Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook full contact air combat doen... :yes: Gezellig druk in de lucht en hoeft niet veel te kosten (paar uurtjes plakken, setup is snel over te zetten, als het moet op het veld 8)).

Laatst bewerkt door een moderator:

HEY Julian !!! gefeliciteerd namens junkie ! :music:

bovenste link had ik al gezien ,die andere ook ff checken ;)

hoe zit dat dan met bpm ? dat heeft de eerste eigenaar toch al betaald ?
voor mij is in iedergeval de btw terug te vorderen

dus ik moet kijken naar een model van max 2005 ?

waar zit pouw nu eigenlijk ? ze zijn verhuist

Pouw? Je bedoelt Heron ;)

Zit nu in het oude pand van centraal, bij de Gamma in Koog a/d Zaan.

T/m bouwjaar juni 2005 hoef je geen rest BPM te betalen als je hem partikulier gebruikt. Als je hem zakelijk gebruikt hoef je dat in de meeste gevallen ook niet bij nieuwere modellen. Tenzij hij ooit door een partikulier is aangeschaft maar die kans is erg klein. BPM wordt overigens in 5 jaar afgebouwd dus bij een auto uit 2009 betaal je nog veel en uit 2006 wat minder.

Als je nog meer leuks ziet, pb mij de linkjes dan even door, ik ben ook flink op zoek.

Prutbak, weinig powerrrrrrr ;0

minimaal de 131pk versie (TD rood I zilver) maar liever nog de 174pk (TDI rood)

Met een andere chip gaat de 174pk ruim over de 200pk met veel koppel :jammie:

ik doelde ook op het uiterlijk , ik wil ook tdi alles rood uiteraard ;)

misschien handig om samen tegelijk 2 transporters te halen bij een dealer , met oog op flinke kortingen ;)

burp ; zal nog lastig zijn de juiste transporter te vinden (of een nieuwe bestellen :mrgreen: )

mijn eisen zijn ;

handgeschakeld
tdi alles rood
zwart leren bekleding
luxe dubbele cabine
side en front bars
donker blauw metalic of de kleur groen zoals mijn oflov
trekhaak
mooie lm velgen
verlaagt
getuned
enz enz

laat de zoektocht maar beginnen .....:hammer: ;)

burp ; zal nog lastig zijn de juiste transporter te vinden (of een nieuwe bestellen :mrgreen: )

mijn eisen zijn ;

te veel om op te noemen

laat de zoektocht maar beginnen .....:hammer: ;)
En jij denkt dat een klant zo'n gepimpte bus met bling goedkoper vindt ogen dan je huidige VoloV? :? :nooo: Je weet gewoon niet wat je wilt. Waar de één vliegers koopt, koopt de ander auto's met als excuses dat het voor zijn werk is. :mrgreen: ;)

De Blizzard is helemaal klaar voor wat betreft de bouw. Laatste dingentjes er zojuist op geprutst (pica's volgen). Zo even bij de Otosam een spuitbuis knaloranje Motip halen en de boel een zichtbaar kleurtje geven. Details doe ik wel met airbrush, kan ik gelijk mijn nieuwe spuitje en verf testen. 8)

Ook stoer... Watervliegen met een grote Yak.
Pond%20Knife%20edage-2.jpg

*gaat wachten op pakketje uit HK met spullen voor de Blizzard*

Beetje jammer:( Naja ik ga zo even kijken of mijn onderdelen van rc technics in tha house zijn en dan de 250 repareren en de 450 upgraden met turn buckles:)

Kan altijd nog gaan vliegen in de middag en ik denk dat ik dat ga doen ook.

Nog 14 dagen dan gaat de klok weer een een uur van zijn huidige plekje af:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga ook vliegen vandaag.
Laagvliegen naar Alkmaar, nieuwe nuke'm halen bij de Mediamarkt, en even Muco lastig vallen voor wat epox en servowire ...

En jij denkt dat een klant zo'n gepimpte bus met bling goedkoper vindt ogen dan je huidige VoloV? :? :nooo: Je weet gewoon niet wat je wilt. Waar de één vliegers koopt, koopt de ander auto's met als excuses dat het voor zijn werk is. :mrgreen: ;)

je hebt gelijk :) , net ff bij de volkswagen dealert geweest , best leuk zo'n busje , maar een auto is een slechte investering , dat wisten we al , schrok een beetje van wat ik voor mijn kar terugkrijg , verder het busje wat ik wil heeft een flinke bijtelling :( ik krijg wel btw terug en betaal geen bpm ,maar zelfs zakelijk is het flink duur rijden .

oke, je kan alles op de zaak zetten en betaald veel minder wegenbelasting ,en de diesel is goedkoper , maar a/h eind v/d rit is in mijn volvo blijven rijden goedkoper dan een gepimte luxe bus rijden lijkt me .
ik laat het wel ff uitzoeken door mijn boekhouder.

dan maar wat reclame op mijn v70 met van die zuignappen ;)

Nickos kan stickers snijden. ;)

goeie tip ;)

Als ik het zo lees is er weinig animo Knaller :(

tja , ik zou best even kunnen vliegen , maar moet de hellcat nog voorzien van motor/reg/ontvanger
bovendien moet ik nog lipo's laden , en waait het iets te hard voor depron

dus maar ff knutselen , zodat morgen alles klaarstaat .
morgen ook naar zaangolf ,dus in de middag rond 15;00u kan ik wel even naar ht of het veld mits leuk weertje ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back