Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ bart

blijft toch een lekker nummertje u2

Mense ik ga me ff lekker bezatten vanavond en morgen ( weer fris )
op ht haha dat zullen we nog wel zien:rolleyes:;):D

fijne avond laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

uhh,een bocht in een cirkel :confused:
Leg dit eens uit :) ;)

Ik kan natuurlijk een geweldig antwoord geven. Ik denk echter dat ik maar eerlijk blijf en je vertel dat ik er niet echt een realistische verklaring voor deze vreemde doch begrijpelijke zinsbouw en beken daarmee dat ik niet heb nagedacht over de samenhang en daarmee de wel of niet overeenkomende geometrie heb bestudeerd.....:rolleyes:;)

Zo ben weer ff terug van een drukke dag. In de ochtend heb ik Ferry voor een hoogtijprijs van zijn steentjes ontdaan en bij mij in de voortuin gelegd om vandaar te verhuizen naar de achtertuin in een zacht bedje van zand... (volgens mij moet ik naar bed....)
Verders weer een kleine 200 km gereden om even gezellig te doen bij een collega, was idd gezellig. Ik moet mij maar gaan voorbereiden op een nieuwe werkweek... :morning: Mzzl

Ik had er niet zo'n vertrouwen in.
En na het zien van hun website al heleMAAl niet meer.
Moet je het eerste filmpje maar eens bekijken, en dan vooral een paar seconden voor het einde goed luisteren :rolling:

Hehehe, ik hoorde het ook al maar je was me al voor.
Hij ziet er wel heel mooi uit :rolling:

Nog iets, wat een mooie achterwielen op het laatste filmpje :yes:

bagger.jpg

Laatst bewerkt:
Ik had er niet zo'n vertrouwen in.
En na het zien van hun website al heleMAAl niet meer.
Moet je het eerste filmpje maar eens bekijken, en dan vooral een paar seconden voor het einde goed luisteren :rolling:

Daar hoef je geen kenner voor te zijn.

1 2 3 en weg is je koppeling :lol::lol::lol::lol::lol:

Goeiemorgen allemaal , en aan een ieder die vandaag gaat rijden veel plezier ;)

Ik ga zo naar de sporthal voor de eerste ronde :(

Punt is ,als het thuis windstil is ,stormt het op HT :lol: ,btw ,ik durf geeneens meer in het echt te vliegen :-( , ik had beter alleen het simulatie cd'tje kunnen kopen :lol: is ook leuk ;)

ik neem morgen voor de zekerheid ook maar de baja mee :rolleyes:
Ik neem mijn sim op de notebook wel even mee.

Wordt dan alleen een genaaid embleem ipv gedrukte versie?
Oh nee, op mijn trui wordt niet genaaid. 8O :oops: Maar misschien dat een borduurseltje wel leuk is. ;) :p

Nou nou, toch niet vreemd dat je er zo'n berg reserve-onderdelen bij krijgt... :? :nooo:

0+J6soJPD2JCfPlG7U3A==.jpg

Verder geen tijd en zin gehad om ook maar iets aan de HoogTij-raggers te doen. Dus dat wordt schroeven op HoogTij. :lol: :?

Verder geen tijd en zin gehad om ook maar iets aan de HoogTij-raggers te doen. Dus dat wordt schroeven op HoogTij. :lol: :?

Ik kan wel even helpen hoor ;), sta daar toch nutteloos te wezen aangezien de baja nog even op de brug staat :(

Ik kan wel even helpen hoor ;), sta daar toch nutteloos te wezen aangezien de baja nog even op de brug staat :(
Hehe, ik kan twee dingen doen:
- Het reeds klaar liggende 23cc'tje (incl. carb en Elcon) erop zetten;
- De krukaslagers van de 30cc ter plekke vervangen 8O. ;)

Ik denk dat het de eerste optie wordt. En voor de Ravage moet ik even de rotostart backplate loshalen en het eenrichtingslager schoonmaken. :D

Het werk is het niet, de tijd en zin wel. Waarschijnlijk teveel gevlogen op de sim. :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back