Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ondanks dat ik vandaag niet heb gewonnen met tennis ben ik er morgen toch niet bij. Zoals gezegd te druk op de tennisclub met het roggelen van zaken. (lees aansturen van andere vrijwilligers terwijl ik een Palmpje sta te zuipen)
Vrouwtje vanavond ook weg dus even aan de sleutel met wat Depron spul denk ik maar. Kijken of de Disc en Mite nog operationeel zijn![]()
Als je het heel lief vraagd dan kan Jeroen T. het maken in CAD en freezen.
Zo nog 15 min. en dan pleite maken uit dat werkhok. Snel eten en naar het veld.
Heb nog Tornado 5% nodig. Die Can is al weer leeg. Hopelijk heeft de gezelligste
shop in Heemskerk nog voorraad staan.
Hopelijk om 18:30 op het veld en om 21:00 de bar open.
GrTz Jasper
Burp is aan het regelen dat we straks weer lekker veel indoor kunnen vliegen. Geeft vanavond een demo met zijn schuimpjes. Toch? 8O :? Niet...smoesjes, smoesjes, smoesjes....... gewoon komen
![]()
of ga je op de tannusclub bouwen? :wink:
smoesjes, smoesjes, smoesjes....... gewoon komen
![]()
of ga je op de tannusclub bouwen? :wink:
hey snoeksel !! das lang geleden
op ht1 ,kun je je gewoon rijden ,alleen moet je je auto bij de rotonde zetten , dus klein stukje lopen .
staan wel allemaal dreigende teksten ,dus je kunt hooguit een bonnetje krijgen
binnenkort maar weer een savage clubje samenstellen en ff raggen !![]()
Ja, gezellig. Oud-HoogTij's Savage Vliegen. Volgende week dan maar even een nieuwe brommer en peut regelen.Even weer inrijden op het parkeerterrein van kantoor (of in het toch al dode gras :?) en dan old skool knallen.
![]()
*zoekt achterin de garage z'n Baja*
Lijkt me leuk.Mocht het er weer en keer van komen,neem ik de koffie wel mee![]()
Ik vond de gesprekken toch best op niveau hoor Gorby ;-)
En natuurlijk mag jij ook meecrossen met je classic crosser
Was inderdaad weer erg gezellig op het veld.
De hele avond met de disc in de weer geweest,TOP vliegertje
Morgenmiddag weer ???
Het veld achter het mais waar BYMs Hummel het leven liet kan prima gebashed worden.Ach, even knallen met de Savages is altijd leuk, anders gewoon op het veld? :rolling: