F
Ferry
Guest
zin in morgen!
Ik ook, lekker slapen de hele dag. :sleeping:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zin in morgen!
Goeiemorgen iedereen !Ik ook, lekker slapen de hele dag. :sleeping:
Nah, geen zin in... Ik reviseerd mijn 30cc wel weer en schroef die terug, anders moet ik eerst weer 25 liter rijden voordat de 30cc erop kan.@ Sleurhutje , neem de baja gewoon mee en een ander blok , sleutel je hem ter plekke toch even om![]()
![]()
Nah, geen zin in... Ik reviseerd mijn 30cc wel weer en schroef die terug, anders moet ik eerst weer 25 liter rijden voordat de 30cc erop kan.![]()
Goeiemorgen iedereen !
zal ik trouwens even leeg ruimen om plek te maken voor al die goodies die mee terug gaan![]()
![]()
![]()
.mijn record = 8 liter :roll: ,kijken of de zenoah een litertje meer aankanDat is ook weer zo , en dat is natuurlijk een heel vervelende bezigheid, die 25 liters er doorheen jagen :lol:
. voor de heb ,of te leen ? ik denk dat je beter kan vragen wie heeft er geen standaard uitlaat v/d savageHeeft iemand nog een standaard uitlaat van een savage in de aanbieding
. voor de heb ,of te leen ? ik denk dat je beter kan vragen wie heeft er geen standaard uitlaat v/d savage![]()
Heeft iemand nog een standaard uitlaat van een savage in de aanbieding
En heb jij ook wat mee ?
De bocht heb ik thnxAls het goed is heeft ik er nog een in de koffert liggeen , dus als je er vanmiddag ook bent kun je hem zo krijgen , voor de inmiddels wereldwijd bekende hoogtij prijs :wink:![]()
![]()
ps. het is alleen de uitlaat , zonder bocht![]()
Tsja, moet je ook maar normaal omgaan met je Baja. Als je rondjes wilt racen, moet je geen Baja nemen. Baja's zijn om te vliegen en te stuiteren. :lol:.mijn record = 8 liter :roll: ,kijken of de zenoah een litertje meer aankan![]()
Zie post 3352 , en natuurlijk mijn bijzonder gezellige persoonlijkheid:rolling:
Ik heb nog een pot stuifkoe (=melkpoeder) staan, neem ik wel mee.Ik neem weer 2 potten koffie mee en bekertjes en LEPELTJES heb ik ook geroggeltkan iemand melk en suiker meenemen
![]()
Ik neem weer 2 potten koffie mee en bekertjes en LEPELTJES heb ik ook geroggeltkan iemand melk en suiker meenemen
![]()