Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ben jij wakker bym :confused::confused: :mrgreen:

Sure :confused:, wakker door de wekker @ 8:30 :yes:

Was weer lekker even fladderen, lekker indoor :yes:

Al werden sommige acties niet echt gewaardeerd door de halcommisaris :rolling:
(Ik zal meer gaan oefenen amigo komt goed)

Verder even lekker gesport vanmiddag (not, sporschool gaat dicht @ 13:45 ....)

van heliflopters word iedereen zo serieus en saai :)
Yep, zelfs Ragger was heeeeeeeel rustige aan het knuppelen. :? :hammer: :( Het gaat echt slecht met de club... :yes: ;)

Ook maar even het project voor de Bouwwedstrijd opgepakt. Anders weet ik het wel weer, de vrijdag voor de wedstrijd moet-ie nog geplakt worden.

*explosieven zoekt voor een spectaculair einde van de vlucht* 8O :thumbsup:

Wat een sneeuw mannen

Vanmiddag weer samen met Gorby lekker aan knutselen geslagen.
De graupner cessna is klaar voor de maiden.

Nadat alles in elkaar zat zouden we even gaan wat gaan testen in de tuin,totdat we deur open deden :schrik:

Toch maar in het bouwhok wat testen.
De cessna kan prophangen en heeft dus power genoeg om vertikaal omhoog te knallen :-D

ook even een disc voor Nijssie gesneden,en zelf een nieuwe verse disc in elkaar gefrobeld,het was weer een gezellige en productieve middag :cool:

DSC_0138.jpg

DSC_0131-1.jpg

DSC_0134.jpg

DSC_0135.jpg

DSC_0137.jpg

Even nieuwe frames voor de Sleur-rex 250 gemaakt vandaag. Voordelen hiervan zijn; Betere bevestiging voor de boomstruts, carbon bodemplaat die ook de gyro accomodeert waar deze veel minder trillingen ondervind dan op de stock plaats , grote opening in de onderframes om beter bij de ontvanger te kunnen komen, beverstiging voor bijvoorbeeld align skids mogelijk ( die onderweg zijn naar Sleurtje ) Ik durf na al mijn mods nu wel te zeggen dat het een betere 250 wordt/ is dan de t-rex 250 se van align. De eerste testvluchten waren goed maar de volgende vluchten worden perfect.

21022010806.jpg

21022010807.jpg

21022010808.jpg

ik kan niet anders zeggen ; jullie zijn allemaal goed bezig :thumbsup:

ik ben ook flink a/d knutsel geweest , ik besefte me ineens dat project x binnen de muren v/d sporthal moet kunnen vliegen :mrgreen:

ik ben ook flink a/d knutsel geweest , ik besefte me ineens dat project x binnen de muren v/d sporthal moet kunnen vliegen :mrgreen:
Ja, 4000kV en een 6x4" prop wordt vrij lastig. :D ;)

Mijn 20 vleugels zijn geplakt, nog even wat aan elkaar prikken en epoxoplasten, brommert erop en vliegen maar. Zoveel vleugel dat zelfs de huiskamer nog groot is. 8O :?

Knaller, goed bezig. :thumbsup:

Ik wil ook wel eens in het hok van Gorby knutselen, ziet er een stuk gezelliger uit dan de ACH ;) :mrgreen:

Het ziet er niet alleen gezelliger uit,dat is het ook :-)

Een kleine maar ook fijne bijkomstigheid ,er loopt geen vervelende bouwleider rond die je constant op de vingers loopt te kijken ;-) :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back