Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leve de Koninging

Ik ga vandaag lekker in mijn knaloranje Offroaders-jack op een terras rondhangen. :celebrate:
nedbvlag.gif

Daar is nou ook weer handig voor! ;)

Ik ben net gebeld door de Spektrum-dokter, en het lijkt erop dat mijn zender na het toedienen van de juiste vaccinatie en serums GENEZEN is verklaard.

Een totale cycle control reset heeft de truuk gedaan, en voor zover ik begreep moet Snoeksel even langsgaan met zijn wagen, opdat Peter even kan controleren of hetzelfde truukje bij Snoeksel ook heeft gewerkt, zover Peter kon zien deed de zender het weer maar het moet nog even gecontroleerd worden.

Misschien heeft het gewerkt Sleur vrijdag avond maar even checken en anders zijn het toch die pot dingetjes:D:D:D

Staat er ook een kermis in krommenie:confused:

Volgens mij pas vanaf volgende week, maar bij bar Babbels is wel atijd een minikermis ;) maar jij mag daar ook wel ff een rondje in de draaimolen :zon::lol:
(voor de krommeniegangers, misschien tot straks :thumbsup: ik ben zo weg :yes:)

Misschien heeft het gewerkt Sleur vrijdag avond maar even checken en anders zijn het toch die pot dingetjes:D:D:D
Dat is natuurlijk snel genoeg te zien als je in het menu naar de Monitor-functie gaat. Daar zag je dat gas/rem en stuur helemaal naar de twee extremen sprongen. Als je dat streepje nu mooi kunt vloeiend over het balkje kunt bewegen, is het probleem opgelost.

Dat is natuurlijk snel genoeg te zien als je in het menu naar de Monitor-functie gaat. Daar zag je dat gas/rem en stuur helemaal naar de twee extremen sprongen. Als je dat streepje nu mooi kunt vloeiend over het balkje kunt bewegen, is het probleem opgelost.
We gaan het zien vrijdag avond op HT ben benieuwd.Heb nog geen post mogen ontvangen Bart :-(:-(

Laatst bewerkt:
Nahhhhh?

Laat jij het nu ook afweten Bart, heb ik daarvoor tot diep in de nacht mijn nitrotje in elkaar zitten knusselen :sad:

Zo jammer dan hé!

Ik heb in Beverwijk een asphalt strook ontdekt, ongeveer twee voetbalvelden lang, en volgens mij iets van 10 á 15 meter breed, ik denk dat ik daar dan maar even ga lopen knallen, geen zin om in mijn eentje naar de Mach toe te gaan......

Laatst bewerkt:
Nahhhhh?

Laat jij het nu ook afweten Bart, heb ik daarvoor tot diep in de nacht mijn nitrotje in elkaar zitten knusselen :sad:

Zo jammer dan hé!

Ik heb in Beverwijk een asphalt strook ontdekt, ongeveer twee voetbalvelden lang, en volgens mij iets van 10 á 15 meter breed, ik denk dat ik daar dan maar even ga lopen knallen, geen zin om in mijn eentje naar de Mach toe te gaan......

images

He Dude, ;)
Ik verwacht eigenlijk helemaal niet dat je,als je om 5.00 uur in je bed stapt,er om 10.50 weer fris en fruitig uitstapt om samen naar de MACH te gaan...kan dus nog steeds! ;) :D

images

He Dude, ;)
Ik verwacht eigenlijk helemaal niet dat je,als je om 5.00 uur in je bed stapt,er om 10.50 weer fris en fruitig uitstapt om samen naar de MACH te gaan...kan dus nog steeds! ;) :D

KIJJKKKKKKKK, zo mag ik het horen! :rolling:
(ik slaap meestal maar 5 tot 6 uurtjes)

Ik ben zo ff naar la viaduct (Koog aan de Zaan), accu's liggen onder lading.

KIJJKKKKKKKK, zo mag ik het horen! :rolling:
(ik slaap meestal maar 5 tot 6 uurtjes)

Ik ben zo ff naar la viaduct (Koog aan de Zaan), accu's liggen onder lading.

images

Ik zal de Beetle en de Spektrum ook even wat extra energy geven ;)

Wat spreken we af according to tijdstip etc ?

nederl2.jpg

Ik heb nu ook de Savage even onroad omgebouwd. :D
De accu's kunnen ieder moment vol zijn..

Carpoolen een optie?

en nog even m'n Koninginnenmarkt bezoekende gezinsleden opzoeken :???:

@ Gladoor

Je hebt een pb-tje ;)

Volgens mij gaat er zometeen wat regen vallen Bart en Mike,dus voor alle zekerheid ook maar een setje regenbanden meenemen hoor :cool: :) ;)

Drijft zo te zien toch wel over :cool:

Veel plezier op de MACH vanmiddag :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back