PH-ILS
Forum veteraan
morgen filmpjes en foto ... ben nu gaaaaar![]()
Zo het is morgen, hier het eerste filmpje van gisteren op HT2.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
morgen filmpjes en foto ... ben nu gaaaaar![]()
Shit, blijkt er in de Velox een gat te zitten.. en wat spanten kapot,
blijkt bij een noodstop, een camping stoeltje er doorheen gegaan te zijn.
Posted via Mobile Device
Dit is vreselijk balen ronald:-(
Misschien kan burp hem nog gebruiken voor onderdelen
Zal wel goedkomen met de velox ;-)
werkse allemaal!
Junk!!! :?mooi weertjekrijg al weer vlegkriebels
![]()
Even een schakelaar voor Flap of Gear programmeren dat als deze aan staat. je wat extra up geeft. Zodra je de knuppel kan bedienen het schakelaartje uit zetten en zelf verder vliegen... :teacher:de funjet is leuk , maar tegelijker tijd ook wat saai , dus er moet nog wat power bij, en ook wil ik er een soort landing gestel op bouwen ,zodat je ook alleen kunt opstijgen .
want met opgooien ben je net te laat met up , word vnavond aan gewerkt![]()
Junk!!! :?
Even een schakelaar voor Flap of Gear programmeren dat als deze aan staat. je wat extra up geeft. Zodra je de knuppel kan bedienen het schakelaartje uit zetten en zelf verder vliegen... :teacher:
Wordt ook voor andere hieper-de-pieper modellen gedaan: Voor het stijgen en landen de uitslagen beperken en voor stunten in de lucht maximale uitslagen (veelal wordt hiervoor de Dual Rate=D/R schakelaar gebruikt).
Zo, Net terug van het 3D college in Belgie...., 3dcollege-big-scale-acro-fly-2009-editie-2-a
mooie vliegtuigen en gave demo's gezien.
DSCF0242.JPG - - PicturePush
* heeft een Velox gescoord * :shock:![]()
Shit, blijkt er in de Velox een gat te zitten.. en wat spanten kapot,
blijkt bij een noodstop, een camping stoeltje er doorheen gegaan te zijn.
Posted via Mobile Device
Dit is vreselijk balen ronald:-(
Misschien kan burp hem nog gebruiken voor onderdelen
Zal wel goedkomen met de velox ;-)
werkse allemaal!
Oeps.., Hij is van Burp...
Ja, dat is inderdaad kl*te, maar gisteravond met erik nog ff geplakt, en een mooie ACH stikker eroverheen gedaan,
Nu zie je er bijna niets meer van![]()
Ik hoop dat Burp lekker geslapen heeft :-D
Denk dat Burp bijna niet kan wachten om de VELOX op te halen en ermee te gaan vliegen.
Pffff, doe dan stoer en ga voor zoiets (al dan niet met thrust vectoring):zoiets kan natuurlijk ook
[URL="- Funjet with vectored thrust 2[/URL]
Hoei, dat ziet er wanhopig uit. :lol:Ik wil mijn Velox (95x 8O) :rolling:
Morgen heb ik hem en hij gaat natuurlijk even mee naar de club![]()
Overigens vandaag wat zitten verdiepen in LiFePo4 accu's. Best interessant voor wat grotere vliegers. Een celletje van 2300mAh kun je met 60A leegtrekken. Dat is dus bijna 30C. Pieken gedurende max. 10 sec. zelfs tot 120A. 8O Maar het mooie van LiFePo is dat je ze gewoon met 5C kunt laden. Dus accu leeg, 10 minuten later weer vol. Diep ontladen kunnen ze ook aardig tegen. Binnenkort dus maar eens proberen (3S in de MiniMag).