Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zooooo, na twee elektronenbommen leeggevlogen te hebben met de wind vanaf de andere kant van het veld en lekker weer landingen geoefend te hebben weer feest bij de club. :celebrate: Uiteindelijk een leuke juffrouw op televee die ook voor een aardige tent zou kunnen zorgen. Helaas moest ze het ontgellden in Microsoft Paint.

Pica volgt later in de ochtend. Nu :sleepy: :bye: :hammer:

Posted via Mobile Device

BYM, ik wil wel helpen om beest te nuttigen maar dan komen Chuck Norris en Red Sonja (de kids dus) ook mee. :? Vrouw heeft eerder een uitje gepland. :evil:

Posted via Mobile Device

Uiteindelijk een leuke juffrouw op televee die ook voor een aardige tent zou kunnen zorgen. Helaas moest ze het ontgellden in Microsoft Paint.
Bij deze dan de plaatjes (in belabberde kwaliteit, telefoons ook... :().

Satstok levert zijn bijdrage aan het versieren van de interessante dame...

2qx99hj.jpg

Het resultaat halverwege de FotoFuck...

11tsmtd.jpg

Het uiteindelijke resultaat was nog wel erger. :rolling: Wat hebben we weer vreselijk gelachen. :mrgreen:

Oh ja, die grote serveerschaal die door het beeld kwam was niet voor het eten van die 11.000 mensen. Het schijnt dat daar ene Michael J. in lag. :? :lol: :oops:

Hallo Pieter

Sorry voor mijn late reactie. In augustus moet het wel mogelijk zijn om jou en je modelvliegvrienden rond te vliegen. Het kost 27,50 euro per start. Laat me even weten hoeveel liefhebbers er zijn.

Groetjes,

Hans

Ik hoor net dat we in augustus met een select gezelschap via pieter-b gebruik gaan maken van Hans z,n diensten :p

Top hoor pieter!

Posted via Mobile Device

Het kost 27,50 euro per start. Laat me even weten hoeveel liefhebbers er zijn.
Ah ja, met een lier naar 100 meter opgetrokken, haak los, hopen wat termiek te pakken tot 1200 voet (400 meter) en dan daar in te blijven, anders snel naar beneden zweven, landen en weer oplieren (en 27,50 eypo toevoegen :?). :rolling:

*gaat met Chuck Norris (kleine Sleur) weer richting ziekenhuis vanwege eerdere problemen die terugkeren* :(

sleur ik kan er ook niks aan doen ......... hij bood me aan mee te vliegen , jullievragen ook mee te willen dus ik geef dat door aan hem , en ik kreeg dit antwoord.

sleur ik kan er ook niks aan doen ......... hij bood me aan mee te vliegen , jullievragen ook mee te willen dus ik geef dat door aan hem , en ik kreeg dit antwoord.
Nee jôh, dat snap ik ook wel. ;) Alleen als je de pech hebt dan een zwever geen thermiek pakt dan ben je redelijk vlot weer aan de grond. :?

Na de zomervakantie gaat deze jongen met deze vlieger een rondje maken. Meer luxe, en volledige elektronica. 8) Hard studeren alvorens te gaan vliegen en kijken of het ook lukt om zelfstandig te vagineren. 8O :yes:

*vraagt zich af of het verstandig was die ene keer toch mee te gaan* :?

Pieter niet zo op de kast zitten joh, hij bedoeld het nou eenmaal rot :p :rolling:
Ik wil wel omhoog voor dat bedrag, zowieso de start wil ik wel eens meemaken, na de liftoff schijn je niks meer te horen dan het uit elkaar trekken van de romp :rolling:

Waar is het trouwens ...?

@Lelijke Sleur, Big Wendy, Chuck Norris en Red Sonja, geen punt hoor, dan heeft Ruige Riyanne ook wat aanspraak ;)
@Phil, ok geeft niet, is waarschijnlijk ook goedkoper om daarheen te gaan dan bij BYM de toegangsprijs voor de bbq tuinparty te betalen :rolling:

Laatst bewerkt:
Nee jôh, dat snap ik ook wel. ;) Alleen als je de pech hebt dan een zwever geen thermiek pakt dan ben je redelijk vlot weer aan de grond. :?

Na de zomervakantie gaat deze jongen met deze vlieger een rondje maken. Meer luxe, en volledige elektronica. 8) Hard studeren alvorens te gaan vliegen en kijken of het ook lukt om zelfstandig te vagineren. 8O :yes:

*vraagt zich af of het verstandig was die ene keer toch mee te gaan* :?

Ik zie geen prijskaartje staan, en die link wordt ook niet gehost door Graupner ....? Kan ik hem met een DX6i ook vliegen, en hoeveel servo's moeten erin .... :mrgreen:

Ik zie geen prijskaartje staan, en die link wordt ook niet gehost door Graupner ....? Kan ik hem met een DX6i ook vliegen, en hoeveel servo's moeten erin .... :mrgreen:
Hier zie je wat een uurtje vliegen met de Tecnam of Cessna kost. De Piper is nog wat groter/luxer/heftiger dus dan weet je het wel. ;) Gaat mijn sinterklaascadeau... :cry: :bye:

Ook leuk, overspeed met een zwever:

En vervelend als je te laag zit en je kunt geen gas geven:

Laatst bewerkt door een moderator:
ronald ; das echt kicken dat speedgliding :cool: soort funjet ,maar dan hang je er zelf onder :p

count me out voor zo'n zwever , daar ga ik echt niet in :nooo:

zo ,junkie goed gaar , geheel snip verkouden met zo'n verrotte droge hoest , dus vroeg het mandje in :sleepy:

morgen niet vliegen , geen zin an , lekker ff naar de camping winkels voor nuttige zooi ;)

zondag middag weer even 4stroken , ik heb dan wel floortje bij me .

groetjes junk

Cool Pieter-B :yes: Misschien dat een collega ook mee gaat :p Ik ga zeker mee, al is het voor 5 minuten :thumbsup:

@ Junkie: gaat niet naar de campif-winkel in zaandam :nooo: ten eerste stervensduur en weinig verschillend assortiment. Ik zou gelijk naar Pauw in heerhugowaard gaan of wat winkels die daar omheen zitten :yes:

ronald ; das echt kicken dat speedgliding :cool: soort funjet ,maar dan hang je er zelf onder :p
Dan nog liever net als Yves Rossy met een vleugeltje en 4 JetCat P180 turbines op je rug zelf vliegen. 8O ;)

@ Junkie: gaat niet naar de campif-winkel in zaandam :nooo: ten eerste stervensduur en weinig verschillend assortiment. Ik zou gelijk naar Pauw in heerhugowaard gaan of wat winkels die daar omheen zitten :yes:
En ook niet naar Smitveld in Heemskerk. Ook een te dure toko sinds ze verhuisd zijn naar een mooi pand.

@BYMster: Je AR6200 is weer helemaal schoon na een dagje soppen in de isopropanol. Alle grote soldeerpunten zijn uit voorzorg opnieuw doorgesoldeerd (geen breuk kunnen constateren). Ik zorg dat er een setup aan hangt (regelaartje/klein motortje en een pluk flutje 4,3gr HK servootjes) en dan kunnen we wel even een enorme range check doen: Jij met de ontvanger op de dijk ver voorbij waar de Phrummel neer kwam en dan met de zender op het veld. Als-ie het dan nog doet (en daar ben ik toch echt wel van overtuigd) dan is-ie weer helemaal goed. :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
heren ik heb deze binnen gekregen. maar ik heb niet goed gekeken met bestellen.
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Rhino 360mAh 2S 7.4v 20C Lipoly Pack $4.29
en ik zou niet weten wat ik er mee moet want hij is m.i. te licht voor de cessna/disc. dus hij mag naar iemand die hem wel kan gebruiken.

:D
Twee parallel aansluiten (dus van beide LiPo's de plus en min ploen bij elkaar binden). Dan heb je ineens 2S 720mAh. Komt beter in de buurt. ;) Overigens vloog ik mijn nACHtdisc ook maar met een 3S 360mAh (dus de 3S uitvoering hiervan). De 3S was vanwege de verlichting die aanmerkelijk feller werd, voor de snelheid was het kansloos. Vol gas op een 3S met een slow flyer prop gaat niet, dan draait de prop te snel. :? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back