Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
DinsdACH zit ik nog in t2000 in v'burg![]()
DinsdACH zit ik nog in t2000 in v'burg
FF broodje smeren ramen krabben en dan on THE move naar Egmondia :YES:
![]()
Siggy,
waar gaat u raggen?
@ spijker: Gefeliciflapstaart.
Goeiemoggol allemaal
We kunnen wel zo even simmen.De bedoeling was om naar het ACH veld te gaan,maar ik zie hier nog steeds geen hand voor ogen.
Volgens de radar gaat het vanmiddag ook weer plensen icm een vrij stevige wind,dus het zal wel weer niet mogen vandaag
Waar was je gisteravond trouwens ? Had je eigenlijk wel even verwacht in Wormer![]()
We kunnen wel zo even simmen.
Vandaag even de Edge repareren en de bij de stinger de puntjes op de I zetten,
Kun je voor mij ook misschien een disc uitsnijden?.@ Ragger
Gave filmpjes man,de aircrash tussen de discjes staat er inderdaad spatzuiver op
Mijn cameraatje hing iets te ver naar beneden gericht,dus je ziet bijna alleen maar de vloer,heeft dus geen zin om te uploaden.
Volgende week het cameraatje iets rechter zetten
Zometeen even kijken of mijn vriend Gorby al uit de veren is,we gaan even een paar verse discs maken vanmiddag![]()
@ Ragger
Gave filmpjes man,de aircrash tussen de discjes staat er inderdaad spatzuiver op
Mijn cameraatje hing iets te ver naar beneden gericht,dus je ziet bijna alleen maar de vloer,heeft dus geen zin om te uploaden.
Volgende week het cameraatje iets rechter zetten
Zometeen even kijken of mijn vriend Gorby al uit de veren is,we gaan even een paar verse discs maken vanmiddag![]()
Pffff, helemaal into heliflopters hè.@ Sleur: nee hoor, die ligt in onderdelen naast me. Was te druk, legde mijn prioriteiten ergens anders, had geen zin om de nieuwe Clik in elkaar te plakken :nooo:
Nope, kansloos dat daar heftige filmpjes van komen. Dat wat de "Topppers" doen is saaaaaiiiiii. Op een enkele missers van mij tijdens rugvlucht cirkel en BYM die achter de veiligheidslijn vloog na was het gewoon saaaaaiiiiiiii. :sleepy:indoor mannen : veel plezier , en wacht weer op een berg filmpjes![]()
Het wordt hier in 0251 al wat beter. Maar hoever je kunt zien weet ik niet. Door de laaghangende bewolking kan ik niet verder dan zo'n 500 meter kijken.Het is hier best mistig te noemen,zicht is hooguit 200 meter als ik het zo bekijk![]()
Volgens de Oosterburen inderdaad zo rond 14:00 uur van de kleffe witte regen. De wind valt wel mee, ruime 3 à 4 Bft. dwars over het veld (ZZO). Laat maar weten als je gaat, kom ik ook even gluren met de Xeno/FuckJet/Midi Raven/Geelikopter.De bedoeling was om naar het ACH veld te gaan,maar ik zie hier nog steeds geen hand voor ogen.
Volgens de radar gaat het vanmiddag ook weer plensen icm een vrij stevige wind,dus het zal wel weer niet mogen vandaag![]()
Je hebt toch wel een emmer thuis? Prima mal voor een Disc. De rest is met wat fantasie wel te maken.Kun je voor mij ook misschien een disc uitsnijden?.
heb de mal niet meer, en wil toch weer een disc in elkaar porren.
@ Gorby
Ik neem POR mee,rij nu jouw kant op,tot zo![]()
Okidoki dan. Ga ik thuis even wat knutselen, DVD's roosteren voor de Wii, de Elipsia controleren, knoeien aan de nieuwe Xeno zwever en rond 15:30 naar de club voor een pintje. :celebrate:@ Sleur
Vanaf 14.00uur inderdaad natte kleffe troep,kansloze actie dus,volgende week hopelijk beter![]()