Sleurhutje
Forum veteraan
Zo, accuplaatje weer stevig vastgezet zodat het ook de hardere landingen met de Fun Fly zal overleven. Nieuwe regelaar gezocht maar ik heb (nog) geen Turnigy 40A Plush in huis, alleen een 60A maar die is voor de Saphira. Dus de Graupner Genius 40 maar even uit de BananaJet gehaald. Busjes aangepast (op de regelaar zat 3,5mm op de brommer 4,0mm :evil
. LiPo gecontroleerd, niets mis mee, was 190mAh uit (althans dat ging er nog bij, kwaliteitsspul uit Hong Kong hè). 8) De Watts Up ertussen gehangen en... Vol gas met dat ding. *cut* Propellor draait verkeerd om, twee busjes gewisseld, da's eenvoudig. Weer vol gas gedurende 30 seconden, billen bij elkaar want wordt het weer een vette knal of lag het echt aan de regelaar? :? Niets mis, lekker blazen, zeg maar gerust flink trekken met een 10x6 CAM erop. Totaal gemiddeld over 30 seconden 33,2A bij 15,1V dus een lekkere 500W met veel pit. Precies zoals is het wel graag wil.
Alleen nog even de auto-brake van de regelaar halen, die was actief op de BananaJet.
Overigens meurt die Vlamato vreselijk naar gebakken elektronica. Ik heb zoveel mogelijk druppels gesmolten soldeer weggepeuterd maar het zwarte en dus de stank krijg ik natuurlijk niet weg.

Overigens meurt die Vlamato vreselijk naar gebakken elektronica. Ik heb zoveel mogelijk druppels gesmolten soldeer weggepeuterd maar het zwarte en dus de stank krijg ik natuurlijk niet weg.