Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
We rijden hier ook elke zondag met een groepie maar volgens mij hebben jullie daar meer ruimte.
[URL="
- H en R Modelracing[/URL]

Ziet er goed uit de jumps :thumbsup:, maar misschien is 14 juni een leuke dag om in de auto te stappen richting hoogtij.
Eigen vleesie mee en gooi maar op de bbq ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
We rijden hier ook elke zondag met een groepie maar volgens mij hebben jullie daar meer ruimte.

jup, maar ik hou het bij fotografie, mij teveel werk die boel uploaden ;)

Dat heb je he met zo'n 56Kb inbelverbinding :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kom vandaag alleen met de EasyStar, RS4 Evo (da's onroad en heb je dus geen ruk aan op HoogTij ;)) en mijn notebook met simulator.

Nog even voor Burp, Evert en de maatschappij meten wat de verschillen in pulsen zijn tussen standaard framerates (16/11ms) en de snelle mode (5,5ms) op de Spektrum DSM2. Kunnen ze weer verder gaan knutselen met de killswitch. ;)

Word het toch nog frituren of laat je de frietkot thuis

Dat wordt volgende week...
Ik heb gister tot 22.00 uur in de schuur staan werken en was vanmorgen ook alweer vroeg aan de gang...de :zon: schijnt en ik heb wel even zin om naar Hoogtij te komen...gewoon even lekekr rijden met de Baja of/en Savage.:cool:

Zo, ben je weer een dagje aan het tennissen, moet je meteen weer 8 pagina's doorworstelen.

Ik ben helaas niet helemaal lekker (eigenlijk helemaal niet lekker) maar dat wisten julie al :D. Ik kom vandaag dus niet langs. De standaard is nog niet eens af en de Baja heeft een defect dogbone, een hele reparatie dus :D

Voor vandaag, veel plezier, ik ga even op de bank hangen en een fimpje kijken ofzo.

Ik ben net terug van een boodschapje, en ga nu ook spullen pakken, broodje smeerseleen en richting HT.

Tot zo allen!

joh , ik ben al weer terug ;)

lekker ff languit in de tuin ,en straks ff kijken welk draadje v/d killswitch los hangt :neutral:

was weer gezellie ,en er zullen erg veel foto's volgen ,ik zag nogal wat camera's. :p

En bart ; niet boos op je zoon worden vanwege je draagarm ;) , had ik 2 keer terug ook ( springen he ) ,hoort er allemaal bij :D

Ik heb een onderdeel gesloopt van nog geen twee kwartjes.
Linker achter bloksteun wat ik van aluminium heb, dat boutje wat je door die bus heendraait het blok in, de kop is ervanaf gebroken :confused::confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back