Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
---gaat zijn vrouw overhalen om toch smorgens al naar de ACH te mogen :wink: want hij wil de maiden van de monsun ook niet missen :nooo:---
Ik weet helemaal nog niet zeker of ik om streep 11:00 uur op het veld sta. Het kan ook 10:00 uur of 13:00 uur worden. Hou het forum in de gaten dan weet je het wel... 8)

Ik loop morgenochtend ook even het dorp door,even bijkletsen met de boeren bevolking hier om mij heen :p

Maar dit lange weekend vooral heeeeeeellll veel vlieguren maken met het bejaarden kistje :D

Ik zal ver bij je uit de buurt blijven hoor Sleur.:rolling:

( mag ik er nu wel bij zijn )

11.00 uur ga ik denk ik niet redden :nooo: eerst met vrouw en kinders over de vrijmarkt. De planning was om ca. 14.00 - 14.30 op het veld te komen, dat ga ik wel redden.

aha ,er zit toch iets menselijks in je ,toch ff slenteren ;)

hier vast een voorproefje op de samenvatting van sleur , inpact bij 2minuten en 10 seconden :mrgreen:
als je heel goed kijkt ,zie je de lipo's wegschieten /stuiteren :o

welterustennnnn

[URL="
- funjet crash[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
aha ,er zit toch iets menselijks in je ,toch ff slenteren ;)

hier vast een voorproefje op de samenvatting van sleur , inpact bij 2minuten en 10 seconden :mrgreen:
als je heel goed kijkt ,zie je de lipo's wegschieten /stuiteren :o

[URL="
- funjet crash[/URL]

Nu voor de mensen zonder geluid op hun pc

Tijd 2:08

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIII - pfwop, hoew, zooooo, helemaal total-loss, hehelemaal total-loss, laag, oo, oo, ik hoop dat dat erop staat, denk het niet, hehe, te laag hè, Junkieee! wat doet ie nou, hhhhhha, toootal-loss, hehehohoho

Laatst bewerkt door een moderator:
Die op 1:42 laag over was een mooie. :thumbsup: Toen vloog-ie nog goed. Misschien toch die wielen er onder moeten laten zitten. 8O :lol:

*gaat ook 2D nu alles vol is en klaar staat* :sleepy:

Zo even lekker in Alkmaar. Even aan het struinen geweest. Mooie figuurzaag gekocht. kan ik thuis ook een keer een motor spantje maken. Nu even met een paar vrienden wat drinken in ABBY'S. lekkere Hed Kandy muziekje hier. Nou tot laterrrrrrrr...

GrTz Jasper

Hoepla, vrouw en kind gedumpt met een wagen vol container-ware. Nu eerst een uitgebreid ontbijt, lekker badderen en dan maar al het gevleugelde spul ter voorbereiding in de auto zetten. Dan het andere kotertje kwijt zien te raken (misschien toch even naar Amsterdam? :?) en dan richting veld. :yes: :D

ORANJE MORGEN ALLEMAAL !!!!!

Hoelaat gaan we vliegen ?
Alles staat geladen en ik ben er klaar voor.

@Junkie

Sterkte vandaag man,je zult het vast nodig hebben ;-)

Posted via Mobile Device

@Junkie

Nou ja, vrolijk kijkt ze niet... (niet raar met zo'n vogelnest op je hoofd, maar je het is lente hè) :mrgreen:
2qv5emv.jpg

Ik heb besloten niet voor 13:00 uur te gaan vliegen. Je kijkt dan recht tegen de zon in en da's niet zo comfortabel tenzij je een lasbril op zet. Dus het zal voor mij ergens tussen 13:00 en 14:00 uur worden. :yes:

@Junkie

Posted via Mobile Device

neehoor ,ik heb zin in koninginnen dag , ik vermaak me wel ;)

morgen weer vliegen , ik moet trouwens de parkmaster en de funjet nog afmaken ,en al mijn lipo's nog laden ;)

vanavond alles gereed maken .

nu wat filmpjes in de upload van gisteren ,aangezien sleur alleen zijn eigen filmpjes plaatst :?
daar zitten nog wat vlieg laag over filmpje en de landing v/d minimag van siggy :p

veel plezier vandaag

Nou ja, vrolijk kijkt ze niet... (niet raar met zo'n vogelnest op je hoofd, maar je het is lente hè) :mrgreen:
2qv5emv.jpg

Ik heb besloten niet voor 13:00 uur te gaan vliegen. Je kijkt dan recht tegen de zon in en da's niet zo comfortabel tenzij je een lasbril op zet. Dus het zal voor mij ergens tussen 13:00 en 14:00 uur worden. :yes:

Je kunt natuurlijk ook aan de andere kant van het veld gaan staan.
Zolang er nog geen andere vliegers zijn vormt dit geen gevaar.
Vorige week was ik al om 11.00 uur op het veld,wel met rug in de zon gaan staan want anders zag je inderdaad geen pukkel;-)

Posted via Mobile Device

@Siggy: Sta je dan aan de overkant van het veld? :? Heb je niet veel ruimte om te vliegen. :nooo: Dus sta je de hele tijd omhoog te turen. Voorbij het hek vliegen is no-go natuurlijk. Dat een enkele piepschuimvlieger zonder ambities voor zijn grote brevet dat wel doet.... :? :oops: Maar deze jongen houdt zich toch wel aan die regel*. :thumbsup:

* Mijn MiniMag is nooit voorbij het hek geweest, de wielen bleven nog aan de andere kant :lol:

@Siggy: Sta je dan aan de overkant van het veld? :? Heb je niet veel ruimte om te vliegen. :nooo: Dus sta je de hele tijd omhoog te turen. Voorbij het hek vliegen is no-go natuurlijk. Dat een enkele piepschuimvlieger zonder ambities voor zijn grote brevet dat wel doet.... :? :oops: Maar deze jongen houdt zich toch wel aan die regel*. :thumbsup:

* Mijn MiniMag is nooit voorbij het hek geweest, de wielen bleven nog aan de andere kant :lol:

braafkees met bejaarde vliegers :)

Je moet er als moraalridder nauurlijk wel een stijve nek voor over hebben ;-)

@Bym

Binnendoor naar het veld rijden kan niet meer.
Er staan nu paaltjes zodat je er niet meer door kan.

Vanaf 12.00 uur is het pas brandstofvliegen, dus tot die tijd kunnen de echte mannen zich voorbereiden :-D

Tot ca. 13.00 - 14.00 :p

braafkees met bejaarde vliegers :)
Rebelse HoogTij-schuimvlieger. :p ;)

Je moet er als moraalridder nauurlijk wel een stijve nek voor over hebben ;-)
Stijve nek niet maar een stijve ... als de Monsun in de lucht is wel. 8O :banana:

Is het gezellig op de vrijmarkt Junkie?
Of kom jij toch nog maar even naar het veld vanmiddag ;-)

(kijkt in z'n glazen bol en ziet dat junkie zijn lipo's aan de lader heeft gehangen) :-)
Ik bespeurde bij junkie ook al enige weerstand ten aanzien van het "gezellige gezinsdagje". Een vies vuil goor vliegbeest kan bij een stralende zon en strak blauwe hemel niet zonder vliegen zonder angstaanvallen, spastische trekjes etc. te krijgen tenzij hij gaat vliegen. :rolling:

Vanaf 12.00 uur is het pas brandstofvliegen, dus tot die tijd kunnen de echte mannen zich voorbereiden :-D
Nitro is dus voor luie donders. Zorg er maar voor dat het broodnodige elektro-gedeelte in orde is. Anders heb je nog niets aan je nitro-lawaai-stinkbak. :p :mrgreen:

Misschien zo nog wel even kijken op het veld en de MiniMag invliegen. Dan langs kantoor wat extra 7,4Ah accu's oppikken en thuis weer laden. als de zon op het veld wel te hachelen is dan stiekem toch eerder. 8O Nu eerst even een bakkie doen bij het vrouwtje en veel succes voor de rest van de dag wensen. :bye:

Laatst bewerkt:
Is het gezellig op de vrijmarkt Junkie?
Of kom jij toch nog maar even naar het veld vanmiddag ;-)

(kijkt in z'n glazen bol en ziet dat junkie zijn lipo's aan de lader heeft gehangen) :-)

Posted via Mobile Device

he,he ,deze rebelse schuimjet vlieger zit nog a/d koffie thuis ;)
gaat zo richting krommenie .

ps ; vervang je glazen bol maar ,er zit hier geen enkele lipo a/d tiet ;)

ik weet dat het saai is zonder junkie, maar veel (slow) vliegplezier toegewenst :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back