Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog interesse in een nagelnieuwe ASP 75 A 12.4cc 2-takt brommer met pruttelpot? Is nog nooit gebruikt, misschien één keer door de vorige eigenaar gestart (zie topic over de Jodel Robin), heeft nog nooit gevlogen. Richtprijs voor non-HT'ers 75 eypo incl. verzenden.

224712_LB_00_FB.EPS.jpg

Iemand nog interesse in een nagelnieuwe ASP 75 A 12.4cc 2-takt brommer met pruttelpot? Is nog nooit gebruikt, misschien één keer door de vorige eigenaar gestart (zie topic over de Jodel Robin), heeft nog nooit gevlogen. Richtprijs voor non-HT'ers 75 eypo incl. verzenden.

224712_LB_00_FB.EPS.jpg

Is misschien wel wat voor in een Panda Sleur.
Heb je in ieder geval geen last meer van falende elektronica :D

http://media.conrad.com/xl/2000_2999/2200/2240/2247/224712_LB_00_FB.EPS.jpg

Ja ikke :banana: :mrgreen:

O nee, mag je alleen maar op dinsdag, donderdag en in het weekend mee vliegen en dan ook nog maar een beperkt aantal uren ;)
P.S. ik krijg er ook schurft van op m'n klauwe..... vorige week die Stinker van Nijsie ff opgepakt, zooitje vieze stinktroep erop en gelijk weer tyfus op m'n vingers :( Blij dat ik electronen vlieg :thumbsup:

ja , ik ben ook klaar met brandstof , krijg er de zenuwen van met oog op motor uitval +het stinkt :mrgreen:

wel af en toe een klein verbrandings motortje op piepschuim bouwen

verder lekker vliegen op lipo sap :cool:

ik hou wel de ouwe trouwe 4stroker , das charmant ,en klinkt nice :cool:

dus bij mij mag de somethin extra weg met nieuwe magnum 8,5 cc motor ,compleet met servo's .
zet hem binnenkort wel bij verkoop op het forum .

btw ; depron rules :p

Ja, ik hou ook mijn 20cc 4takt motor aan. Die zetten we van de zomer op de Big Lift, leuk om zwevers zonder motorisering omhoog te brengen..

Over zwevers gesproken..

Mijn Cularis van Multiplex, ook af nu:

SDC11164.JPG

Flink stuk vleugel.. Ben benieuwd hoe dit zweeft..

Nu dat vrijwel iedereen is overgegaan op de electronen vliegers,
zal het aankomende zomer wel heerlijk rustig zijn op het veld.

denk je ? komt de oude garde weer aan zetten uit de winterslaap met al dat stinkspul :mrgreen:

ik ga deze zomer wat meer depron vliegen schat ik in , dus dan volstaat ht prima voor de zwoele windstille zomeravondjes :p

voor op het veld heb ik de 4 stroker en de sundancer , laatst genoemde kan ook prima op ht vliegen .

Nu dat vrijwel iedereen is overgegaan op de electronen vliegers,
zal het aankomende zomer wel heerlijk rustig zijn op het veld.
Rustig niet, stil wel. 8) :yes: Nou ja, op een anderhalve FuckJet na dan. Ik pleit voor een verbod op die stinkdingen. Slecht voor gezondheid en milieu. :teacher:

*zijn MiniMag van stuurbaar neuswiel gaat voorzien* :pc:

Dan houdt jij je adem maar in :rolling:
Ik kwak gewoon polijstpasta in je tank. :p Deed het vroeger in het brommertijdperk al goed bij van die bijdehandjes die dachten dat suiker een goed middel was om een vastloper te veroorzaken maar van een koude kermis thuis kwamen. :? ;)

*ziet af van een neuswiel in de MiniMag* :hammer:

*ziet af van de verkoop van de FPV set en bouwt die in de MiniMag* 8O :evil:

Ik kwak gewoon polijstpasta in je tank. :p Deed het vroeger in het brommertijdperk al goed bij van die bijdehandjes die dachten dat suiker een goed middel was om een vastloper te veroorzaken maar van een koude kermis thuis kwamen. :? ;)

Wat lief je bent mijn pitbuddy en komt me helpen met tanken :mrgreen:

(suiker, die karmelliseerdingest toch als het warm wordt, waarom dan bij jou weer geen vastloper?)

*ziet af van de verkoop van de FPV set en bouwt die in de MiniMag* 8O :evil:

Grmbl.. Is dit serieus? Want dan ga ik zoeken naar een ander setje namelijk :)

Trouwens niet helemaal over met die stink dingen hoor.. Ik heb nog een speeddelta liggen, waar een 7.5cc op komt. Blijf wel herrie maken, en de dikke benzine brommers op de bigscales. Dus stil? Stil zal het niet worden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back