Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrouwtje vanavond ook weg dus even aan de sleutel met wat Depron spul denk ik maar. Kijken of de Disc en Mite nog operationeel zijn :mrgreen:

Morgen even een nieuwe motorsteun ophalen en meteen de UBEC plaatsen die ik inmiddels uit HK (verweg) ontvangen heb.

Ondanks dat ik vandaag niet heb gewonnen met tennis ben ik er morgen toch niet bij. Zoals gezegd te druk op de tennisclub met het roggelen van zaken. (lees aansturen van andere vrijwilligers terwijl ik een Palmpje sta te zuipen ;))

Vrouwtje vanavond ook weg dus even aan de sleutel met wat Depron spul denk ik maar. Kijken of de Disc en Mite nog operationeel zijn :mrgreen:

:confused: smoesjes, smoesjes, smoesjes....... gewoon komen :yes: ;)
of ga je op de tannusclub bouwen? :wink:

Crap... kwartier overwerk.. Bah!!!

Nu snel naar pa en ma, happie eten, auto inladen en door naar het veld.. See you later !

Als je het heel lief vraagd dan kan Jeroen T. het maken in CAD en freezen.

Zo nog 15 min. en dan pleite maken uit dat werkhok. Snel eten en naar het veld.
Heb nog Tornado 5% nodig. Die Can is al weer leeg. Hopelijk heeft de gezelligste
shop in Heemskerk nog voorraad staan.

Hopelijk om 18:30 op het veld en om 21:00 de bar open.

GrTz Jasper

ik heb nog wel 5 % staan jasper , merk weet ik niet ,maar branden doet het , roept u maar ;)

Nog de laatste handen leggen aan de graupner en dan kom ik ook naar het veld toe, hoop dat iemand me kan helpen met de graupner?

:confused: smoesjes, smoesjes, smoesjes....... gewoon komen :yes: ;)
of ga je op de tannusclub bouwen? :wink:

Nope, twee andere vrijwilligers nemen de zaken vanavond waar :thumbsup: Vrouwtje heeft meteen de kans gezien en gepakt, lekker met vriendin de stad in "jij bent de hele week toch al weg" ;)

Geen probleem, nog een beetje gaar van gisteren dus wat rust is niet slecht voor mijn oude lichaam ;)

hey snoeksel !! das lang geleden ;)

op ht1 ,kun je je gewoon rijden ,alleen moet je je auto bij de rotonde zetten , dus klein stukje lopen .
staan wel allemaal dreigende teksten ,dus je kunt hooguit een bonnetje krijgen :mrgreen:

binnenkort maar weer een savage clubje samenstellen en ff raggen ! :p

Ja, gezellig. Oud-HoogTij's Savage Vliegen. Volgende week dan maar even een nieuwe brommer en peut regelen. :yes: Even weer inrijden op het parkeerterrein van kantoor (of in het toch al dode gras :?) en dan old skool knallen. :thumbsup:

*zoekt achterin de garage z'n Baja*

Lijkt me leuk.Mocht het er weer en keer van komen,neem ik de koffie wel mee :cool:

Heren, sorry dat ik even inbreek, maar ik begrijp dat jullie weer gaan rijden en stoppen met vliegen :-) vandaar dat ik even mijn Savage X onder de aandacht breng die ik verkoop.
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond de gesprekken toch best op niveau hoor Gorby ;-)

En natuurlijk mag jij ook meecrossen met je classic crosser :-)

Was inderdaad weer erg gezellig op het veld.

De hele avond met de disc in de weer geweest,TOP vliegertje :-)

Morgenmiddag weer ???

Ik vond de gesprekken toch best op niveau hoor Gorby ;-)

En natuurlijk mag jij ook meecrossen met je classic crosser :-)

Was inderdaad weer erg gezellig op het veld.

De hele avond met de disc in de weer geweest,TOP vliegertje :-)

Morgenmiddag weer ???

was zeker weer leuk , de edge vloog ook goed ,moet alleen een iets sterkere setup in , dat heb ik nog wel liggen .

funjet heeft weer een doorgefikte motor , dus voortaan maar een brave setup erin ,en mooi vliegen ipv ongecontroleerd langsraggen ;)

daarna nog wat pilsjes genuttigd in de drossel , en vooral veel flink hete vlammetjes gegeten !

misschien v/h weekend ff 4stroken en of de somethin extra loslaten ,anders dinsdag weer .

snoek ; gaan we weer es doen , even met een groepje savage raggen :p

egbert ; ik denk dat de meeste hier al een savage hebben , wel onder een dikke laag stof :mrgreen: , en stoppen met vliegen ? ....:shock: :nooo:

welterusten ,stelletje medejunken !

Sleurhutje, ik ben gespaard gebleven van mini monsun rolroer verwarring op de assemblage lijn te graupner.de .....

Oh, uh, ja... :oops: Gisteravond ook nog even lekker gevlogen met de Vlamato. Gelijk even de Crash & Bash certificering erop gezet. Kom ik mooi aanvliegen over het mais om te landen, dwars over het veld vanwege de wind op dat moment, laat ik de Vlamato zakken tot een halve meter boven de grond, gas eraf en wachten tot-ie op de grond staat. Geinig, waar de Monsun dan als een baksteen naar beneden komt, bleef de Vlamato maar rechtdoor zweven. 8O Denkend aan de Monsun even niet op zitten letten en ineens was de Vlamato al een stuk verder met zweven. Oei, uh... 8O Landen? Nee, niet te redden. Dan gas erop, ook geen goede keuze op twee meter voor het mais. Met een hoop geknisper vliegt de Vlamato heel enthousiast en vol gas tegen de maisstengels. :evil: Schade: 4 stengels zwaar beschadigd, 1 maiskolf onherstelbaar gekraakt. Oh ja, en wat maaiafval op de Vlamato. :rolling: De Vlamato is dus HoogTij-proof. :yes:

Net even snel een extra accuutje voor de Vlamato en een extra regelaartje voor de Polaris besteld. Dus hopelijk volgende week beginnen aan de bouw van de plaat Depron. 8)

@BYM: Thanks voor de Vlammetjes hè. :thumbsup: Oude tijden van de HoogTij Offroaders Bitterballenwintercompetitie herleefden eventjes. :worship:

Ach, even knallen met de Savages is altijd leuk, anders gewoon op het veld? :rolling:
Het veld achter het mais waar BYMs Hummel het leven liet kan prima gebashed worden. ;) We kunnen Gladoor lief aankijken en de kunststof springschans(en) een keer lenen. :yes: 8)

Ik ga zo even naar Lynx om wat andere props voor de Vlamato te halen. De huidige Graupner CAM 10x6" draait met de 4S LiPo sneller dan aanbevolen waardoor deze niet echt efficiënt is bij vol gas in de lucht. Even wat APC-E 9x6" en 10x5" props scoren.

Vanmiddag iemand nog vliegen? Dan stamp ik de LiPo van de Vlamato vol. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back