Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijdag, in principe oke. Vanaf hoe laat daar? Kunnen we ook vliegen of mogen we alleen kijken?
Vliegen mag, even het inschrijfformulier invullen (zie Redirection to FMS-Spaarnwoude) en zorgen voor een kopietje van je WA-verzekering bij aankomst (of vertrouwen op het feit dat de gegevens op je brevet van de ACH ook voldoende zijn. ;)).

Ik ga zo rond 11:00 uur heen denk ik. Ik neem de MiniMag, DepDart en een Disc met licht (misschien twee) mee. En natuurlijk een enorme bak met accu's om te vliegen en bij te laden. 8)

@Burp: Ik heb de Garmin Forerunner 305 bestolen voor vrouwlief. Als het goed is dinsdag in huis dus gelijk 's avonds mee naar de club. ;)

Wat was het weer een heerlijk weertje om te rijden.Lekker even het strand onveilig gemaakt bij wijk aan zee samen met Dre.Heerlijk bijna een Jack Russel van alle vier zijn pootjes afgeholpen,maar hij ging net op tijd opzij.Al met al twee tankjes leeg gereden en een band naar jezus geholpen :mrgreen:
RedBullBajalekkeband001.jpg

RedBullBajalekkeband002.jpg

ik heb het al gevonden. castrol tts en dan 220 ml op 4.9 liter
(een brouwsel van sleur uit het baja topic)

:mrgreen:
Officieel is het 200ml olie op 5 liter benzine. Maar mijn 29cc vond het wat prettiger met iets meer olie (zonder extra te gaan roken of stinken). Als benzine tankte ik altijd Shell V-Power, ik en vele andere bigscale rijders hebben daar goede ervaringen mee. :yes:

Tssssk, gaat slecht hoor met dit topic. Al 3 posts op rij over auto's. 8O :lol:

oeps snoeksel :)

sjoerd maar ff lief aankijken ,die heeft nog 2 bandjes over ;)

wat was de mengverhouding ook al weer v/d baja ?

wat ik niet allemaal tegenkom op die zolder zeg :?
kan idd 3 buggies rtr bouwen .

en wat er al niet door mijn handjes gaat , mijn winkeltje heet " junkies speedworld "

me weer even verdiept in de x-ray ,accu's hangen weer a/d tiet ,en de grondspeling verhoogt zodat hij morgen weer even flink hard over het asfalt kan raggen , gaat niet weg ,veel te mooi spul :mrgreen:

ik had er toen al belachelijk weinig voor betaald ,voor die hele zooi ,incl lader/zender/koffer /hudy ,enz.
gebruik de lader /koffer nog altijd , en de zender ( futaba T3pm) megatech gaat nu weer de x-ray en evt de savage weer besturen .

*rommelt verder*

ps ; 4e post op rij sleur :p

Laatst bewerkt:
Heren heren, ikke gaat het weer over vliegen loppe legge hebbe.
Modelvliegen Electric Revolution word ,as we speak gerepost in alt binaries dvd.
Is ook weer aangemeld bij ftd ,let alleen op bij het maken een nzb dat je wel de goeie neemt want die ouwe staat er ook nog deze is ongeveer 3 uur oud.

Autootjes is zooooooooooooo 16 mei.

Er zit een filter op het MBF die plaatjes met Marders blokkeert. Binnenkort ook andere autootjes of gekissebis hierover. :rolling:

:lol::rolling:Je heeft helemaal gelijk met zo'n ding moet je raggen en niet op de gevoelige plaat knallen en dan ook nog aan iedereen laten zien.

:lol::rolling:Je heeft helemaal gelijk met zo'n ding moet je raggen en niet op de gevoelige plaat knallen en dan ook nog aan iedereen laten zien.
Bij ons op HT is vaak genoeg gebleken dat het vastleggen van een rijdende Marder een hele kunst was. Dat moest je echt binnen 5 seconde na de start doen anders stond zo'n ding met pech langs de kant. :p :lol: ;)

Ooit één zo'n uniek moment vastgelegd. Veel verder dan die bocht kwam-ie niet... :mrgreen:
070617-bash_marder_philliams2.jpg

Feli Bart met je hippe phone, ik heb hem nu twee weken en verbaas me nog dagelijksover dit wondertje!
Mac mini & iTunes & Podcasts & iPhone = heel veel gratis muziek luisteren :)

Oke dan, ik heb de Forerunner 405 bestolen voor vrouwlief (incl HRM). Als het goed is ook deze week binnen.

De voordelen van de 405 ten opzichte van de 305:

-autosync: net als de Forerunner 50 heeft de 405 een draadloze overdracht van de trainingen. Zodra je in de buurt komt van je PC herkent de ANT USB stick je Forerunner en haalt de gegevens binnen die je daarna kunt bekijken in Training Center of on line met Garmin Connect. Meer hierover lees je in de test van de FR 50
-Unit to unit transfer: trainingen kunnen onderling uitgewisseld worden naar andere Forerunner 405 sporthorloges
-weinig knoppen: De 405 laat zich binnen via de zilveren ring om het venster. Handig? Dit zal een on-the-run test moeten uitwijzen.

Nadelen van de 405 ten opzicht van de 305:

-Geen routes: De 405 kan geen routes opslaan, de 305 heeft een geheugen voor 50 routes
-Geen Multisport: De 405 kan niet worden gebruikt voor de opslag van multisport-data zoals een triatlon
-geen tempo en tijd/afstands alarm: Dat is jammer, een piepje bij de 1 of 5KM vind ik wel erg handig

Oke dan, ik heb de Forerunner 405 bestolen voor vrouwlief (incl HRM). Als het goed is ook deze week binnen.
Ik had nog wel gekeken naar de 405. Da's zo'n dik horloge. De 305 (of eenvoudigere 205) is zo'n koelkast à la TomTom voor om je pols. Ik heb hem bij 4Launch besteld, was 185 incl. verzenden (going price 229).

Wat Philliams al opsomt bij de nadelen: Geen routes, intervallen en trainen tegen je eerdere tijden of van te voren ingestelde tijden. Mooie is een display met heel veel pixels waar heel veel info op kan. De 305 heeft ook een hoogtemeter dus die kan gelijk mooi mee in de vlieger. 8O :lol: ;)

Verder goeidesmorgen. Eindelijk een beetje normale werkweek: 3 dagen werken, 4 dagen weekend (met veel vliegen). :thumbsup:

Wat reden die BaHa'S toch weer mooi !!!!!

Wat was het weer een heerlijk weertje om te rijden.Lekker even het strand onveilig gemaakt bij wijk aan zee samen met Dre.Heerlijk bijna een Jack Russel van alle vier zijn pootjes afgeholpen,maar hij ging net op tijd opzij.Al met al twee tankjes leeg gereden en een band naar jezus geholpen :mrgreen:
RedBullBajalekkeband001.jpg

RedBullBajalekkeband002.jpg

@ Jaa we hebbe ff lekker gereden snoeksel :thumbsup: ,jammer van je band anders hadden we nog een tankie leeg gebasht :yes: ,enne ik ga je zien snoeksel van de week mits het :zon:schijnt gaan we weer ff raggen met de BaHa'S ,gr.Dr.Dre.;):cool:

*bladert door wat advertenties en schrikt op* 8O

WTFBBQ!!! 8O Staat hier gewoon mijn XRay T1M te koop. Inclusief de extra dynamo's en rommeltjes die ik er destijds bij heb gedaan. Alleen de zender/ontvanger (rare combi overigens een Traxxas zender met Spektrum ontvanger :? ;)) en een setje banden zijn eigen inbreng. Kijk maar links staat het kapje wat te koop staat, die rechts heb ik zelf nog. :rolling:

@junkie: Zie je, het is geen drol meer waard. Voor dit geld raak je het niet eens kwijt. :? ;)

Hou toch eens op met dat gezeik over die klote auto's.Thats not done.

Zo heb ff lekker me mardertje door de straat laten gieren.Heerlijk!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back