Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mn zwager rijdt nu ruim 6 jaar in een model van 2001. Rijdt er zonder enkele problemen mee. Misschien dat oudere modellen, zuigen, maar bj 2001 is een prima model.

Zelfde geld voor mijn Opeltje.. Alles voor '96 roest als de neten. Vanaf '97 (mijn astra) hebben ze dat aangepakt.

Opel vind ik al helemaal niks. De Astra van Patries had eerst een kapotte waterpomp en later 2 spontaan afgebroken achterveren ( niet verot) Allebei bekende problemen bij opel. Mijn Mazdilac rij ik al 10 jaar mee, ooit is de koppelingsplaten vervangen en wat kleine dingetjes als een kapotte knop van de achterruitverwarming. Voor de rest nietssssss

Opel vind ik al helemaal niks. De Astra van Patries had eerst een kapotte waterpomp en later 2 spontaan afgebroken achterveren ( niet verot) Allebei bekende problemen bij opel. Mijn Mazdilac rij ik al 10 jaar mee, ooit is de koppelingsplaten vervangen en wat kleine dingetjes als een kapotte knop van de achterruitverwarming. Voor de rest nietssssss

Tja, zo vind ik Volvo en BMW weer niets.. Niets mis met de auto's hoor, maar het is klootjes volk dat erin rijd..

*gaat een veilig onderkomen zoeken voor de komende 3 weken*

Wist niet dat je inmiddels weer werk had? Gefeliciteerd kerel!
Ja, je mist wel vaker wat... ;) Iets met L.M.L./F.U.M. en zo. :mrgreen:

Mn zwager rijdt nu ruim 6 jaar in een model van 2001. Rijdt er zonder enkele problemen mee. Misschien dat oudere modellen, zuigen, maar bj 2001 is een prima model.

Zelfde geld voor mijn Opeltje.. Alles voor '96 roest als de neten. Vanaf '97 (mijn astra) hebben ze dat aangepakt.
Dan heeft je zwager misschien geluk. Over het algemeen zijn het slechte auto's. Nog los van de veiligheid. Een auto waarbij de achterbank bestaat uit 3 stangen overdwars met een gewatteerde doek ertussen, da's geen auto maar een gemotoriseerde kar.

Er staan bij veel niet-merkgebonden autohandelaren autootjes onder de 1000 eypo met APK. Bedoeld om een jaar te tussen en dan doe je hem weg als oud ijzer. ;) Gewoon even struinen en regelmatig op de koffie bij die lui.

Misschien af en toe een bod doen bij Domeinen Roerende Zaken. Zijn allemaal in beslag genomen dingen die veelal ver onder de marktprijs weg gaan (tenzij je ineens zelf biedt en er een mingool 3x teveel biedt terwijl de 4 maanden ervoor niemand een bod uitbracht :evil:).

Tja, zo vind ik Volvo en BMW weer niets.. Niets mis met de auto's hoor, maar het is klootjes volk dat erin rijd..

*gaat een veilig onderkomen zoeken voor de komende 3 weken*

maak er maar 8 weken van :mad:
laatst zat je nog te geilen op volvo .... ga toch wolken filmen jij !!

phills; gewoon een toyota nemen van 600 E ,de oude modelletjes zijn niet stuk te krijgen , daar kan je rustig nog 10 jaar in door kachelen . starlet bijvoorbeeld , of zo'n oude celica ook geweldig

Laatst bewerkt:
Collega op IRC: Help! Mijn resolutie staat niet goed

Ik op IRC: Maak ff user Robert aan, met wachtwoord XXXXX en geef me even admin rechten

IK op IRC 10 min. later: En? Werkt het?

Collega op IRC: ja, mijn dank is groot

En mijn dag is weer goed.. :mrgreen:

Collega op IRC: Help! Mijn resolutie staat niet goed

Ik op IRC: Maak ff user Robert aan, met wachtwoord XXXXX en geef me even admin rechten

IK op IRC 10 min. later: En? Werkt het?

Collega op IRC: ja, mijn dank is groot

En mijn dag is weer goed.. :mrgreen:

Beter onderwijs je mensen, dan ze te helpen :teacher:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back