F
Fritsie
Guest
mij kan het niet schelen!!!!!
Dan krijg ik in ieder geval het gevoel dat ik er ook een beetje bij hoor!!!:Fade-color
Bedunkt zeg..

van de week nog een zak fg onderdelen gekregen voor hoogtij prijs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mij kan het niet schelen!!!!!
Dan krijg ik in ieder geval het gevoel dat ik er ook een beetje bij hoor!!!:Fade-color
Bedunkt zeg..
van de week nog een zak fg onderdelen gekregen voor hoogtij prijs
Da`s waar fritsie ik ben ook niet ondankbaar hoor!!!!!!!!!!!:teacher:
maar zo`n baja he!!!![]()
uhh,een bocht in een cirkel
Leg dit eens uit![]()
![]()
misschien wat voor als je net geen hpi baja kunt kopen
Marktplaats.nl > Sneller dan HPI Baja 5B en Baja SS ? - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw
Ik had er niet zo'n vertrouwen in.
En na het zien van hun website al heleMAAl niet meer.
Moet je het eerste filmpje maar eens bekijken, en dan vooral een paar seconden voor het einde goed luisteren :rolling:
Heb je de Baja al opgehaald Stanley![]()
Ik had er niet zo'n vertrouwen in.
En na het zien van hun website al heleMAAl niet meer.
Moet je het eerste filmpje maar eens bekijken, en dan vooral een paar seconden voor het einde goed luisteren :rolling:
Daar hoef je geen kenner voor te zijn.
1 2 3 en weg is je koppeling :lol::lol::lol::lol::lol:
Hehehe, ik hoorde het ook al maar je was me al voor.
Hij ziet er wel heel mooi uit :rolling:
Nog iets, wat een mooie achterwielen op het laatste filmpje
![]()
Ik neem mijn sim op de notebook wel even mee.Punt is ,als het thuis windstil is ,stormt het op HT :lol: ,btw ,ik durf geeneens meer in het echt te vliegen :-( , ik had beter alleen het simulatie cd'tje kunnen kopen :lol: is ook leuk
ik neem morgen voor de zekerheid ook maar de baja mee![]()
Oh nee, op mijn trui wordt niet genaaid. 8OWordt dan alleen een genaaid embleem ipv gedrukte versie?
Nou nou, toch niet vreemd dat je er zo'n berg reserve-onderdelen bij krijgt... :? :nooo:misschien wat voor als je net geen hpi baja kunt kopen
Marktplaats.nl > Sneller dan HPI Baja 5B en Baja SS ? - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw
Verder geen tijd en zin gehad om ook maar iets aan de HoogTij-raggers te doen. Dus dat wordt schroeven op HoogTij. :lol: :?
Hehe, ik kan twee dingen doen:Ik kan wel even helpen hoor, sta daar toch nutteloos te wezen aangezien de baja nog even op de brug staat
![]()