Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ga ik hem nog eens aan phoenix hangen...

Spektrum, dat is toch iets met kleuren?
Yep, een Spektrum is een erg mooi verschijnsel. :Fade-color :rainbow1:

Hoepla, de Epilepsia heeft een nieuw neusje en alles zit weer gePORd. Klaar om morgen weer de grond in te gaan. 8O :oops: ;) Zo nog maar even oefenen op de sim. Kan ik gelijk Savage zijn zender weer ontregelen. :pc:

Ola,was weer lachen in de sporthal Wormer.

Een paar flinke rag-sessies gehouden samen met Gorby en Arjan wat uiteraard resulteert in schade aan vliegtuigen :D

Dit nemen we op de koop toe,het is de funfactor waar het om gaat :-D

Ik heb Ragger in tijden niet zo serieus met de hobby bezig gezien als vanavond.

Die heli's maken de hobby to boring :mrgreen:

Gelukkig had hij de Geebee ook mee,toen was het weer lachen geblazen ;)

Gaat nu lekker met het vrouwtje filmpje kijken,ook dat hoort erbij :thumbsup::celebrate:

Ola,was weer lachen in de sporthal Wormer.

Een paar flinke rag-sessies gehouden samen met Gorby en Arjan wat uiteraard resulteert in schade aan vliegtuigen :D

Dit nemen we op de koop toe,het is de funfactor waar het om gaat :-D

Ik heb Ragger in tijden niet zo serieus met de hobby bezig gezien als vanavond.

Die heli's maken de hobby to boring :mrgreen:

Gelukkig had hij de Geebee ook mee,toen was het weer lachen geblazen ;)

Gaat nu lekker met het vrouwtje filmpje kijken,ook dat hoort erbij :thumbsup::celebrate:

klinkt goed ;)

je schenking ,de aito is bijna klaar , alles even nagelopen , neus grotendeels af , morgenochtend nog ff pielen en klaar , kan hij volgende week zaterdag even uitgelaten worden tussen het geweld in sporthal wormer .

kolere ,ik kan wel weer extra indoor ontvangers gebruiken :? maar snel 2 bijkopen :p

Junkie: Houd hem heel. Dan kunnen we een keer synchroon vliegen. Ik met mijnes jij met de jouwe..

Hoewel ik na mijn aanvaring gisteren met Vinnie (zie filmpje rond 0:50) hem wel weer redelijk heb kunnen oplappen

Laatst bewerkt door een moderator:
@Sleur: De heli waarmee Knaller gister vloog (de 250 serie). Was dat een HK ding, of een echte van Align?

Indien een HK ding, had je gedonder met invoer kosten etc?

En wat voor electronica setup zit er op dat ding?

*gaat alvast voor zichzelf wat berekeningen maken* :mrgreen:

Junkie: Houd hem heel. Dan kunnen we een keer synchroon vliegen. Ik met mijnes jij met de jouwe..

Hoewel ik na mijn aanvaring gisteren met Vinnie (zie filmpje rond 0:50) hem wel weer redelijk heb kunnen oplappen

doe je voorzichtig met mijn ex infinity ,had ik mooi gefixed he ,dat neusje .;)

maar is goed ,gaan we saampjes vliegen , alleen ben ik nog niet goed geoefend met indoorvliegen , zeker een dubbeldekker vliegt lastiger dan een enkele vleugelaar , volgens mij moet je dan ook je richting roer gebruiken .

we zullen het volgende week zaterdag wel zien .

@Junkie: Sowieso moet je bij indoor vliegen meer rudder gebruiken. Ook met een laag of hoogdekker vlieger. Zo kun je veel rustiger vliegen en het vliegbeeld is ook mooier.

Maar ik vind dat de Infinity een stuk lekkerder vliegt dan mijn laagdekkers ooit deden. Nu ga ik voor de laatste x in de Walvis een Malibu in orde maken. (wordt geen ragkist, maar mijn eerste wedstrijdkist).

@Phil: Helder.. Heb al zo wat geneusd naar dat ding, maar vind dit leuker qua formaat.. HobbyKing Online R/C Hobby Store : S-Pro FP II 2.4Ghz Micro Heli Bind-n-Fly (heli only) $46.20)

doe je voorzichtig met mijn ex infinity ,had ik mooi gefixed he ,dat neusje .;)

maar is goed ,gaan we saampjes vliegen , alleen ben ik nog niet goed geoefend met indoorvliegen , zeker een dubbeldekker vliegt lastiger dan een enkele vleugelaar , volgens mij moet je dan ook je richting roer gebruiken .

we zullen het volgende week zaterdag wel zien .

Dat wordt weer lachen volgende week Zaterdag Junkie,ik ben benieuwd of jij hem wel heel houdt ;)

@ Gorby

Discy is alweer gerepareerd hoor :-D

Al wordt die van mij nu wel echt sompig,morgen maar even een nieuwe snijden he ;)

Dat idee heb ik met mijn elipsia ....
Een scheur vlak naast een reeds gerepareerde breuk :rolleyes:
Het eh ...wordt er niet beter op zeg maar ....

*uitgebreid ontbijten gaat* :morning:

Zo, eindelijk weer vliegen op een normale tijd. ;) Lekker even met gezinnetje ontbijten en dan richting Egmonderzand. Kijken of de Epilepsia nu heel kan blijven. 8O :oops:

Goedemorgen,

Ik ga me ook even gereed maken. Heb nog tot 2:00 zitten bouwen aan de electro FOX. Die is nu ook klaar.

Tot straks.

GrTz Jasper

Goeimoggel, zodra naar Egmond... ik heb alleen de heli mee :yes:
De Clik! bleek toch echt onherstelbaar beschadigd te zijn :mrgreen:

Spijker gefeliciteerd :new-bday:

Laatst bewerkt:
De Clik! bleek toch echt onherstelbaar beschadigd te zijn :mrgreen:
Huh? Dat was toch al bekend? :? Je had al een nieuwe gesneden. :yes: Heeft die klem gezeten in de auto soms... :mrgreen:

Spijker, feli hè. :thumbsup: Hier een echte 1337 cake. :rolling:
1_all%2520my%2520base%2520cake.bmp.jpg

(ken uw klassiekers)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back