Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het maakt ook niet uit of je naar HoogTij, de kroeg of de MACH gaat, die Offroaders staan altijd te ouwenelen... :?
Zelfs in Krommenie kom je ze tegen was er trouwens erg gezelligHet maakt ook niet uit of je naar HoogTij, de kroeg of de MACH gaat, die Offroaders staan altijd te ouwenelen... :?
Yep, da's mevrouw BYM.Ja dat is zeker waar
Volgens mij is dat BYM z'n vrouwtje die daar staat.
Maar dat is toch gezellig Sleur
Worstje erbij![]()
Ik zeg krukaslagers versleten... :? Is één van de symptomen.Nu weer ff on-topic
Ik heb gisteren mijn nieuwe blokje op de Baja gezet, alles zit prima en ziet er goed uitMaar mijn probleem is het volgende:
Als ik hem aantrek en enige tijd stationair laat draaien (circa 10 seconden) dan begint hij behoorlijk te resoneren en slaat hij af. Ik kan dit verhelpen door hem stationair wat sneller te laten draaien. Mijn vraag is of dit normaal is bij nieuwe blokjes (die ca. 20cc brandstof hebben gedraaid :teacheren of dit vaker voorkomt. Koppeling heb ik nagekeken die zit goed vast, net als de rest.
Ik zeg krukaslagers versleten... :? Is één van de symptomen.![]()
Da's wel erg snelblokje heeft max. 1 minuut gedraaid bij elkaar.
Da's wel erg snelblokje heeft max. 1 minuut gedraaid bij elkaar.
Net nog even gekeken, trekstarter eraf gehaald en ik voel geen speling
Nog ff een tijdje stationair laten draaien en het lijkt al wat minder te worden dus ik kijk het gewoon ff aan. Volgens mij is het allemaal een storm in een glas water
@ Siggery: thanx voor de tip![]()
Blijf ze toch wel rete gaaf vinden
![]()
![]()
![]()
de onderste is een carson is dat wat
Ben ik met je eens , maar is de kwaliteit het zelfde mompeld iets van sloop het uit eindelijk toch wel of gaat de kwaliteit ook richting de FG de meeste zijn daar niet zo tevreden over,over FG toch of zeg ik nou iets raarsYour welcome my friend
Leuke auto maar het blijft een kloon van een FG.
Ben ik met je eens , maar is de kwaliteit het zelfde mompeld iets van sloop het uit eindelijk toch wel of gaat de kwaliteit ook richting de FG de meeste zijn daar niet zo tevreden over,over FG toch of zeg ik nou iets raars
Iemand straks nog op het Noorderveld.... Ik ga de Baja ff inrijden![]()
Hoe laat ben je daar Phil?![]()