Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
*

Helaas is Junkie nu natuurlijk teleurgesteld. Die leefde na de crash helemaal op, kreeg glimoogjes en zag weer zo'n ouwelullenbak zijn kant op komen. Uiteraard is dat zijn excuses om over te stappen op ouwelullenvliegers want zelf kopen schaamt hij zich voor. :oops: ;)

he ,he precies , gaat weer een project mijn neus voorbij :mrgreen:

maar je ziet ,we hebben er een restaurateur erbij , de eigenaar zelf :thumbsup:

scheelt mij weer werk en een hoop ruimte ;)

he ,he precies , gaat weer een project mijn neus voorbij :mrgreen:

maar je ziet ,we hebben er een restaurateur erbij , de eigenaar zelf :thumbsup:

scheelt mij weer werk en een hoop ruimte ;)
Twijfelde je aan mijn knutselkunsten dan? 8O :? ;) Ik heb al heel wat meer nieuwe vliegers in elkaar geplakt dan jij. Jij repareert alleen maar. :D

*upload het filmpje van vanmiddag alsnog even* :thumbsup:

Hoepla, een filmpje vanaf de MiniMag waar her en der toch wel een en ander aan TwinJet en MiniMagNiet voorbij vliegt. Als gevolg van het hoge tapijt ook vele natuurmomenten, vooral aan het einde is dat puur genieten van een mooie groen/gele compositie. :?

Laatst bewerkt door een moderator:
hehe, nou dan eindelijk een berichtje van mij.... schuur is opgeruimd :thumbsup: is toch wel weer lekker een beetje de ruimte :yes:
Ook flinke vorderingen gemaakt met de Junior S. Elektronica allemaal op maat gemaakt en gesoldeerd. Motor en servo's in de romp en vastgelijmt 8O. Zodra met de vleugels beginnen :p Als het zo doorgaat dan kan ik er zondag wel mee vliegen ;)

Sleur en Siggy bedankt voor de servo's.

Verder was het weer erg gezellig op de ACH

Zooo, weer de nodige accuutjes leeg gevlogen met de MiniMag. Maar.... Die Siggy is echt een gevaarlijke gast. Vlieg ik gewoon rustig een rondje, wordt mijn MiniMag op wel heel brute wijze hard van onderaf genomen door Siggy's EasyStar. 8O Vette klap en vervolgens ging mijn MiniMag als kit-versie verder. :evil:

Posted via Mobile Device

Ok vond het wel lullig dat jullie niet ff hebben gewacht tot ik erbij was ;)

truste :sleepy:

@Junkie,

Kan jou mailadres niet vinden, maar zondag gaan we indoorvliegen.
Tijd 10:00 - 12:00 . Locatie: Bekend.

GrTz Jasper

ps. De rest krijgt nu een mailtje.

Kl0te forum hapert weer eens. Wie gaat er nou telkens om 01.00 uur backuppen. :?

Posted via Mobile Device

Laatst bewerkt:
Zo, de Graupner Junior S is zo goed als af :yes: Morgen even de laatste dingetjes doen (vooral afwerking) en dan knallen met dat ding :thumbsup: maar dat gaat zondag worden :evil: morgen helaas andere dingen :(

---kan de lijm in iedergeval goed doordrogen---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back