hem en hij gaat natuurlijk even mee naar de club :yes:

Ik wil mijn Velox (95x 8O) :rolling:

Morgen heb ik hem en hij gaat natuurlijk even mee naar de club :yes:
Hoei, dat ziet er wanhopig uit. :lol: ;)

Even het Stille Mietje ontdaan van de AR6200 ontvanger. Deze gaat in de MiniMag. De AR7000 uit de MiniMag gaat dan straks in het Super Danoontje. Voor de FuckJet/BananaJet komt er een AR6250. Kijken of dat wat is, zo'n opgevoerde AR6100e. ;) Stiekem kijken wat de verschillen zijn en als dat alleen het antennedraadje betreft... :? :p En het Mietje gaat naar BYM. :bye:

Vanavond de DepFart even een verfje geven. Kan die komende week geplakt worden. Ook wat nichtlichtjes in de MiniMag werken. Hippe vaginatielichtjes rood/groen op links/rechts, landingslichtjes en beacons onder en boven. Even kijken of dat te combineren is met een LiPo-saver zodat e.e.a. gaat knipperen als de LiPo leeg raakt.

Overigens vandaag wat zitten verdiepen in LiFePo4 accu's. Best interessant voor wat grotere vliegers. Een celletje van 2300mAh kun je met 60A leegtrekken. Dat is dus bijna 30C. Pieken gedurende max. 10 sec. zelfs tot 120A. 8O Maar het mooie van LiFePo is dat je ze gewoon met 5C kunt laden. Dus accu leeg, 10 minuten later weer vol. Diep ontladen kunnen ze ook aardig tegen. Binnenkort dus maar eens proberen (3S in de MiniMag).

Overigens vandaag wat zitten verdiepen in LiFePo4 accu's. Best interessant voor wat grotere vliegers. Een celletje van 2300mAh kun je met 60A leegtrekken. Dat is dus bijna 30C. Pieken gedurende max. 10 sec. zelfs tot 120A. 8O Maar het mooie van LiFePo is dat je ze gewoon met 5C kunt laden. Dus accu leeg, 10 minuten later weer vol. Diep ontladen kunnen ze ook aardig tegen. Binnenkort dus maar eens proberen (3S in de MiniMag).

let je wel op de verschillen in celspanning?
Ik heb al van wat crasches gehoord omdat de nominale celspanning 3,3 volt is ipv 3,7.
veel regelaars kunnen hier nog niet mee overweg, en denken dat een vol 2 cellen pakket lifepo een lege 3 cellen lipo is......

siggy heeft zojuist even een nieuwe servo in de easystar geplaats en de boel weer even netjes afgesteld.

Dus ook deze vliegert is weer luchtwaardig :-)

@Hij wiens hut nog gesleurd moet worden;
De nieuwe LiPo's bij rctechnics kunnen ook met 5C worden geladen. Kijk maar op de site of stuur ze een mailtje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back