Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
foutje ,bedankt
Vloer stucen neem schuurwerk typisch een doe het zelfer
Na het vervangen van mij rechter aandrijfcup omdat die flink was in gesleten,wil ik mijn dogbone monteren en heb ik de helft van de stift in mijn handen :nooo:.
Afgebroken dus,maar wat met enig kracht het restant eruit proberen te slaan en dat lukte wonderbaarlijk en wat schept mijn verbazing, past een stift van de wiel meenemer(waarvan er twee bij een nieuw setje aandrijfcups zitten) precies en heb het met een vuistje op zijn plek getikt en zit het rete strak :D :thumbsup:
Vrijdag even lekker knallen of gewoon rustig aan

Ik kan zelf wel een kraampje opzetten :lol:,genoeg ouwe troep , dit is nog maar een deeltje

IMG_0754.jpg
kan je er geen junkie rc prototype uit fabriceren gewoon alles door elkaar en kijken wat het doet:confused:;)

Na het vervangen van mij rechter aandrijfcup omdat die flink was in gesleten,wil ik mijn dogbone monteren en heb ik de helft van de stift in mijn handen :nooo:.
Afgebroken dus,maar wat met enig kracht het restant eruit proberen te slaan en dat lukte wonderbaarlijk en wat schept mijn verbazing, past een stift van de wiel meenemer(waarvan er twee bij een nieuw setje aandrijfcups zitten) precies en heb het met een vuistje op zijn plek getikt en zit het rete strak :D :thumbsup:

Om maar weer eens met een credo te komen:

das weer eens een mooi man !!!!!!!!

(original by dirk zaandam)

Die Baja ook ouwe troep :lol: ;)

Beetje jammer phil,dit zijn normaliter geen uitspraken van jou ,zal wel een beetje :proost: in zitten :puppydogeyes: :D happy queensday my friend ;)

He Sleur,

Stuur je mij nog wel even een PB-tje waar Floortje met die ouwe Dominator staat :D
;)

Laatst bewerkt:
Is er morgen nog een vrij marktje in de buurt van Zaandam/Krommenie de zooi hier in de buurt heb ik nou wel gehad:cry::cry:

Er is een grote vrijmarkt in Zaandam,en wel in de wijk POELENBURG ;)

( My place of birth )

Een vrijmarkt met zowel vrije handel als commerciele verkoop :pim:

Is er morgen nog een vrij marktje in de buurt van Zaandam/Krommenie de zooi hier in de buurt heb ik nou wel gehad:cry::cry:
. . morgen gaan wij ook naar krommenie ,is leuk daar :grin: , ja foei phil , de baja kan je nu jong incompleet spul noemen ;) , maar die rijd over 2 weekjes wel weer :yes: , snoeksel , als ik zin zou hebben ,kunnen ze allemaal wel rijden,moet ik alleen ff 4 nitro blokken kopen :???: ;)

. . morgen gaan wij ook naar krommenie ,is leuk daar :grin: , ja foei phil , de baja kan je nu jong incompleet spul noemen ;) , maar die rijd over 2 weekjes wel weer :yes: , snoeksel , als ik zin zou hebben ,kunnen ze allemaal wel rijden,moet ik alleen ff 4 nitro blokken kopen :???: ;)
Aan elkaar klooien streched limo van maken (ps siggery dvdtje al afgelopen of was het eten k*t fcuk
(fcuk is een merk)

Laatst bewerkt:
Ook een biertje op Snoekie :rolling::music::zon:;)
De avonden zijn op deze schaarse momenten te kort;) (zit lekker morgen ook even lekker met me meiden op pad) donderdag ook vrijdag werken maar nu even lekker dit , berichtjes opkrikken nog een paar en zit aan de 1000:sleeping::sleeping:

Laatst bewerkt:
De avonden zijn op deze schaarse momenten te kort;) (zit lekker morgen ook even lekker met me meiden op pad) donderdag ook vrijdag werken maar nu even lekker dit , berichtjes opkrikken nog een paar en zit aan de 1000

Geniet er maar van Snoekie :D ;)

Ben hoogstwaarschijnlijk morgenmiddag op het Noorderveld op een met een pillonnen uitgezet baantje aan het crossen,dus mocht iemand zich vervelen :cool:

Zoals beloofd, ook een paar foto's van het slopen en weer een beetje bouwen van vandaag.

Het laatste stukje bij de keuken eruit getikt, was even lastig bij de pootjes.
Foto-BHLEJ4TB.jpg

Klein kistje gemaakt voor het luik onder het huis en er omheen helemaal opgevuld. Ziet er lekker strak uit. Andere stukjes een beetje aangevuld omdat er anders wel erg veel egaline in moet :D
Foto-HXJJUGNW.jpg

Ook in de huiskamer alle stukke opgevuld. Morgen dus even de gaatjes dichten van de plinten en daarna egaliseren. Voor dit soort werk heb ik trouwens geen klussers nodig mannen, je kan me wel inhuren als je dat wilt :mrgreen:
Foto-HQPRWIUB.jpg

Als alles een beetje meezit zoals het nu ook vreselijk heeft meegezeten dan lijkt het mij dat ik vrijdag wel een rondje met de Baja heb verdiend. moet dan wel even wat repareren en alles staat vol gepakt in de garage dus ik kan niet zo makkelijk bij de spullen komen....

@Bym:

Ik heb mijn:
1197292439-9440.jpg

al op de :

IMG_0673.jpg

gemonteerd...

was je nog van plan om morgen naar de MACH te gaan?:cool:

Indien het netjes weer is, en wel droog en knap dus, liefst zonnetje ivm plakkracht van het rubber, dan wil ik zeker van de MACH-elegenheid gebruik maken ja :yes::yes::yes:

Peter weet nog niet of hij gaat, ik heb vanavond onder het genot van een dvd-tje en gezelligevisite (zus en zwager) ook nog kans mijn nitro-onroadje in elkaar te flansen, moet enkelt de servo's nog plaatsen en dan kan ik daar ook mee rollen op de mach, moet alleen nog ff foambanden opzoeken op zolder :rolleyes:

Algeheel rollend materieel heb ik dus redelijk bij me zeg maar, de bigscale onroad staat zowieso altijd pakklaar moet ws enkelt de 5cel ontvanger ff boosten maar dat kan ook daar op lokatie, alleen zo jammer he dat mijn las-krachten het net niet zijn, nu moet ik het zonder pitstand doen :rolling:

Anyway, wat spreken we af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back