Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Huh? Zo'n ding zit toch op je dakdragers? En daarin doe je de tent? 8O :lol: ;)

jazeker ,maar de dag na thuiskomst alles verwijderd voor de wasstraat , was nogal zandkleurig na een retourtje italie :mrgreen:

maar de dakkoffer was goed bevallen , kan gemakkelijk volbeladen 200kmp+ aan :cool:, en geen gefluit of lawaai .

hijg !!! Junkie is on the field ;-)

Ff solo vliegen !
Tot straks ,ik vlieg het veld vast in
Gras ligt er mooi bij !! Dank aan diegene die dat verzorgt heeft !

Bah, eerst nog huishoudelijke klusjes doen... vertrek denk pas om 12 uur hier, dus zal rond 1 uur aanwezig zijn op veld.

@Junkie RC, je bent zo te zien niet alleen een junk op rc gebied.. beetje netten vanaf het veld.. tsss :P

hijg !!! Junkie is on the field ;-)

Ff solo vliegen !
Tot straks ,ik vlieg het veld vast in
Gras ligt er mooi bij !! Dank aan diegene die dat verzorgt heeft !

Als het maar geen Nitro EZ is !!! Het is namelijk zondag en dan mag er pas om 12:00 nitro gevlogen worden. Zaterdag is het vanaf 10:00

GrTz Jasper

maar de dakkoffer was goed bevallen , kan gemakkelijk volbeladen 200kmp+ aan :cool:, en geen gefluit of lawaai .
Hehehe, je weet toch. Spullen heb ik wel. :mrgreen: ;)

Gewoon doen, de wind staat net als gisteren diagonaal over het veld, dus lengte zat om te starten, landen gewoon lengte veld over de dijk.
(wel even uikijken met een 2e man voor de fietsers)
Yep, dat was mijn idee ook. De 3 elektronenbommen van de Monsun zijn dan ook vertikaal geladen zodat het maximale aantal elektronen er in kunnen (tot aan het stekertje). 8O :lol:

Junkie zal wel met nitro vliegen nu want hij nam alleen de EZ mee ;) :confused:
Yep, de piepschuim junkie kent geen regels. :nooo: :oops: :evil:

En de monsun toch?
Junkie heeft geen Monsun, dat is veel te "truttig" vindt-ie. :? :p Ik spaar Monsunnen (1x 159cm vliegend, 1x 159cm nieuw in doos, 1x 92cm wacht op onderdelen, 1x 43cm om gekloond te worden in Depron) en BYM heeft er ook een paar (1x 159cm restauratieproject en 1x 92cm elektro wacht op onderdelen).

Ben er zo rond 13:00 uur, ik heb nog vakantie hè, rustig aan doen. 8) :sleepy:

Veel plezier vandaag mannen. Balen dat ik niet kan. Dinsdag ben ik er ook bij mits er niet moet worden getennisd. (nummer 15 op de lijst)

Als ik morgen de wedstrijd win dan kan het zo maar zijn dat ik dinsdag weer moet. Totaal tot en met de finale zijn het 5 wedstrijden dus tel maar uit.

Dan zou ik zeggen gewoon met opzet verliezen.... kun je dinsdag gewoon vliegen.

Was vandaag weer retegezellie op het veld :yes: Werd een hoop gevlogen. Van de Junior ben ik af :wink: en ik ben een Dash 7 rijker :-D Robert bedankt
Vanavond ff sleutelen... hopelijk kan hij dinsdach de lucht in :banana:

Zo heren mannen ik heeft lekker gefladeraateerd,starten, landen, loopin, rol, alles heb ik geprobeerd.
En hij is weer heel mee naar huis was wel weer gezellie op het veld maar wel druk.
Niels Ruud en Ali bedankt voor het bijstaan en de rest bedankt voor de gezelligheid,want van jullie vertrouwen moet ik het niet hebben.

Zo heren mannen ik heeft lekker gefladeraateerd,starten, landen, loopin, rol, alles heb ik geprobeerd.
En hij is weer heel mee naar huis was wel weer gezellie op het veld maar wel druk.
Niels Ruud en Ali bedankt voor het bijstaan en de rest bedankt voor de gezelligheid,want van jullie vertrouwen moet ik het niet hebben.

ik kan niet anders zeggen ,maar jij hebt prima gevlogen ,en de volgende keer kan jij naar mijn mening een examen halen :thumbsup:

verder zelf ook weer vlieg verzadigd , en het was weer een zeer dolle boel op het veld :p

dinsdag avond weer 4 stroken ,en wellicht de something extra vliegen !

straks nog wat filmpjes van vandaag met van alles en nog wat , ook mooie achtervolgingen tussen niels en jasper :cool:

phil ; ik ben super benieuwd naar de dash 7 , echt een geweldige vlieger , lijkt me :thumbsup: ,ik hoop hem dinsdag vliegend te zien !

Zeker weer gezwellig. Het kostte veel moeite om je te ontwijken Gorby maar het is iedereen gelukt. ;)

De Vlamato was een knaller. Letterlijk dan. Alles aangesloten en afgesteld/getrimd, maispieper erin, testrun van de motor thuis gedaan, vol goede moed en blakend van het zelfvertrouwen de Vlamato op het veld, klaar om te taxiën naar "de startbaan". Raakt de propellor 3 sprieten gras, motor blokkeert en na een knal veel rook onder de motorkap vandaan. 8O De complete regelaar uitgefikt en de FETs eraf geknald (letterlijk). Dat heb je hè met die goedkope merkloze regelaars. Accu was nog in orde, de draden waren gewoon van de regelaard gesmolten. :? Dus geen maiden van de Vlamato. Foto volgt mog wel. 8)

Nog een rondje of wat gevloge. Met de Monsun maar door de wat onregelmatige wind teveel gekwispel met het staartje dus maar aan de grond gehouden voor de rest van de middag.

Wel heeeeeeeeel veel geDepDart. Tot de laatste accu voor vertrek. Ineens duikt de DD naar beneden en probeerde zich in het asfalt te boren. Mislukt natuurlijk. :evil: De motor is met 4 klodders epoxoplast vastgezet, verstevigd met extra diagonalen van 6mm Depron achter de motor, dus na de versteviging is de DD gehalveerd. Prima PORbaar natuurlijk. De oorzaak was het stekertje van de regelaard niet goed in de ontvanger. Kennelijk bij het wisselen van de accu losgekomen. :(

klinkt allemaal erg lekker heren.

ik heb vandaag ook lekker weer kunnen spelen. (eerste 2 hele dagen vrij sinds 5 weken)
eerst even lekker bij de boer in het land 5 lypo's met de Ez leeg gevlogen.
en toen met de holiday nog 4!!!:cool:

daarna lekker tankje baja en een litertje met de xray!.

de laaste accu van de holiday ligt nu te sabbelen dus over een half uurtje weer even 4 lypo's leeg vliegen.
fladderen met de Ez zit er even niet in, het staartje is bij de laaste landing half geknakt dus moet ik even porren/verstevigen. Maar eerst even fladderen!:D

Zeker weer gezwellig. Het kostte veel moeite om je te ontwijken Gorby maar het is iedereen gelukt. ;)

De Vlamato was een knaller. Letterlijk dan. Alles aangesloten en afgesteld/getrimd, maispieper erin, testrun van de motor thuis gedaan, vol goede moed en blakend van het zelfvertrouwen de Vlamato op het veld, klaar om te taxiën naar "de startbaan". Raakt de propellor 3 sprieten gras, motor blokkeert en na een knal veel rook onder de motorkap vandaan. 8O De complete regelaar uitgefikt en de FETs eraf geknald (letterlijk). Dat heb je hè met die goedkope merkloze regelaars. Accu was nog in orde, de draden waren gewoon van de regelaard gesmolten. :? Dus geen maiden van de Vlamato. Foto volgt mog wel. 8)

Nog een rondje of wat gevloge. Met de Monsun maar door de wat onregelmatige wind teveel gekwispel met het staartje dus maar aan de grond gehouden voor de rest van de middag.

Wel heeeeeeeeel veel geDepDart. Tot de laatste accu voor vertrek. Ineens duikt de DD naar beneden en probeerde zich in het asfalt te boren. Mislukt natuurlijk. :evil: De motor is met 4 klodders epoxoplast vastgezet, verstevigd met extra diagonalen van 6mm Depron achter de motor, dus na de versteviging is de DD gehalveerd. Prima PORbaar natuurlijk. De oorzaak was het stekertje van de regelaard niet goed in de ontvanger. Kennelijk bij het wisselen van de accu losgekomen. :(

je rokende regelaar staat ook on film :) ,alleen werd net de upload afgebroken /en of mislukt ,dus maar weer opnieuw :mad:

je rokende regelaar staat ook on film :) ,alleen werd net de upload afgebroken /en of mislukt ,dus maar weer opnieuw :mad:
Kun je nagaan hoe heftig het was. Hier dan alvast de picca's van de onderkant en bovenkant. 8O :?

esc_toasted1.jpg

esc_toasted2.jpg

Dat heb je met die goedkope onbeveiligde regelaartjes van een paar tientjes. Doe mij maar zo'n luxe Turnige Plush (van een paar tientjes ;)).

BTW Junkie, dinsdag en de rest van de week heb ik niet mijn eigen auto maar een lenertje vanwege schadeherstel van de auto (je weet wel, veroorzaakt dooe de politie die nu in alle toonaarden ontkent ondanks getuigenverklaringen).

*knutselt een Turnigy Plush 40A in de Vlamato* :thumbsup:

Zo,Siggy is ook weer thuis.

Eerst Look nog even thuisgebracht en toen nog even langs de club om de speedkist van Ronald af te leveren.

Daar kom je natuurlijk niet weg voordat je een biertje gedronken hebt ;-)

Ik heb van Look,als dank voor het taxi spelen,2 disc's gekregen :-)

Helemaal superblij mee natuurlijk:-)

Was weer een topdag mannen !!!!!

felici met de disc's :D

sleur ; dat regelaartje valt niet meer te repareren , schat ik in 8O

filmpjes uploaden mislukte steeds ,omdat dit op de laptop gebeurde , deze ging steeds op standby of energie besparende stand :mad:

dus nu boven op de pc , rond 10 uur 1ste filmpie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back