Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er nog twee voor je liggen,maar das niet genoeg he ?

Electro vliegen heeft alleen maar voordelen ;-)
Nou, dan zijn we er toch? Twee HXT900's om in de staart te vereeuwigen en (tijdelijk) twee C261's voor de lolroeren.

Dus ophalen die handel, snel plakken en vliegen, vuil vies goor vliegbeest.

-edit-
Mij ook :yes:, is toch wel een lekker gevoel dat er kwaliteit in de verlijmde romp zit :thumbsup:
Kun je ze straks meenemen naar het veld?

p.s. Hoe vaak zijn ze gecrashed van die 2 keer dat ze gebruikt zijn? :rolling: ;)
Nu plakken, kreng. Kom ze maar halen. :p En uh, elke vlucht met die servo's resulteerde in een crash. Vooralsnog was dat voornamelijk een technisch probleem (1e keer menselijk falen, 2e keer een doorvlieger zonder propellor).

Maar je hebt er toch 4 nodig? Ik heb er maar 3. Of doe je in de vleugels HXT's?

Laatst bewerkt:
hoe laat melden de eerste zich op het veld ?

ik heb de parkmaster weer vliegend gekregen , al is de prophouder niet 100% recht , maar er komt toch een nieuw blokje uit hk

siggy; neem evengoed het y-kabeltje mee ,want die heb ik nu uit de ez moeten halen ;)

vandaag nog vliegen ,maar de rest v/h weekend klussen +gezin

laterrrrrrrrrr

Nou, dan zijn we er toch? Twee HXT900's om in de staart te vereeuwigen en (tijdelijk) twee C261's voor de lolroeren.

Dus ophalen die handel, snel plakken en vliegen, vuil vies goor vliegbeest.

Da's natuulijk ook een goed plan :yes:
@ Sleur: wat moet je voor 2 stuks hebben?
@ Siggy: Kun jij ze dan ook meenemen? Goed dat je ze na de HK arrival terugkrijgt (nieuwe)

Da's natuulijk ook een goed plan :yes:
@ Sleur: wat moet je voor 2 stuks hebben?
@ Siggy: Kun jij ze dan ook meenemen? Goed dat je ze na de HK arrival terugkrijgt (nieuwe)
Ik heb de C261's opgegraven. Ik had er twee aangepast zodat deze in de Nemesis pasten. Bij elk is op één van de steuntjes een kant weggesneden omdat daar de carbon buis zat. Maar je lijmt ze toch in dus dat lijkt me niet relevant. En ik kan de originele schroefjes niet meer vinden. :( Ik heb wel de servoheveltjes erbij gevonden, altijd handig. ;) Kosten? Ja, pfff, het is gebruikt en opgewaardeerd. 20 eypo voor twee en 60 HT$?

Goedemorgen heren vliegbeesten.

Ik kom ook wel ff kijken, lijkt me wel gezellig.
mocht er nog iemand een ragbakje in de aanbieding hebben dan houd ik me aanbevolen.
moet toch maar eens leren om met rolroertjes te gaan vliegen.

Ik heb de C261's opgegraven. Ik had er twee aangepast zodat deze in de Nemesis pasten. Bij elk is op één van de steuntjes een kant weggesneden omdat daar de carbon buis zat. Maar je lijmt ze toch in dus dat lijkt me niet relevant. En ik kan de originele schroefjes niet meer vinden. :( Ik heb wel de servoheveltjes erbij gevonden, altijd handig. ;) Kosten? Ja, pfff, het is gebruikt en opgewaardeerd. 20 eypo voor twee en 60 HT$?

Die steuntjes lijken mij geen probleem en de schroevjes ook niet, ze worden toch totaal verlijmd :mrgreen:
Maar de prijs..... iets aan de hoge kant. Wat dacht je van 20 eypo en 40 HT$

(Wat zijn we toch nog een mooie HT/ACH club, we regelen alles onderling :thumbsup:)
Als er maar gevlogen (voorheen rijden) kan worden. Da's toch wel al 3 jaar het succes van de HoogTij-ers.

-edit-
Ronald zit de hele tijd te F5-en en constateert nu dat zijn uitzicht vanaf kantoor niet veel meer zal zijn dan een kale zandvlakte zonder levendigheid. 8O :rolling:

Als er maar gevlogen (voorheen rijden) kan worden. Da's toch wel al 3 jaar het succes van de HoogTij-ers.

-edit-
Ronald zit de hele tijd te F5-en en constateert nu dat zijn uitzicht vanaf kantoor niet veel meer zal zijn dan een kale zandvlakte zonder levendigheid. 8O :rolling:

moet hij werken dan :confused: :rolleyes:;)

-edit-

Nope HT voor deze jongen... :nooo:
Na 2 dagen in verweg Duisland lekker vrij tm dinsdag :yes:
Ben driftig een extra aan het afbouwen op de ACH, wat niet echt lekker loopt. :evil:

zit nu een beetje schot en en gaat zo in Velserbronx de laatste onderdelen ophalen.
Misschien krijgen we hem toch nog vliegend in de komende dagen :confused:

Na wat huishoudelijke verplichtingen misschien vanmiddag wel ff op het veld. (ff snuiven aan het electrospul) :mrgreen:

yo ziggy

neem anders ook dat depron geval voor dimitri mee , kan ik vast kijken of ik wat electrics erbij kan vinden ;)

en y-kabeltje :p

En hoppa,ook een complete vliegert met een mooie boog in de zendertas ;-)

@Sleur

OOHHH,wat ben jij erruggg ;-)

@Kevertje

Je hebt toch een EZ star ?
2 stervootjes en een Y-kabeltje en je hebt rolroertjes :-)

Posted via Mobile Device

Nope HT voor deze jongen... :nooo:
Na 2 dagen in verweg Duisland lekker vrij tm dinsdag :yes:
Ben driftig een extra aan het afbouwen op de ACH, wat niet echt lekker loopt. :evil:

zit nu een beetje schot en en gaat zo in Velserbronx de laatste onderdelen ophalen.
Misschien krijgen we hem toch nog vliegend in de komende dagen :confused:

Na wat huishoudelijke verplichtingen misschien vanmiddag wel ff op het veld. (ff snuiven aan het electrospul) :mrgreen:
Ah okay, maar je zat wel te F5-en. :yes: :rolling: ;)

Ons is benieuwd naar de Extra. Mooie kist met een beste brommer. Lekker doorbouwen dan maar. ;) En als je proffesionele hulp (let op de spelling) nodig hebt bij het bouwen... Dan moet je niet bij ons zijn, tenzij het met POR en Duct Tape kan

En als je proffesionele hulp (let op de spelling) nodig hebt bij het bouwen... Dan moet je niet bij ons zijn, tenzij het met POR en Duct Tape kan

Ik had gisteren ook al meegeholpen (lees: liep in de weg :mrgreen:)

@ Alle ACHT'ers (ACH / HT): waar waren jullie gisteren nou op de club? :rolleyes:

Ah okay, maar je zat wel te F5-en. :yes: :rolling: ;)

naar de Ons is benieuwd , tenzij het met POR en Duct Tape kan
Yep, zat te f5-en.. :yes:

Het ductape stadium had ik gisteren bijna bereikt :oops: :cry:....:evil:

maar er zit nu weer schot in de zaak, ff lekker gebouwd en :proost:,
zie het nu wel weer zitten :p

@ Alle ACHT'ers (ACH / HT): waar waren jullie gisteren nou op de club? :rolleyes:
Gaar, total-loss, last van e-Hosmoritus, uitbuiken, kinderopppas etc.

*gaat de kinderen dumpen bij opa en oma* (nu)
*gaat terug naar huis om de auto in te laden* (ca. 11:30 uur)
*gaat een bakkie pleur halen bij Gladoor* (ca. 11:45 uur)
*gaat richting veld elektronen zuigen* (ca. 12:30 uur)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back