marcelsiggery
Forum veteraan
gaan er morgen junkies naar het veld ?
Uiteraard is ook deze junk morgenavond weer van de partij

Probeer er weer vrij vroeg te zijn,zo rond 18.30 uur

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gaan er morgen junkies naar het veld ?
Tub Girl dat is.Tevens even de "woman in a bathtub" (weet even niet zo gauw hoe die heette)
Ikke vandaag vroeg op het veld. +/- 18:30. Daarna om 20:30 weer foetsie richting de club. Ik heb de bardienst van Marcel overgenomen.
Voorwaarde dat ik eerst ging vliegen.
Vanavond dus de bar open om 21:00.
Tot vanavond iedereen. Ga nu eerst even slapen.
GrTz Jasper
@BYM: Controleer eens bij de Mini Monsun of je rolroeren kloppen. Ik heb twee linker rolroeren in de doos zitten. Ze zijn namelijk iets schuin afgesneden aan de zijkanten en dus niet symmetrisch. Niet de eerste keer dat Graupner twee dingen van één kant in de eenvoudige setjes doet, al eerder met de Euro Fighter die twee rechter canards had. :evil:
*knutselt verder aan de Mini Monsun* 8)
Windows 7 is het helemaal.... (voor hoelang?)..
Ubuntu in Windows 7 (vmware) sucks! (en nee.. niet ubuntu, maar vwmare.. bah!)
Ik stop met nerden en ga slapen.. truste en tot morgen!
Windows 7 sucks voor business toepassingen. Echt nuttig, een goudvis of allerlei Twitter achtergrondjes. :nooo: Maar echt functionaliteit is niet toegevoegd en bepaalde oudere programma's die probleemloos onder XP functioneerden, doen het nog steeds niet in Windows 7. Ook niet via die zogenaamde emulatie (gestripte en getweakte Microsoft Virtual PC). :evil:Windows 7 is het helemaal.... (voor hoelang?)..
Ubuntu in Windows 7 (vmware) sucks! (en nee.. niet ubuntu, maar vwmare.. bah!)
Zo ook de VMware vSphere 4, die is nog veel beter dan ESX 3.5. Veeeeeeeel makkelijker met beheer en uitrol.VMware esx rocks![]()
Maar voor zakelijk gebruik zou ik sowieso geen Windows gebruiken.. *kuch*.. Ben in dat opzicht meer een linux / unix man.
En wat je zegt BYM; maar ESX server werkt weer alleen op specifieke hardware... voor zakelijk gebruik prima te doen, maar voor particulier gebruik (en om zo wat meer verdiept erin te raken om toe te kunnen passen in zakelijke omgeving) is het best een duur grapje.. Dus mocht er iemand nog s een oude ESX server over houden... khou me aanbevolen![]()
Linux zuigt voor kantooromgevingen. Slechte beheerbaarheid via onhandige interfaces, alleen maar geklooi met scriptjes. Door de Open Source omgeving 100.000 soorten drivers die net allemaal op hun specifieke gebiedje beter functioneren en dus niet uniform zijn. Gebruikers (en beheerders) kunnen niet snel even iets erbij installeren zonder complete script goeroe's te zijn (installeer Ubuntu en probeer dan maar eens iets eenvoudigs als de nieuwste Flash 9 plugin en oude Java 1.5 te installeren, kansloze actie zonder 30+ acties uit te voeren in een terminal schermpje wat bij Windows 2x klikken is). De kracht van Windows is de uniformteit. Dat het soms zuigt is in 90% van die gevallen te danken aan flutprogrammeurs die zich niet aan de regels houden en proberen alles via eigen API's te regelen. Dat zie ik ook bij ons softwareclubje gebeuren.
Net als Windows Vista is er technisch niets mis met Windows 7, weinig verschillen qua interne processen. Vista maakte een valse start maar dat deed Windows 2000 ook (voor de thuismarkt Windows Ellendium/Mie). Als je alle grafische flauwekullen uit zet en zogenaamd handige processen deïnstalleerd, is het razendsnel. Mijn Vista Business start sneller op dan Windows XP Professional.![]()
Nee hoor, zeker niet. Want voor het beheer van VMware op de hosts ben je 100% afhankelijk van Linux. Ik klooi al meer dan 10 jaar met allerlei OS-en anders dan Raampjes. Elk systeem heeft zo zijn voordelen maar een uniform product/omgeving neerzetten als Microsoft de afgelopen 40 jaar is gelukt, dat gaat niemand meer lukken. :nooo:Ah.. overduidelijk een Windows gebruiker...
/me gaat hier maar even niet verder op in.. hihi..
Ah.. overduidelijk een Windows gebruiker...
/me gaat hier maar even niet verder op in.. hihi..