Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ronald, welkom terug. Heb je wat gemist? Niet echt, behalve een midair tussen gorby en spijker de afgelopen week en veel geneuzel natuurlijk.

Ik ga een nieuwe kist bouwen, jou wel bekend, de top flight spitfire full options. bouwpakket komt over een paar dagen bij mij.

Verder heb ik de Pipercup van de vader van spijker overgekocht en die moet vandaag gaan vliegen. Daarnet alles klaar gemaakt, ontvanger erin en alles afgeregeld. Toch altijd meer werk dan je denkt.

Voor de mensen die naar het veld komen straks, kan iemand nog voor de zekerheid een ontvangerpakket meenemen (opgeladen)

Velox gaat straks ook weer de lucht in.

Ik ben er klaar voor!!!!

Zo, nu eerst mijn boot te water en even lekker varen. :)

Ronald, welkom terug. Heb je wat gemist? Niet echt, behalve een midair tussen gorby en spijker de afgelopen week en veel geneuzel natuurlijk.

Ik ga een nieuwe kist bouwen, jou wel bekend, de top flight spitfire full options. bouwpakket komt over een paar dagen bij mij.

Verder heb ik de Pipercup van de vader van spijker overgekocht en die moet vandaag gaan vliegen. Daarnet alles klaar gemaakt, ontvanger erin en alles afgeregeld. Toch altijd meer werk dan je denkt.

Voor de mensen die naar het veld komen straks, kan iemand nog voor de zekerheid een ontvangerpakket meenemen (opgeladen)

Velox gaat straks ook weer de lucht in.

Ik ben er klaar voor!!!!

Zo, nu eerst mijn boot te water en even lekker varen. :)

@Burp,

Ik zal er nog een voor je meenemen. 2100mA moet voldoende zijn.

GrTz Jasper

ik ben voornemens rond 18.00 op het veld te zijn, Heb je de spit al definitief besteld?....., ik heb er nog een liggen full options incl. motor, interieur,pop, scle retracs, scale wheels, flaps..ect.
moet alleen nog worden afgewerkt....

Zeker interesse!!

Nog niet besteld maar een principe akkoord met iemand om de kist te kopen (nieuw in doos)

Maar ik kan natuurlijk wel naar je kist komen kijken voor ik deze koop ;)

De bouwdoos kan ik overigens krijgen voor 125,- Dat is zeker niet veel.

Die van jou is ook helemaal compleet?

Zeker interesse!!

Nog niet besteld maar een principe akkoord met iemand om de kist te kopen (nieuw in doos)

Maar ik kan natuurlijk wel naar je kist komen kijken voor ik deze koop ;)

De bouwdoos kan ik overigens krijgen voor 125,- Dat is zeker niet veel.

Die van jou is ook helemaal compleet?

125 eypo, is voor de doos niet te veel, maar ik zal je vanavond even bijpraten wat je verder nog nodig hebt 8-O :schrik:, mijne is geheel compleet.:yes:

Kom zojuist thuis.
Even een broodje in mijn melis,de climantino del climotaro nog even gechecked,hij kan mee om ingevlogen te worden.

Spannuuuuund !!!!!!!

Deppie mee om te relaxen.

Tot zometienas vrienden.

Spullen zijn ingepakt, moest nog even snel de startkist in orde maken, was ik even vergeten. Meteen mijn fikken even verpiept aa de soldeerbout, lekkerrrrrrr ;)

Ik kom eraaaaaaaaaaaaaaaannnnnn!!!!

Zo,Siggy is weer thuis.
Tot 22.00 uur op het veld geweest.

Burp en ik gingen als laatste weg ;-)

De maiden van de cliclaclementinato is een feit !

Wauwwwie,wat vliegt dat ding lekker zeg :-)

Ronald even in laten vliegen,waarvoor mijn dank ;-)

Een paar rondjes gevlogen,echt helemaal te gek die kist.

Vliegt echt superstrak en zeker genoeg power.

Was lekker druk op het veld,een mannetje of 15 was er zeker.

Burp ook lekker gevlogen met de slowfly piper en daarna met de velox.

Ik schat zo maar in dat de piper snel te saai voor hem gaat worden :-)

Alvast met Burp afgesproken om morgenmiddag weer even te gaan vliegen :-)

Was weer een geslaagde avond mannen !!!

( posted via opera on mobile device )

Klinkt goed Siggy. Ik wist wel dat je het kon. :thumbsup: ;) Nu goed oefenen komend weekend en dan dinsdagavond het pintjesbrevet halen. Even de regeltjes en figuurtjes instuderen. Zaterdag en/of zondag even oefenen en klaar is Clara. :mrgreen:

Burp, jij ook hè. Alleen zit je met die brandstofbak weer vast aan de vliegtijden voor brandstof. Dus morgenmiddag alleen maar elektrospul. :? :p

@ Sleur: Zet die muziek eens wat zachter!!!!!

nou ja muziek??? :confused: :snipersmile::evil:
Het is het laatste soort muziek dat je bij mij op een PC, CD, DVD of MP3 zal vinden. Vorige week was al dramatisch beroerd maar nu is het helemaal 4x hopeloos. Er zullen een hoop websites aangepast moeten worden: elke site die vermeld dat het heerlijk rustig op de Veluwe is kan wel opdoeken.

Jan Shit is al erg maar als zo'n vals mekkerende geit het zingt is het te triest voor woorden. Volgend jaar zeker niet meer naar de Veluwe op verkansie. :nooo:

ik ben voornemens rond 18.00 op het veld te zijn, Heb je de spit al definitief besteld?....., ik heb er nog een liggen full options incl. motor, interieur,pop, scle retracs, scale wheels, flaps..ect.
moet alleen nog worden afgewerkt....

Erhm Ronald ....? :mrgreen:

Mocht Burp geen intresse hebben, dan wil ik wel eens komen kijken en praten over de overname van die kist van jou :yes:

@Jasper

Ofcourse, ik stop niet, ik was enkelt even gepauzeerd ;)
Bedankt voor de compassion ;)
Maar mijn oude hobby is ook weer wakker ..... :yes:

@Siggery

Neem jij die tor morgen even mee dan alsjeblieft dank je wel graag bedankt alvast mopper mopper ;) :mrgreen::)

@Sleur

Klopt, hoogteroer bevestigingfrubbeltje ......
Die was ik vergeten te lijmen, nou weet ik waarom het mis ging.....

@Diegene die die zak met macdonalds afval heeft laten staan op het veld, goed bezig!
(Met andere woorden, ik ben die vergeten mee te nemen :( )

Laatst bewerkt:
Geeft niets hoor Mike.
Na ons goede gesprek vanavond heb ik er alle begrip voor dat jij je troep door een ander laat opruimen ;-)

Ik neem die tor morgenmiddag mee naar het veld :-)

@BYM (en de rest die het interesseert): Voor elke vlucht of tenminste voor een hele sessie even alle bevestigingen (zowel mechanisch als elektrisch) controleren kan geen kwaad en kan een hoop ellende besparen. Het is een paar minuten werk maar vliegt wel geruststellender als je weet dat alles goed vast zat. ;) :teacher:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back