Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Sleur: nee hoor, die ligt in onderdelen naast me. Was te druk, legde mijn prioriteiten ergens anders, had geen zin om de nieuwe Clik in elkaar te plakken :nooo:

---moet nog steeds wat aktivator en lijm halen---

Dinsdach maar bouwen doen :yes:

DinsdACH zit ik nog in t2000 in v'burg :)

FF broodje smeren ramen krabben en dan on THE move naar Egmondia :YES:

:bye:

DinsdACH zit ik nog in t2000 in v'burg :)

FF broodje smeren ramen krabben en dan on THE move naar Egmondia :YES:

:bye:

ben jij wakker bym :confused::confused: :mrgreen:

spijker ; felici to you ;) , en ja ik weet dat je indoor meer rudder moet gebruiken , oefenen dus .

siggy ; tuurlijk blijft hij heel , de neus is nu junkie proof ;)

indoor mannen : veel plezier , en wacht weer op een berg filmpjes :cool:

Mannen, bedankt! Ik voel mij echt jarig vandaag :D

Eerst nog even wat rommel in huis opruimen en om 14.00 uur komt al het feestgedruis :mrgreen:

@ Spijker

07.gif

Nog vele jaren met geluk en in goede gezondheid maatjuhhh ;)

Goedemorgen allemaal,

Het is hier best mistig te noemen,zicht is hooguit 200 meter als ik het zo bekijk :mad:

Snel optrekken,dan kunnen we weer eens lekker auf das feld raggen :cool:

Er staat zo te zien weinig wind,de Swift staat te popelen om het luchtruim te gaan verkennen :-D

Siggy,

waar gaat u raggen?

@ spijker: Gefeliciflapstaart.

Goeiemoggol allemaal

De bedoeling was om naar het ACH veld te gaan,maar ik zie hier nog steeds geen hand voor ogen.
Volgens de radar gaat het vanmiddag ook weer plensen icm een vrij stevige wind,dus het zal wel weer niet mogen vandaag ;)

Waar was je gisteravond trouwens ? Had je eigenlijk wel even verwacht in Wormer :D

De bedoeling was om naar het ACH veld te gaan,maar ik zie hier nog steeds geen hand voor ogen.
Volgens de radar gaat het vanmiddag ook weer plensen icm een vrij stevige wind,dus het zal wel weer niet mogen vandaag ;)

Waar was je gisteravond trouwens ? Had je eigenlijk wel even verwacht in Wormer :D
We kunnen wel zo even simmen.

Vandaag even de Edge repareren en de bij de stinger de puntjes op de I zetten,

@ Ragger

Gave filmpjes man,de aircrash tussen de discjes staat er inderdaad spatzuiver op :cool:

Mijn cameraatje hing iets te ver naar beneden gericht,dus je ziet bijna alleen maar de vloer,heeft dus geen zin om te uploaden.

Volgende week het cameraatje iets rechter zetten ;)

We kunnen wel zo even simmen.

Vandaag even de Edge repareren en de bij de stinger de puntjes op de I zetten,

Zometeen even kijken of mijn vriend Gorby al uit de veren is,we gaan even een paar verse discs maken vanmiddag ;)

@ Ragger

Gave filmpjes man,de aircrash tussen de discjes staat er inderdaad spatzuiver op :cool:

Mijn cameraatje hing iets te ver naar beneden gericht,dus je ziet bijna alleen maar de vloer,heeft dus geen zin om te uploaden.

Zometeen even kijken of mijn vriend Gorby al uit de veren is,we gaan even een paar verse discs maken vanmiddag ;)
Kun je voor mij ook misschien een disc uitsnijden?.

heb de mal niet meer, en wil toch weer een disc in elkaar porren.

blijven toffe vliegers:D

@ Ragger

Jawel zit al in mijn hok.
Goede middag allemaal.

@spijker gefeliciteerd, dat je maar een grote jongen mag worden.

edit: Marcel heb jij nog por ik ben er bijna doorheen en dan kenne we nie plakken nie.

Laatst bewerkt:
@ Sleur: nee hoor, die ligt in onderdelen naast me. Was te druk, legde mijn prioriteiten ergens anders, had geen zin om de nieuwe Clik in elkaar te plakken :nooo:
Pffff, helemaal into heliflopters hè. ;) :lol:

indoor mannen : veel plezier , en wacht weer op een berg filmpjes :cool:
Nope, kansloos dat daar heftige filmpjes van komen. Dat wat de "Topppers" doen is saaaaaiiiiii. Op een enkele missers van mij tijdens rugvlucht cirkel en BYM die achter de veiligheidslijn vloog na was het gewoon saaaaaiiiiiiii. :sleepy:

Het is hier best mistig te noemen,zicht is hooguit 200 meter als ik het zo bekijk :mad:
Het wordt hier in 0251 al wat beter. Maar hoever je kunt zien weet ik niet. Door de laaghangende bewolking kan ik niet verder dan zo'n 500 meter kijken. :mrgreen: :rolling: :hammer:

Volgens de Oosterburen inderdaad zo rond 14:00 uur van de kleffe witte regen. De wind valt wel mee, ruime 3 à 4 Bft. dwars over het veld (ZZO). Laat maar weten als je gaat, kom ik ook even gluren met de Xeno/FuckJet/Midi Raven/Geelikopter. :yes:

Kun je voor mij ook misschien een disc uitsnijden?.

heb de mal niet meer, en wil toch weer een disc in elkaar porren.
Je hebt toch wel een emmer thuis? Prima mal voor een Disc. De rest is met wat fantasie wel te maken. :yes: ;)

Zoals gezegd: Lekker indoor gevlogen. Natuurlijk is de deelname aan de wedstrijd weer een domme opwelling geweest. Maar een man, een man, een woord, een woord. Dus Sleur gaat gewoon meedoen en oefent zich last minute helemaal suf. Ging best aardig en er is nog een beetje hoop dat het wel acceptabel is. De meeste figuurtjes lukken wel, alleen dat rugvlucht cirkeltje behoeft echt enige aandacht. Dus de komende week veel op de sim indoor trainen (hoe onrealistisch dat ook is :?).

@ Sleur

Vanaf 14.00uur inderdaad natte kleffe troep,kansloze actie dus,volgende week hopelijk beter ;)
Okidoki dan. Ga ik thuis even wat knutselen, DVD's roosteren voor de Wii, de Elipsia controleren, knoeien aan de nieuwe Xeno zwever en rond 15:30 naar de club voor een pintje. :celebrate:

-edit-
*sim start*
Sessie: Europa / Hoogtij Lolliepop
Password: lol

Laatst bewerkt:
Ragger draait je staart constant weg? De bedoeling is dat je niets met rudder hoeft te doen als je hovered. Ow ja, zeer knap gevlogen van je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back