Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het opstijgen en landen met de MM is echt weer een nieuwe uitdaging en ging zo voor de eerste keren verrassend goed he Sleur ???????? ;-)

Hahahahahaha,de laatste landing zelfs zo precies ingezet dat er 2 minimags OP elkaar stonden :-)

Een soort van paringsritueel;-)

Gevolg was dat er een paar krasjes op de minimag van Sleur zaten.
Hij werd hierdoor zo verschrikkelijk kwaad dat hij mij letterlijk aanvloog :-(

Foto's hiervan zullen zo wel on-line komen,nogmaals sorry Sleur.
Vond wel dat je een beetje overreacting was,maargoed het is natuurlijk wel je MM waar we hier over praten dus ik neem dat blauwe oog wel voor lief ;-)
Yep, gelijk vanmiddag de maiden vloog je MiniMag prima. Viel mij 100% mee hoeveel vermogen er in zat. Niet oneindig vertikaal maar zeker genoeg om met een flinke hoek door te stijgen. En na een EasyStar (achtige) is dit een leuke stap naar het echte werk. Mooi om wat sneller lage fly-by's te maken, wieltjeslandingen te maken, op te stijgen en rustig in te draaien voor de landing. Ging allemaal toch lekker. :thumbsup:

Tsja, en de verkrachting van mijn MiniMag... :evil: Dat je mijn vrouw aan zou randen, prima. Maar een hap *kuch* uit mijn MiniMag vliegen door deze op brute wijze te bespringen... :nooo: Gevolg was natuurlijk te verwachten hè. Sleur heeft een klein p***ie (wel een grote auto ter compensatie) en dus een kort lontje.
minimag_smash_siggy.jpg

LOL :rolling: Niets aan het handje hoor. Er zijn vandaag al wat meer putje en scheurtjes in gekomen door snoeihard diverse touch en go's te doen om vervolgens het landingsgestel te verliezen. Op 2 meter hoogte proberen een stall te redden en weer dat landingsgestel eraf. Te snelle bocht met taxiën en op zijn kop eindigen etc. :mrgreen:

*werkt hard aan een zeer sensationeel filmpje* :thumbsup:

Laatst bewerkt:
ja gaaf he :p de hek maiden

ik hoop dat je ook wat leuks inelkaar puzzelt v/d funjet :cool:

als je goed kijkt ,zie je waar de lipo's tot stilstand komen,vlak na de crash :mrgreen:

zet het geluid maar hard aan ,dan hoor je formule 1 auto's en een inslag :p

was helemaal super vandaag ,ben werkelijk gaar gevlogen .

de twin is een degelijke camera vlieger ,voor de rest oersaai :mrgreen:
zo een leuk filmpje daarvan ,met leuke passby's van siggy ;)

Komop met die filmpjes :yes: :mrgreen:

@ BYM: u heeft een nieuwe PB't met een nieuwe bestellinkt, de oude mag weg omdat Sjoerd het één en ander doneert ;) en nu met hoogtemeter :thumbsup:

ja gaaf he :p de hek maiden

ik hoop dat je ook wat leuks inelkaar puzzelt v/d funjet :cool:

als je goed kijkt ,zie je waar de lipo's tot stilstand komen,vlak na de crash :mrgreen:

zet het geluid maar hard aan ,dan hoor je formule 1 auto's en een inslag :p

was helemaal super vandaag ,ben werkelijk gaar gevlogen .

de twin is een degelijke camera vlieger ,voor de rest oersaai :mrgreen:
zo een leuk filmpje daarvan ,met leuke passby's van siggy ;)
Ja, maar om er wat raars van het filmpje te maken heb ik wel even een uurtje nodig. Inderdaad zie je waar alles heen gaat, mooie comments etc. Ook het filmpje van daarvoor zitten mooie momenten in. Dus dat komt goed.

Dat je gaar bent na 4 uur vliegen is natuurlijk niet vreemd. :nooo: zo lang heb je nog nooit bijna non-stop gevlogen. Dat heb je met van de ouwelullen-cruisers, dat duurt een eeuwigheid voordat je accu leeg is en ondertussen is die andere al weer vol. :lol:

*is als een gek al zijn LiPo's en Pb's aan het (bij)laden* :teacher:

Duidelijk filmpjestijd:

De ontmaagding van Siggy's MiniMag (had ik geweten wat-ie later zou doen dan was de landing wel zo geëindigd alleen het aanvliegen wat stijler 8O :lol:).

Laatst bewerkt door een moderator:
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

is alweer hersteld , alleen nog 1 rolroer met scharnieren terugplaatsen ;)

hij had er anders uitgezien met 4 cel lipo , die is wel vast besteld bij bym :mrgreen:

IMG_0922.jpg

IMG_0921.jpg

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

is alweer hersteld , alleen nog 1 rolroer met scharnieren terugplaatsen ;)

hij had er anders uitgezien met 4 cel lipo , die is wel vast besteld bij bym :mrgreen:
Wel deel is nu de Fun en welk deel de Jet? 8O :? :lol: ;)

@Siggy: Hang je je Crossa nog even aan de lader vannacht. Anders moeten we morgen weer duwen. :? :(

Geijnuggggg Sleur
HEKMAIDEN :p

De Multiplex Twister is gereed voor maiden.
Inmiddels zoveel vertrouwen *ahum* dat ik die morgen op ga gooien, de EDF bak ben benieuwd :)

Morgen ACH ........?

Geijnuggggg Sleur
HEKMAIDEN :p

De Multiplex Twister is gereed voor maiden.
Inmiddels zoveel vertrouwen *ahum* dat ik die morgen op ga gooien, de EDF bak ben benieuwd :)

Morgen ACH ........?
Yep, morgen weer vliegen. :thumbsup: Alleen weet ik nog niet hoe laat. Eerst om 06:30 uur vrouw en kind dumpen. Dan andere kind een beetje vermaken. In de loop van de ochtend semi-interesse bij vrouw en kind tonen en dan het twee etterje achterlaten. Hoe alles 's middags loopt weet ik nog niet. Mocht er verder niets ondernomen worden dan om 14:00 uur op het veld. Anders misschien al om 11:00 uur met..... Der Monsun! 8O :worship: En anders 's avonds nog een uurtje (als ik niet lam ben van het gerstenat). :celebrate:

Siggy is morgen ook zeker weer van de partij,die hele koninginnendag hetze is niks voor mij :turn-l:
Al die massa's mensen in de straten en op de pleinen,ik wordt al gek bij de gedachte.

Vrouwtje gaat samen met mijn schoonzuster naar A'dam,dus vanaf 11.00 uur ben ik geheel vrij om te gaan en staan waar ik wil :D

Het wordt morgen weer prima weer,dus accu's laden en gaan.
Hoop dat de Crossa accu het nog even een dagje uithoudt,Vrijdag maar even langs de kwikshit of cryermaster voor een verse,deze is al 5 jaar oud dus echt aan vervanging toe :worship:

Superfilmpje Junkie.

CHECK VANAF 5.50 min. :schrik: :schrik: dit scheelde echt niet veel hoor :cool:

@ Sleur

De maiden van de Monsun wil ik zeker niet missen,je gaat niet stiekum alleen hoor.......

Laatst bewerkt:
nee, junkie gaat morgen gewoon slenteren met het gezin , ik vind het zelf ook leuk om die zooi te bekijken die mensen aanbieden .
verder lekker wat pilsjes drinken bij wat optredens :p

sorry hoor ,maar ik vind het echt raar om op koninginnen dag te gaan vliegen :? ,maargoed ,je hebt junkies en superjunken ;)

ik heb mijn kick vandaag wel ff gehad , vrijdag vanaf 11;00u ben ik wel weer beschikbaar :p

ik heb net de motor as vernieuwd van de parkmaster ,zodat die ook weer kan fladderen .
ik had nog een hardstalen as liggen in precies die maat , zagen was niet mogelijk ,moest echt doorgeslepen worden .

sleur; bakt het filmpje niet aan :confused:;)

Hahahaha ............

Heb hier nog een nachtvliegding, heb er alleen overdag nog niet mee gevlogen dus laat dat nacht gedeelte nog maar even uit mijn hoofd :P

sleur; bakt het filmpje niet aan :confused:;)
Nee hoor, maar ondertussen ook:
- Nachtvlieger plakken;
- MiniMag restaureren (not, even het hoogteroer voorzien van tape maar dat was niet Siggy's schuld maar van die eindeloze hoeveelheid loopings);
- De laatste dikke LiPo's laden;
- Vier 7,4Ah loodaccu's laden;
- Alle zooi voor vrouw en kind inladen;
En alles wat nog tussendoor komt. Druk lang weekend met heeeeeel veel vlieguren. :yes:

11.00 uur ga ik denk ik niet redden :nooo: eerst met vrouw en kinders over de vrijmarkt. De planning was om ca. 14.00 - 14.30 op het veld te komen, dat ga ik wel redden.

Net even de EZ* ontleed van zijn roggelaar dus hij is klaar voor Sjoerd :yes: Ik kon de EZ mooi splitsen zodat Sjoerd de regelaar erin kan doen en de helften weer aan elkaar lijmen :thumbsup:

---gaat zijn vrouw overhalen om toch smorgens al naar de ACH te mogen :wink: want hij wil de maiden van de monsun ook niet missen :nooo:---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back