Snoeksel hoe laat wou jij weg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Snoeksel hoe laat wou jij weg![]()
ik bedoelde eigenlijk een antenne sprietje?![]()
Ooooh, ik had het even niet door , maar ik zal hem in de combo gooien , het is misschien wel handig als je een kniptang meeneemt om hem enigzins in te korten![]()
![]()
heb de baja niet bij me dus.....
of heb je het op een rol zitten of zo?![]()
Nee, het zijn vaste maat gaskabeltjes , maar morgen ben ik als het goed is weer een dagje in de werkplaats en dan zal ik meteen eens kijken voor iets dikkers![]()
. .fritsie ; heb je dan de ss koppelings schoenen in 3 x rijden weggesleten ? , Bym ; ik denk dat ik rond 3 uur ,half 4 ff langs rijd , dus neem maar mee de standaardheb de baja niet bij me dus.....
of heb je het op een rol zitten of zo?![]()
Zoals gezegd gaan standaard koppelingsschoentjes in zo'n enorme zandbak niet lang mee. :nooo: De enige koppeling die HoogTij overleeft heeft Teflon schoenen (ongeacht of dat een Elcon, Lauterbacher of dergelijke is).. .fritsie ; heb je dan de ss koppelings schoenen in 3 x rijden weggesleten ? , Bym ; ik denk dat ik rond 3 uur ,half 4 ff langs rijd , dus neem maar mee de standaard, net ff uurtje gesleuteld ,is hij bijna af ,maarja het gezin al beloofd dat we ff naar het bos gaan :schrik: , zo jammer
![]()
Geluk dan hè...12.00 uur ga ik ook niet redden, zal eerder 13.00 uur worden.
Gisteren een feestje gehad :bday::celebrate:
Zoals gezegd gaan standaard koppelingsschoentjes in zo'n enorme zandbak niet lang mee. :nooo: De enige koppeling die HoogTij overleeft heeft Teflon schoenen (ongeacht of dat een Elcon, Lauterbacher of dergelijke is).
En de enige belofte voor de zondag is toch dat je gaat rijden. Mocht het weer het niet toelaten dan valt er thuis over te praten. Maar anders...
-edit-
Ik ben er rond 13:00-13:30 uur. Dus als je voor die tijd koffie met melk wilt, moet je zelf melk meenemen. :?![]()
melk en suiker heb ik mee
En de koppeling heeft vorige week de geest gegeven omdat baan ontzettende diepe geulen van een mafkees die met zijn trike op de baan was geweest, daardoor moest de baja flink ploeteren.
. . Fritsie ; ik had ook minder als een mm speling ,niet goed hoormelk en suiker heb ik mee
En de koppeling heeft vorige week de geest gegeven omdat baan ontzettende diepe geulen van een mafkees die met zijn trike op de baan was geweest, daardoor moest de baja flink ploeteren.
Ik had de koppeling daarvoor nog nagekeken en toen was ie nog prima, tevens zijn ook de lagers in de cbh naar zijn grootje en als ik de krukas probeer op en neer te bewegen voel ik toch een heel klein tikje (minder dan één mm) :nooo:.
Al met al kut.
Dus eerst een elcon koppeling een tunings clutchbell en een vertigo cbh, eerder word er niet gereden.
Eerst maar weer even het wel bekende boompje water geven![]()
. . Fritsie ; ik had ook minder als een mm speling ,niet goed hoor, v/d week het oude blokje ( 8 liter ) ff reviseren en als backup op de plank
, verder zit de zenoah perfect in de baja ,met de RN filter met outerwear , voordeel is dat het filter makkelijker is te monteren en demonteren ,al die wedstrijd gasten rijden ermee ,dus zal wel goed zijn , bij het originele filter v/d baja heb ik het gevoel dat hij zand naar binnen zuigt op het spruitstuk ,waar dat hele dunne rubbertje zit, wat ook nog kan is dat hij voorheen zand naar binnen zoog bij de carb as
, dat is nu verleden tijd met de dichte lagers.
Nergens last van:lol:
![]()
het tikje wat ik voel is niks vergeleken wat ik met de fg had![]()
Tsja, als je een FG hebt ben je getikt :rolling:
Zo makkelijk![]()
Ach gelukkig heb jij nog geen cent uitgegeven aan je baja![]()