Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ikke zeer vrolijk!!! :p

met deze regen valt er niet te werken ,en dat begrijpt de klant ook , er zitten dus ook voordelen aan het schilderwerk :mrgreen:

werkse allemaal :)

Het is toch verf op waterbasis :confused: :mrgreen:

goedemorgen allemaal....,

* denkt dat vanavond weer een ouderwets avondje prutsen wordt aan de vliegers *
HT2 heeft meer weg van een rivierbedding :shock: dan een zandplaat...:onweer:

Weet nog niet wat ik ga doen, drossel of bed .......
Of uurtje drossel, en uurtje korter in bed :)

ikke zeer vrolijk!!! :p

ligt met de laptop in zijn nest ,met een bakkie pleur ,en hoort de regen tegen het dak kletteren ,en bedenkt wat hij bij lynx gaat kopen ;)

met deze regen valt er niet te werken ,en dat begrijpt de klant ook , er zitten dus ook voordelen aan het schilderwerk :mrgreen:

werkse allemaal :)
Uh... Geen werk, geen inkomen maar vervolgens wel uitgaven. Wat een heerlijk vrij bestaan dat ZZP'er zijn. :? :( Had nou maar je school afgemaakt. :p ;)

-edit-
Hoe laat bij Lynx? Na de lunch ergens? Ikke ook heen voor 3 servootjes en wat folie.

Laatst bewerkt:
Uh... Geen werk, geen inkomen maar vervolgens wel uitgaven. Wat een heerlijk vrij bestaan dat ZZP'er zijn. :? :( Had nou maar je school afgemaakt. :p ;)

@sleur ; jaloers kreng , lelijke dingen zeggen als ik vrij ben ?
heb met mij geen medelijden hoor , als ik wel werk verdien ik weer veel te veel , dus dat compenseert :cool:, en vandaag had ik weer tijd om wat uit te geven ;)

net bij lynx weer wat nuttige zooi gekocht ,zoals een full range ontvanger , accupack voor de T7C (wel zo veilig )
verder een prop balancer , dus als iemand nodig zijn propjes wil balanceren ,neem ik hem mee naar de drossel :p
ook nog een engine mount gehaald voor de osmax (15) motor , want ik wil deze toch weer in de ez bouwen ,en voor een 2e poging gaan :D

helaas hing er aan het plafond geen interessante vlieger meer , ik was nogal in de koopstemming ;)

@jasper ; zou jij die ontvanger ook willen meenemen , rob wil nog een poging wagen ,en heeft al zo'n doorfik gevalletje gerepareerd .

groetjes junkige junk

Net even op het veld geweest, op zich ligt het er mooi bij ....?
Tot halverwege het veld gelopen, voelt niet drassig aan ofzo .......

Meneer de Instructeur, wat wenst u te ondernemen voor activiteiten vanavond dezers avond?

De Monsun en elektronenbommen liggen achterin. Even de kids regelen en dan richting veld.

Voor vanavond verder nog een af te plakken Disc en de Gee Bee mee. ;)

Posted via Mobile Device

Een windje kracht 3, soms een beetje minder, soms een beetje meer. Varierend van lengterichting veld tot diagonaal. :?

/onsite info

Posted via Mobile Device

Ikke ook, zit nu in Assendelft zuid (bij mama gegeten :p ), even naar huis toe spullen halen en dan kom ik ook naar het veld :yes:

Lekker ff de trainer uitlaten :yes:

1. Start
2. Procedure turn
3. 2 loopings achterover
4. Vlakke acht
5. Spiraal 3 slagen
6. Overshoot
7. Landingcircuit
8. Landing

Ik laat verstek gaan vanavond ik heb zulke zere voeten kan haast niet lopen.
Ook een goed excuus om niet te gaan sporten trouwens.
Wens jullie wel heel heel heel heel heel heel heel heel veel plezier.

zo ,net thuis

ik ga niet vliegen ,nog niets geladen ,en moet nog langs 2 klanten .

jasper ; hoe laat ben je op de club?

tot straks

Nou vanavond tot twee maal toe een bijna klapper, goed dat Jasper hem nog zo netjes neer wist te zetten, de tweede keer helemaal :shock:

De motor viel gewoon uit, zou het kunnen dat de motor vet slaat op een gegeven moment, van het lage toeren draaien ....?

Todo list:

Nieuwe gloeiplug monteren. (uit voorzorg)

Tank eruit halen, en voorzien van een nieuwe sinterclunk, en tevens controleren en zoniet, dan zorgen dat de clunk tot helemaal achterin de tank kan komen. (uit voorzorg)

Landingsgestel rechtbuigen.

Neuswiel rechtbuigen.

Laadsnoertje maken voor eenvoudiger laden ontvangeraccu.

15 minuten werk dus, dan kan ik weer vliegen.

Ik weet niet hoe het staat met de HT/ACH afvalploeg, maar BYM viert zaterdag avond z'n verjaardag en BYM kennende, zal er wel weer veel te veel vlees overblijven ....

bym ; dat zijn goede voorzorg maatregelen , dat lijstje heb ik al doorlopen ,en de 4stroker loopt nu prima en slaat niet meer af , ook het starten gaat met 1 tikkie :cool:

net thuis van der drossel ,met een zeeeeer flinke tent :o we praten hier toch over een dikke 100 kilo :shock:
mariska schrok zich te pleuris :mrgreen:
maar we gaan hem eerst even proef opzetten ,en daarna besluiten we wel of hij mee kan , hij neemt immers wel de hele koffer ruimte in :)

maar als hij staat ,staat er ook wel wat :cool:

welterustennnn

@BYM,

Heb nog even met Ronald gesproken over het probleem van jou motor. Grote kans dat het de brandstofslang in je tank is. Deze is waarschijnlijk lek. Hierdoor krijgt de motor geen brandstof en slaat uit. Dus even nakijken dus.

GrTz en slaap lekker

Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back