K
knaller
Guest
ZIek ziek ziek ziek!!!
12S T-rex 700
12S T-rex 700
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beetje harde landing. 8OHaha, leuk. Nu ik weer kijk snap ik niet dat het wieltje zo simpel afbreekt. Klut kwaliteit dus![]()
Moggûh Burp (en de rest). :morning:Mogguh sleur![]()
Feesteliteerd met de kleine aap.Broodjes halen gaat? Al bij de bakker geweest, brood weer in huis net als taart. Vrouw en dochter al 1,5u geleden het huis uit gegaan. Zit nu even lekker te relaxen met een verse bak koffie :coffee:
/edit: regen en wind????? Ik zie droogte en windstil en dat op hemelsbreed een kilometer of 2-3?
Not me (denk ik :?). Druk met vanalles en nog wat. Heel misschien als er weinig wind is een half uurtje (ja ja, dat kennen wegaan er nog mensen vlieguuuuuuu op t veld![]()
Er staan er meerdere te koop: Deze voor 700 en hier nog een inclusief transponders voor 1700.Is dit niet wat voor op het veld? AMB transponder in je kist en over de lussen heen vliegen maar :rolling:
Modelbouwforum.nl Nederlands grootste RC-Community en kennisbank[te-koop]-elektronica/104757-amb-rc-systeem.html
[edit]
Dankzij de subgroup [te-koop] mét haakjes krijg ik die link niet goed
Te koop, elektronika, AMB RC systeem ...
[/edit]