Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook, lekker slapen de hele dag. :sleeping:
Goeiemorgen iedereen !

Dat is zonde van je tijd , zeker met dit mooie weer :zon:

Zo nog even de accu van de baja een beetje bijtoppen , de zender zit nog genoeg in , jerrycan tussen kwart en half , de combo net volgetankt , die zal ik trouwens even leeg ruimen om plek te maken voor al die goodies die mee terug gaan 8-) ;) :D

Ik heb er nu al weer zin in , en ik hoop dat het weer zo blijft als het nu is , want dan word het een prachtige middag :banana:

Hehe, 's morgens allemaal (wordt steeds socialer hier, lijkt wel een camping :?). Gaaaaaap :worship:

Mijn Ravage was nog opgeladen van afgelopen woensdag. Nog 3 liter nitro en wat onderdeeltjes extra meenemen en dan kom ik ook weer even knallen met de Ravage. De Baja is nog steeds een wrak, komende week wat meer tijd dus die blijft nog even in de hoek liggen.

Ik moet natuurlijk heen, al is het alleen al om mijn jack op te halen. :banana:

Dat is ook weer zo , en dat is natuurlijk een heel vervelende bezigheid, die 25 liters er doorheen jagen :lol:
.mijn record = 8 liter :roll: ,kijken of de zenoah een litertje meer aankan :rolleyes: , aangezien ik gisteren aardig lang met de baja ben bezig geweest,halen van parts en wat sleutel werk enz ,maak ik er vandaag een gezin's dag van :Fade-color, misschien kom ik later in de middag nog ff kieken :D , veel plezier alvast:cool:

Heeft iemand nog een standaard uitlaat van een savage in de aanbieding

Als het goed is heeft ik er nog een in de koffert liggeen , dus als je er vanmiddag ook bent kun je hem zo krijgen , voor de inmiddels wereldwijd bekende hoogtij prijs :wink: :D :cool:

ps. het is alleen de uitlaat , zonder bocht ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back