Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er goed uit Jasper :worship:

Waarom moeten we terugkomen, is het zo rustig :wink:
Vanavond heerlijk gevlogen.... later op de avond nog een keer maar al snel besloten we om te stoppen, de HongKong setup maakte toch iets te veel lawaai en we wilde geen kindertjes wakker maken :nooo: Andere keer beter dus.

Nu naar bedje want morgen staan er weer twee caches op het programma met een totaal aftand van 9 km. (lopend) :thumbsup:

kunnen jullie niet gewoon bijelkaar in de caravan gaan zitten ?

fijne vakantie nog phil en sleur !!!

kunnen jullie niet gewoon bijelkaar in de caravan gaan zitten ?

fijne vakantie nog phil en sleur !!!

Hebben we gedaan :yes:

P.S. een caravan is voor nepkampeerders, wij doen het met alleen katoen om ons heen :yes: :wink:

En die fijne vakantie duurt nog drie dagen :( de vierde dag moet ik hier opzouten.

Hebben we gedaan :yes:

P.S. een caravan is voor nepkampeerders, wij doen het met alleen katoen om ons heen :yes: :wink:

En die fijne vakantie duurt nog drie dagen :( de vierde dag moet ik hier opzouten.

wel een paar hele mooie dagen phillie:D

ik zal de sim dongle alvast in mijnheli koffer doen voor je ( ik zal dat ding echt heel erg gaan missen )

Satstok, ziet er goed uit. :thumbsup: Alle moeite is zeker niet voor niets geweest. ;)

Maar uh... Missen jullie ons nu al dan? Is de bar-omzet drastisch gekelderd? Verveelt Kees zich nu? Of gewoon gebrek aan gangmakers? :rolling:

@Sleur,

Tuurlijk missen we jullie. Het is toch altijd weer gezellig als iedereen aanwezig is. Heb geen idee hoe druk het was op de club. Ben er nog niet geweest. Komende donderdag ga ik vliegen en even naar de Drossel.

Zal vandaag toch even kijken hoe we het veld op orde krijgen, want er is inderdaad niet gemaait. Het staat nu wel heel hoog. Even bellen dus.

@Gorby,

#%$%^^KU&&^#T dat die Calmato nu weer in stukken is. Teminste dat begrijp ik uit de berichten. Hopelijk is hij te herstellen. Het zit niet mee de laatste tijd. Suc6 en hopelijk tocht donderdag aanwezig.

GrTz Jasper

hey satstok hoe gaat het met heli vliegen nu ?

bij mij gaat het nu echt heel lekker , flips en rolls in flight zijn al eigen geworden . :D

hey satstok hoe gaat het met heli vliegen nu ?

bij mij gaat het nu echt heel lekker , flips en rolls in flight zijn al eigen geworden . :D

Heb de afgelopen weken weinig heli gevlogen ivm de vakantie. We gaan nu weer
heli vliegen. Hopelijk is het donderdagavond windstil. Neem ik hem mee naar het veld.
Zit nu net tegen het punt dat ik een circel wil vliegen, maar toch niet durf terwijl ik weet dat ik het kan. Maar goed, heli heel houden is ook belangrijk. Die T-rex 450 is ook zo snel. Zou met een grotere heli wel circel durven vliegen. Die kleine is zo uit het zicht verdwenen.

Maar het gaat me straks wel lukken.

GrTz Jasper

cirkel is heel erg moelijk om te doen .

kan je al heen en weer vliegen voor jezelf en dan steeds met de neus van je af draaien, als je omkeert ?

dat is toch de eerste oefening die je moet kunnen , en daarna 8tjes vliegen.

een cirkel valt vies tegen .

kijk hier maar is dit is de international rc helli asociation : IRCHA Website

heeft iemand nog interesse in hs-65mg gearsets?

ik heb nog 3 setjes liggen , ze moegen voor 15 euro per setje weg

Laatst bewerkt door een moderator:
cirkel is heel erg moelijk om te doen .

kan je al heen en weer vliegen voor jezelf en dan steeds met de neus van je af draaien, als je omkeert ?

dat is toch de eerste oefening die je moet kunnen , en daarna 8tjes vliegen.

een cirkel valt vies tegen .

Nou ja ik bedoel eigenlijk van je af vliegen en met een bocht weer keren en terug.
Ik kan wel weg vliegen neus keren en weer terug (ook best spannend), maar dat zijn rechte lijnen. Ik wil graag met een mooie bocht ipv de tail in een keer om te gooien.

Nou ja lekker blijven oefenen. Ik vlieg natuurlijk het meest met vliegtuigen zoals je hebt gezien. De heli staat bij mij op de tweede plaats. Jij vliegt alleen maar heli dus is toch weer even anders. Ik wil straks gewoon vliegtuig en heli kunnen vliegen.

Bljift vliegtuigen mijn voorkeur hebben.

GrTz Jasper :cool: :rolling: :cool:

Laatst bewerkt:
zo beste mensen, junkie heeft zich prima vermaakt hier in italie !
Maar gaat morgen weer terug karren in de V70,hopelijk morgen avond weer thuis,en weer genieten van de luxe in mijn eigen huis,en de vliegtuigen die daar staan te wachten ;-)
Hopelijk zaterdag de something extra de lucht in brengen met jasper !

Groetjes junkie

zo beste mensen, junkie heeft zich prima vermaakt hier in italie !
Maar gaat morgen weer terug karren in de V70,hopelijk morgen avond weer thuis,en weer genieten van de luxe in mijn eigen huis,en de vliegtuigen die daar staan te wachten ;-)
Hopelijk zaterdag de something extra de lucht in brengen met jasper !

Groetjes junkie

Denk dat ik er zaterdag wel ben en anders zondag. Weet niet hoe de planning is van het thuisfront.

Goeie terug reis......................................

GrTz Jasper

Check, goede terugreis Junkie.

Gorby, alweer een mid-air?? Begint een gewoonte te worden? :)

Als ik vanavond/morgen de Pipercup gereed krijg, wil je mij dan morgen even helpen Jasper? Robert, ben jij er morgen ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back