Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee niet van jou :cool:

Ja is in principe goed hoor:)

Maar ik ga voorlopig niet kopen in HK tot de volgende month dus ik heb geen NIEUWE vervanging voor je nu.

Ik vroeg je toch niet of je hem wilde kopen of wilde ruilen?

Voorlopig staat de heli toch even aan de kant. Enige wat ik nog nodig heb zijn servo's voor swash en voor tail. Maar ga me voorlopig eerst even inlezen en focussen op FPV vliegen :)

Die gauge komt wel een keertje jouw kant op, of heb je hem hard nodig?

Ik vroeg je toch niet of je hem wilde kopen of wilde ruilen?

Voorlopig staat de heli toch even aan de kant. Enige wat ik nog nodig heb zijn servo's voor swash en voor tail. Maar ga me voorlopig eerst even inlezen en focussen op FPV vliegen :)

Die gauge komt wel een keertje jouw kant op, of heb je hem hard nodig?

Nee niet hard nodig, ik gebruikt het als dubbel check. Het echte afstellen gaat op het oog:)

Thanks man:)

MX-12 de deur uit:) SMC16scan de deur uit:) nu nog een smc14 over voor de verkoop:)

Ar6250 onderweg voor de 450

Wat hebben katten toch altijd met dozen?

Dit mag toch wel? :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zat in tram vijf naast een lekker wijf en die funjet vleugels worden me toch stijf .... :mrgreen:

Ben het ff kwijt, hoe moest ik die vleugels nou verlijmen, vleugeldelen aan de romp met uhu por, en die carbon staaf erin lijmen met 30minuten epoxy toch?
Of toch met foam safe ca ?

*alle informatie duizelt me een beetje de laatste tijd*

Laatst bewerkt:
Ja, maar die moet je op z'n kop houden voor mode 2 -)

Sleur zegt wel dat ie dat profi heeft opgelost, maar volgens mij zitten er doorgeluste kabeltjes in...

Had je hem al opengemaakt om te controleren ???
Mode 2 is mode 2. Linker stick gas/richtingsroer, rechter stick hoogteroer/rolroer. Trims werken ook gewoon goed om. Dus was is er mis mee? En nee, er zijn ook geen kabeltjes doorgelust, de oorspronkelijke kabeltjes zitten overal op, in en aan. :yes:

Sowieso als je hem op een Mode 1 zender op zijn kop houdt, heb je een Mode 4 configuratie met rudder en ailerons in reverse. Dus dat is geen oplossing. :p ;)

Dad gaad nied, wand mijn deus zid dichd .....
Is het gaan klonteren dan? Oei, vervelend... :? Nou ja, heb je de rest van de avond nog wat te snuiven. :rolling:

zit alleen knaller te stangen...

Was natuurlijk een goede deal en toppie gefixed!

Mode 4 is natuurlijk wel leuk voor de instructeurs...

Ja, maar die moet je op z'n kop houden voor mode 2 -)

Sleur zegt wel dat ie dat profi heeft opgelost, maar volgens mij zitten er doorgeluste kabeltjes in...

Had je hem al opengemaakt om te controleren ???

Sleur heeft hem gewoon omgebouwd naar mode 2 en alles werkt en klopt. Helemaal niets mis mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back