Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
1_vlaggenintro1a.jpg

Ik heb op mijn Savage regenprofiel banden gemonteerd en op de Beetle staan er full slicks gemonteerd ;)

Nu weer ff on-topic ;)

Ik heb gisteren mijn nieuwe blokje op de Baja gezet, alles zit prima en ziet er goed uit:rolleyes: Maar mijn probleem is het volgende:
Als ik hem aantrek en enige tijd stationair laat draaien (circa 10 seconden) dan begint hij behoorlijk te resoneren en slaat hij af. Ik kan dit verhelpen door hem stationair wat sneller te laten draaien. Mijn vraag is of dit normaal is bij nieuwe blokjes (die ca. 20cc brandstof hebben gedraaid :teacher:) en of dit vaker voorkomt. Koppeling heb ik nagekeken die zit goed vast, net als de rest.

Ja dat is zeker waar :yes:
Volgens mij is dat BYM z'n vrouwtje die daar staat.
Maar dat is toch gezellig Sleur ;)
Worstje erbij :yes:
Yep, da's mevrouw BYM. ;)

En wij hebben het toch gezelliger: We zijn met meer, hebben koffie, koek en inderdaad worstjes van de BBQ. :lol:

Nu weer ff on-topic ;)

Ik heb gisteren mijn nieuwe blokje op de Baja gezet, alles zit prima en ziet er goed uit:rolleyes: Maar mijn probleem is het volgende:
Als ik hem aantrek en enige tijd stationair laat draaien (circa 10 seconden) dan begint hij behoorlijk te resoneren en slaat hij af. Ik kan dit verhelpen door hem stationair wat sneller te laten draaien. Mijn vraag is of dit normaal is bij nieuwe blokjes (die ca. 20cc brandstof hebben gedraaid :teacher:) en of dit vaker voorkomt. Koppeling heb ik nagekeken die zit goed vast, net als de rest.
Ik zeg krukaslagers versleten... :? Is één van de symptomen. :yes:

Da's wel erg snel :confused: blokje heeft max. 1 minuut gedraaid bij elkaar.

Hahahahahaha,lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk :rolling:
Een druppeltje of wat olie in de cylinder gooien en dan starten wil ook wel
eens helpen,en aan het eerste tankje iets meer olie aan de brandstof toevoegen.
Hou het even op 250 ml ipv 200ml op de 5 liter benzine ;)

Da's wel erg snel :confused: blokje heeft max. 1 minuut gedraaid bij elkaar.

Tja phil daar was ik ook al achter, zijn nog zwakker als nitro blokjes :eek:

was gezellie in krommenie ,zag nog een paar offroaders jasjes lopen :rolleyes: echt decadent ;)
Ik heb het vrouwtje maar terug laten rijden ,was toch iets licht in het hoofd ;)
nu ff het cy blok met zenoah 26 cc cilinder in elkaar prutsen, kijken of dat wel langer als 1 minuut of 1 liter het uithoud :nosmile:

mach rijders ; was het leuk ? :p

Net nog even gekeken, trekstarter eraf gehaald en ik voel geen speling ;)
Nog ff een tijdje stationair laten draaien en het lijkt al wat minder te worden dus ik kijk het gewoon ff aan. Volgens mij is het allemaal een storm in een glas water :yes:

@ Siggery: thanx voor de tip :p

Net nog even gekeken, trekstarter eraf gehaald en ik voel geen speling ;)
Nog ff een tijdje stationair laten draaien en het lijkt al wat minder te worden dus ik kijk het gewoon ff aan. Volgens mij is het allemaal een storm in een glas water :yes:

@ Siggery: thanx voor de tip :p

Your welcome my friend ;)

Blijf ze toch wel rete gaaf vinden
th_b1a588d0.jpg

th_f53fa3fc.jpg

th_c2fc45be.jpg

de onderste is een carson is dat wat​

Leuke auto maar het blijft een kloon van een FG.

Your welcome my friend ;)

Leuke auto maar het blijft een kloon van een FG.
Ben ik met je eens , maar is de kwaliteit het zelfde mompeld iets van sloop het uit eindelijk toch wel of gaat de kwaliteit ook richting de FG de meeste zijn daar niet zo tevreden over,over FG toch of zeg ik nou iets raars

Ben ik met je eens , maar is de kwaliteit het zelfde mompeld iets van sloop het uit eindelijk toch wel of gaat de kwaliteit ook richting de FG de meeste zijn daar niet zo tevreden over,over FG toch of zeg ik nou iets raars

ff zonder gekheid nu, FG valt best wel mee (al beweren we soms anders ;)). Wel dien je het nodige aan te passen om hem redelijk Hoogtijproof te maken, maar dat geldt voor elke auto. Kortom FG is ook prima spul maar let er wel op dat bijna niemand meer bij ons met FG rijdt en dus ook de onderdelen zeer schaars zijn op Hoogtij :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back