heeft een 4-tact blok nog een speciaal plugje nodig ?
Yes, alleen en OS-F plug gebruiken, deze is speciaal voor 4-takten.
tot vanavond,
ronald
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heeft een 4-tact blok nog een speciaal plugje nodig ?
Yes, alleen en OS-F plug gebruiken, deze is speciaal voor 4-takten.
tot vanavond,
ronald
Dat dacht ik wel, mocht iemand dit hebben liggen ,houd ik mij aanbevolen ,gaarne vanavond ;-)
Posted via Mobile Device
Pcies. Hier elkaar afz****n en op het veld knuffelen. :rolling: Dagen voordat we gaan vliegen voorpret en na het vliegen nog dagen nakaarten en alweer voorpret voor de volgende keer. Wat een rot bestaan hebben we toch. :nooo: 8)
Na een jaar ben je sowieso op de meeste standaard vliegers uitgekeken.Pcies , die nichterige electro rommel , na een jaar kun je je lipo's weggooien , terwijl mijn 4-stroke blok lekker door pruttelt![]()
Gefeesteliteerd, ons is benieuwd...Is voorzien van een Graupner trainer 65, inclusief een zo goed als nieuwe OS max 61FX
Vanavond eerst een nieuwe ...... vleugelzak maken![]()
Na een jaar ben je sowieso op de meeste standaard vliegers uitgekeken.![]()
Een jaar.... zo lang? :rolling:
---wilt vanavond ook een rondje met de 4-stroke---
---wilt vanavond ook een rondje met de 4-stroke---
*wil ook wel 4-stroken maar houdt het nog even bij zijn automagische stroker* (NSFW!!!)als het blok aanblijft mag jij ook een rondje 4-stroken![]()
*wil ook wel 4-stroken maar houdt het nog even bij zijn automagische stroker* (NSFW!!!)
Ik was het even zat, lekker op tijd naar huis gegaan. Grote elektronenbommen tot de connector aan toe vol geperst en straks op tijd richting het veld. Er staat wel een enorme woei op het veld (net even door de polder gereden). Vooral onregelmatige wind. Nou ja, het is nog geen avond.
En Sleur gaat het druk krijgen met zijn nieuwe site. 8O :?![]()
jeutje , jullie zijn vroeg , dan zijn jullie al weer weg als ik kom
ik kijk wel hoe laat mariska thuis is, anders moet ik het over laten gaan![]()
Nee, zeker tot 21:00 uur op het veld. Daarna thuis de fiets ophalen, het is mooi fietsweer. 8O
Posted via Mobile Device