Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het niet ontstoken is of iets dergelijks dan is het prima te verdoven en merk je er weinig of niets van. Wat Phil zegt napijn zou best kunnen inderdaad, maar dat is met een ibuprofennetje zo weer weg:)

Om jullie even blij te maken, woensdag ochtend om kwart voor negen lig ik in de tandartsstoel een zenuwbehandeling te ondergaan:(

Vorig jaar 3 stuks gehad redelijk vlak achter elkaar , en het is mij alles mee gevallen , want ik had ook de meest wilde verhalen gehoord :mad:

Het enige wat tegenviel was de rekening voor dat jaar :( Ik ben voor € 350.00 verzekerd , wat normaal meer dan genoeg is , maar vorig jaar kwam ik er toch zo'n € 800.00 aan tekort :-?

Maar evengoed sterkte ;)

Soms werkt een verdoving niet omdat het niet goed bij de zenuw kan komen. Da's fijn als dat ragdingetje heerlijk de eerste keer langs je zenuw schraapt. Krijg je voor de fun nog een extra verdoving maar via je holle kies, direct naast de zenuw. 8) :thumbsup:

En hopen dat je tandarts niet teveel gezopen heeft als hij gaat prikken, schijnt nog wel eens fout te gaan. :mrgreen: :rolling:

Ouch.jpg

Geen pijn tijdens de behandeling? *proest*

Als je (zoals ik inmiddels :(() antistoffen hebt ontwikkelt tegen de verdoving, dan kunnen ze spuiten wat ze willen, maar je blijft pijn voelen.

Ik heb 7 spuiten gehad rondom de kies en zelfs in het kanaal en bleef de pijn voelen. De tandarts verklaarde me voor gek, dat ik nog pijn voelde, dat kon namelijk niet... Ja, doei!

Inmiddels ook 3 stuks verder, een 4e zit er waarschijnlijk aan te komen. Van de 3, 1 gehad die veel pijn deed.. en achteraf een zwelling ontstond onder de kies. Moest toen even naar de Hel, om het operatief te laten verwijderen.. joepie!

Maar het zal vast wel los lopen Knallertje! :mrgreen:

Gatverdamme Sleur... mot dat nou? :mrgreen:

Wie weet wat een leuk wijvenautootje is voor weinig, maar dan ook echt weinig? Budget ongeveer een HPI Baja SS ;)
Vrouwtje zoekt er één om een jaartje in te tuffen, daarna iets knaps kopen :yes: Maar daarom moeten we eerst sparen :rolleyes:

Vorige week lag ik ook in de tandartsstoel voor controle, gelijk maar ff tandsteen weghalen.... man ik ging door de stoel, dacht ik dat ie klaar was ging ik boven ook nog aan de gang :hammer:Lekker zo'n Dremel[FONT=verdana, arial][/FONT] in je tandvlees
Kun je beter een gaatje hebben of een wortelkanaal behandeling.... doet tenminste geen pijn :cry:

Laatst bewerkt:
toyota sterlet phil. zonder gein.vraag maar aan andre welke auto hij het minst ziet op zijn werk langs de weg.

Kobus ik zie het wel, ik heb het al 3 keer gehad en 2 keer ging het goed derde keer zoiets als Sleur net omschreef( verdoving in de zenuw) maar toen was het zaakjeontstoken, nu niet.

Edit: mazda 323 hatchback is ook oerdegelijk serieus.

Panda's (oude modellen) zuigen. Veel problemen met het motor management systeem. Valt zomaar uit, reparatie is een nieuwe computermodule t.w.v. 450 eypootjes.

Mn zwager rijdt nu ruim 6 jaar in een model van 2001. Rijdt er zonder enkele problemen mee. Misschien dat oudere modellen, zuigen, maar bj 2001 is een prima model.

Zelfde geld voor mijn Opeltje.. Alles voor '96 roest als de neten. Vanaf '97 (mijn astra) hebben ze dat aangepakt.

*Heeft deMX-12 klaargelegd+ontvangers en usbdongle en manual in Duits en Nl. zodat deze opgehaald kunnen worden vanavond door de nieuwe eigenaar.

*Heeft de HKA250GTX klaargezet+doosje met spare parts en dergelijke en de servo's die retour gaan naar Sleur.

*Gaat nu warm eten en dan lekker weer werken.

*Wacht op de bestelling uit Duitsenland waar de nieuwe AR6250 ontvanger bijzit voor de t-rex 450 sport:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back