5p1k3
Forum veteraan
*Gaat nu warm eten en dan lekker weer werken.
Wist niet dat je inmiddels weer werk had? Gefeliciteerd kerel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*Gaat nu warm eten en dan lekker weer werken.
Mn zwager rijdt nu ruim 6 jaar in een model van 2001. Rijdt er zonder enkele problemen mee. Misschien dat oudere modellen, zuigen, maar bj 2001 is een prima model.
Zelfde geld voor mijn Opeltje.. Alles voor '96 roest als de neten. Vanaf '97 (mijn astra) hebben ze dat aangepakt.
Sommige zien er niet uit, vooral in het wit... :? :lol:
Opel vind ik al helemaal niks. De Astra van Patries had eerst een kapotte waterpomp en later 2 spontaan afgebroken achterveren ( niet verot) Allebei bekende problemen bij opel. Mijn Mazdilac rij ik al 10 jaar mee, ooit is de koppelingsplaten vervangen en wat kleine dingetjes als een kapotte knop van de achterruitverwarming. Voor de rest nietssssss
Wist niet dat je inmiddels weer werk had? Gefeliciteerd kerel!
Ja, je mist wel vaker wat...Wist niet dat je inmiddels weer werk had? Gefeliciteerd kerel!
Dan heeft je zwager misschien geluk. Over het algemeen zijn het slechte auto's. Nog los van de veiligheid. Een auto waarbij de achterbank bestaat uit 3 stangen overdwars met een gewatteerde doek ertussen, da's geen auto maar een gemotoriseerde kar.Mn zwager rijdt nu ruim 6 jaar in een model van 2001. Rijdt er zonder enkele problemen mee. Misschien dat oudere modellen, zuigen, maar bj 2001 is een prima model.
Zelfde geld voor mijn Opeltje.. Alles voor '96 roest als de neten. Vanaf '97 (mijn astra) hebben ze dat aangepakt.
Tja, zo vind ik Volvo en BMW weer niets.. Niets mis met de auto's hoor, maar het is klootjes volk dat erin rijd..
*gaat een veilig onderkomen zoeken voor de komende 3 weken*
[URL="- PLS 323 V6 KLZE from pr[/URL]=
wel met geluid bekijken. Ziek autootjemazda 323hb
Ziek autootjemazda 323hb
Ik heb nog wel Hitec HS-56HB's. Iets kleiner dan Mazda 323HB's.Zoiets zoek ik![]()
Collega op IRC: Help! Mijn resolutie staat niet goed
Ik op IRC: Maak ff user Robert aan, met wachtwoord XXXXX en geef me even admin rechten
IK op IRC 10 min. later: En? Werkt het?
Collega op IRC: ja, mijn dank is groot
En mijn dag is weer goed..![]()
Beter onderwijs je mensen, dan ze te helpen :teacher:
*iets met telkens vragen en niet zelf zoeken*Helemaal mee eens. Heb de persoon in kwestie ook laten zien via de log file wat ik gedaan heb. Nu kan de persoon het de volgende keer zelf.. En anders, heeft ze pech![]()
Suzuki Swift, ook voordelig klein goedkoop karretje.
Oh, dat wou ik niet zeggen, vond het wat te cru nu Koninginnedag weer nadert.Staat er nog 1 te koop in Apeldoorn,met lichte voorschade![]()