Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pcies. Hier elkaar afz****n en op het veld knuffelen. :rolling: Dagen voordat we gaan vliegen voorpret en na het vliegen nog dagen nakaarten en alweer voorpret voor de volgende keer. Wat een rot bestaan hebben we toch. :nooo: 8)

Pcies , die nichterige electro rommel , na een jaar kun je je lipo's weggooien , terwijl mijn 4-stroke blok lekker door pruttelt :mrgreen:

*neemt vanavond ook zijn elektro blizzard mee ;) *

mvg RC NITRO JUNK :cool:

Is voorzien van een Graupner trainer 65, inclusief een zo goed als nieuwe OS max 61FX :banana:

Vanavond eerst een nieuwe ...... vleugelzak maken :p

Een jaar.... zo lang? :rolling:
---wilt vanavond ook een rondje met de 4-stroke :yes:---

als het blok aanblijft mag jij ook een rondje 4-stroken ;)

bym ; felici en ben benieuwd ....:p

tja ,dat is best een nadeel dat alles zo snel verveelt , zo kan er nooit eens rust in de hobby komen :mrgreen:

wat me ook verveelt is dat bonnetje dat ik net binnen kreeg , maar liefst 5 kmu te hard :showass: ,gelukkig vloog ik daar niet met mijn funjet ;)

---wilt vanavond ook een rondje met de 4-stroke :yes:---
als het blok aanblijft mag jij ook een rondje 4-stroken ;)
*wil ook wel 4-stroken maar houdt het nog even bij zijn automagische stroker* (NSFW!!!)

Ik was het even zat, lekker op tijd naar huis gegaan. Grote elektronenbommen tot de connector aan toe vol geperst en straks op tijd richting het veld. Er staat wel een enorme woei op het veld (net even door de polder gereden). Vooral onregelmatige wind. Nou ja, het is nog geen avond. ;)

En Sleur gaat het druk krijgen met zijn nieuwe site. 8O :? ;)

*wil ook wel 4-stroken maar houdt het nog even bij zijn automagische stroker* (NSFW!!!)

Ik was het even zat, lekker op tijd naar huis gegaan. Grote elektronenbommen tot de connector aan toe vol geperst en straks op tijd richting het veld. Er staat wel een enorme woei op het veld (net even door de polder gereden). Vooral onregelmatige wind. Nou ja, het is nog geen avond. ;)

En Sleur gaat het druk krijgen met zijn nieuwe site. 8O :? ;)

liever een beetje woei dan windstil , dit betreft het evt uitvallen v/d motor :mrgreen:

ligt er natuurlijk wel aan waar je vliegt ,maar toch ;)

als alles tegenzit ben ik er rond 20;00u , anders wat eerder

Ik ben net thuis dus ook redelijk op tijd bij het veld. Heel harde wind is niet lekker maar dat zie ik ter plekke wel. Velox en Junior mee, de rest laat ik lekker thuis voor de verandering.

jeutje , jullie zijn vroeg , dan zijn jullie al weer weg als ik kom :(

ik kijk wel hoe laat mariska thuis is, anders moet ik het over laten gaan :(

Nee, zeker tot 21:00 uur op het veld. Daarna thuis de fiets ophalen, het is mooi fietsweer. 8O ;)

Posted via Mobile Device

hmwa , vooruit ,kom ik ook ff :p

houden jullie electro nichten ff een plaatsje vrij vooraan bij het veld , die brandstof homo's hebben nu eenmaal meer spullen bij zich :rolleyes: :mrgreen:

tot over 1,2,of 3 uur :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back