Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ZIek ziek ziek ziek!!!

12S T-rex 700

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen heren,koetube is klaar met uppen.

Daar zijn ze dan,de filmpjes van gistermiddag ;)

Haha, leuk. Nu ik weer kijk snap ik niet dat het wieltje zo simpel afbreekt. Klut kwaliteit dus :yes:
Beetje harde landing. 8O ;) Maar netjes gevlogen voor zo'n apparaat. :thumbsup: Veel landingsweg nodig, half gas aanvliegen tot vlak boven de grond en dan langzaam gas eraf, een beetje up geven en laten zakken (eigenschap van delta's beetje net als met een disc met de staart over de grond schrapen). Makkelijker gezegd dan gedaan. :mrgreen: (niet dat ik het beter kan :nooo: ;))

Broodjes halen gaat? Al bij de bakker geweest, brood weer in huis net als taart. Vrouw en dochter al 1,5u geleden het huis uit gegaan. Zit nu even lekker te relaxen met een verse bak koffie :coffee:

/edit: regen en wind????? Ik zie droogte en windstil en dat op hemelsbreed een kilometer of 2-3?

Broodjes halen gaat? Al bij de bakker geweest, brood weer in huis net als taart. Vrouw en dochter al 1,5u geleden het huis uit gegaan. Zit nu even lekker te relaxen met een verse bak koffie :coffee:

/edit: regen en wind????? Ik zie droogte en windstil en dat op hemelsbreed een kilometer of 2-3?
Feesteliteerd met de kleine aap. :thumbsup: :bday:

gaan er nog mensen vlieguuuuuuu op t veld:p
Not me (denk ik :?). Druk met vanalles en nog wat. Heel misschien als er weinig wind is een half uurtje (ja ja, dat kennen we :mrgreen:). Kan ik de Spacecakewalker proberen.

Is dit niet wat voor op het veld? AMB transponder in je kist en over de lussen heen vliegen maar :rolling:

http://www.modelbouwforum.nl/forums/[te-koop]-elektronica/104757-amb-rc-systeem.html

[edit]
Dankzij de subgroup [te-koop] mét haakjes krijg ik die link niet goed :rolleyes:

Te koop, elektronika, AMB RC systeem ...
[/edit]

Laatst bewerkt:
Is dit niet wat voor op het veld? AMB transponder in je kist en over de lussen heen vliegen maar :rolling:

Modelbouwforum.nl Nederlands grootste RC-Community en kennisbank[te-koop]-elektronica/104757-amb-rc-systeem.html

[edit]
Dankzij de subgroup [te-koop] mét haakjes krijg ik die link niet goed :rolleyes:

Te koop, elektronika, AMB RC systeem ...
[/edit]
Er staan er meerdere te koop: Deze voor 700 en hier nog een inclusief transponders voor 1700.

Maar let wel. Dit is het oude v2.0 telsysteem. Ondertussen is er alweer een nieuwer systeem. En je moet op maximaal 20cm hoogte overvliegen. Lijkt mij dat het heel wat nominaties voor de Crash van het Jaar op gaat leveren. :yes: :lol:

PS
Die blokhaakjes is geen probleem, je moet alleen de URL tussen aanhalingstekens zetten. :teacher:

ja ,lache die camera man :p

in overleg besloten , vandaag word rommeldagje , dus kappertje pakken ,even wat transporters T5 bekijken , mijn auto even netjes maken ,indien de verkoper even mijn mooie V 70 wil bekijken .

@spijker ; uit ervaring weet ik dat jij graag impulsief koopt :mrgreen: je mag nu echt mijn v70 kopen :p , als je een proefrit hebt gemaakt , wil je hem zeker kopen :cool:

ik wil ook wel wat depron testvliegen ,maar ik weet als het rond mijn huis al aardig waait , het op het veld stormachtig is ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back