Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Te koop gevraagd:
(een set links/rechts ivm de richting van het profiel)

2x Monstertruckband met opdruk "BIGFOOT' in de wang van de band,velg chroomkleurig en compound van het rubber van de band " H"

Uiteraard in goede staat gewenst wat betreft profiel van de band en de meenemers dienen hun oorspronkelijke vorm (vierkant) te hebben.

Mocht iemand toevallig nog zoiets te koop hebben,of iemand weten die er van af wil, voor een schappelijke prijs,hoor ik dat graag.;)

Laatst bewerkt:
Mogge
Good20morning20creature.jpg

Moge Ik lijk nu ook wel ff op dat plaatje

Te koop gevraagd:

2x Monstertruckband met opdruk "BIGFOOT' in de wang van de band,velg chroomkleurig en compound van het rubber van de band " H"

Uiteraard in goede staat gewenst wat betreft profiel van de band en de meenemers dienen hun oorspronkelijke vorm (vierkant) te hebben.

Mocht iemand toevallig nog zoiets te koop hebben,of iemand weten die er van af wil, voor een schappelijke prijs,hoor ik dat graag.;)

Ze gaan meestal per vier ;) en zijn uberhaupt schaars.
Dus zal lastig worden vrees ik
Op marktplaats staat één advertentie waar een komplete set (4x nieuw)word aangeboden voor 140 euro.

Hehe, ik kan twee dingen doen:
- Het reeds klaar liggende 23cc'tje (incl. carb en Elcon) erop zetten;
- De krukaslagers van de 30cc ter plekke vervangen 8O. ;)

Ik denk dat het de eerste optie wordt. En voor de Ravage moet ik even de rotostart backplate loshalen en het eenrichtingslager schoonmaken. :D

Het werk is het niet, de tijd en zin wel. Waarschijnlijk teveel gevlogen op de sim. :?

Slotconclusie:Het vliegen vreet zo veel tijd en energie dat je rest van je hobby beter kunt verpatsen want daar kom je gewoon niet meer aan toe :rolling:;)

( heb jij toevallig nog een setje badlands liggen :cool: )

Te koop gevraagd:

Krijg je die banden niet meer van die velgen af dan ?
Denk dat er hier niet veel mensen meer zullen wezen die nog FG spullen in de kast hebben liggen Bart,en wat er nog in een stoffige doos ligt wordt gratis weggegeven begreep ik van Fritsie :rolling: ;)

Ik ga zo ff lekker koffie zetten Snoeksel heb als het goed is nog melk en suiker ik heb nog bekertjes en lepeltjes:p Nou de koffie is geroggelt:yes:;)

Slotconclusie:Het vliegen vreet zo veel tijd en energie dat je rest van je hobby beter kunt verpatsen want daar kom je gewoon niet meer aan toe :rolling:;)

( heb jij toevallig nog een setje badlands liggen :cool: )
De serieuze vraag: Nee, ik heb geen setje extra reserve Badlands liggen. :? ;)

Het vliegen is zoveel anders dan autorijden. Elke kleuter (mijn kids waren destijds 3 en 5 jaar) kan met een auto rijden. Vliegen is toch wat anders. Maar goed rijden is al stukken lastiger, dat hadden we al tijdens de Onroaders TamTech Indoorbitterballenwintercompetitie ontdekt. Er is meer tussen blind gasgeven en wat corrigeren en precies de bochten juist aansnijden en op de juiste momenten gasgeven en remmen. Zoals eerder gezegd gaat het vliegen daarin nog een stapje verder omdat je twee sticks hebt met elk twee assen die allemaal invloed op elkaar hebben. Pas echt leuk wordt het als er wind staat. Dan doet zo'n vliegtuig (en heli) toch nog gekkere dingen die je allemaal weer moet corrigeren.

Maar wacht maar tot we kunnen vliegen en een fototoestel erin hangen. Dan hebben we uniek luchtfoto's en -filmpjes. :thumbsup: Dan weet je waarvoor al die moeite was. ;)

Ik zal vandaag eens de fuji 5600 meenemen
fuji_S5600.jpg

en wat mooie plaatjes schieten.;) Heb ik wel tijd voor :(

Voor iemand die nog een eerste of tweede baja wil hebben?

@ marcelsiggery Heb je hier wat aan?

Jammer dat het voor mij net iets te ver uit de buurt ligt. Had anders graag een keertje daar bij jullie op HoogTij Willen raggen.

Ze gaan meestal per vier ;) en zijn uberhaupt schaars.
Dus zal lastig worden vrees ik
Op marktplaats staat één advertentie waar een komplete set (4x nieuw)word aangeboden voor 140 euro.

Ik heb de advertentie gezien...het zijn monstertruckbanden met de opdruk" FG RACING" en bovendien wil de persoon die ze verkoopt ze alleen laten afhalen uit Veldhoven:???:...dan bestel ik ze liever nieuw bij Pitstop of Krikke of Bigscale...;)

Ik heb de advertentie gezien...het zijn monstertruckbanden met de opdruk" FG RACING" en bovendien wil de persoon die ze verkoopt ze alleen laten afhalen uit Veldhoven:???:...dan bestel ik ze liever nieuw bij Pitstop of Krikke of Bigscale...;)

Ik zou persoonlijk bij Bigscale bestellen (topservice :yes:)

;)

Morgen ben ik toch even op Hig Tide te vinden...

De "directrice" was tot zover behoorlijk te spreken over de vorderingen in de schuur...*"je hebt zo hard gewerkt,ga jij morgen maar even lekker een rondje rijden op Hoogtij"* sprak zij teder... :rolleyes:
Word het toch nog frituren of laat je de frietkot thuis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back