Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@gladoor
@sime
"Hij doet het niet, hij doet het niet!" :rolling::rolling::rolling:

Hij deed het toch ook niet???:confused:

Ik durf hem scherper te stellen, volgens mij was het nog geen eens 5 meter :shock:

dan heb ik de wedstrijd gewonnen. Die van mij lag er wel in.... Hij dreef steeds verder tot ik hem nog net te pakken kon krijgen met een stok. (ongv 5 mtr):D

Dat ik er hedenavond niet bij was heeft overigens helemaal niets met mannelijkheid te maken maar
meer met het rekening houden met de wensen van je partner :showass:

(ik drink overigens wel vrij veel melk,dus het credo "met melk meer mans " is mij op het lijf
geschreven )

Je bent al moe zonder dat je een meter met die FG van je gereden hebt,dus
weet waar je aan begonnen bent :rolling:

Nou nou, het ken te gek ook he... Ik begrijp het wel hoor. Soms willen de vrouwen ook aandacht. Je woont niet voor niets samen.;)

Maarrrr wist jij als melkdrinker: melk meneertje is slecht voor je geweertje!!
melk: de witte sloper!:yes:

Zo ken ik er nog een, "hij doet het niet" :rolling: zou nog een foto posten van een scheur in z'n chassisplaat .....

Hier dan een foto van de scheur. Ik doen het wel alleen niet onmiddelijk. :rolleyes:

l_9e4727207bec78d5231e22a1606da872.jpg

Hier kan je ook zien dat de bodemplaat aan de voorkant gestuikt is.

l_2d837f44c4d48c13ea528ae9e94f31b7.jpg

Ik heb inmiddels een mail gehad waain hij zegt voor een andere bodemplaat te zorgen. Toppie lijkt mij.:yes::thumbsup:

Helemaal top :yes: dat hij met een nieuwe bodemplaat komt. De schroeven zien er trouwens ook aardig mishandeld uit 8O

Niet nieuw maar wel een andere. Een zonder scheuren. Maar evengoed een goede actie van meneer.:cool: Waarschijnlijk zal het niet een bodemplaat van de evo 7 zijn maar een andere versie. Ik hoop dat de gaten overeen komen.

@Snoeksel:

Ik heb nog een nieuwe tank voor de Savage liggen.
Zelf was ik wel van plan om nog een paar rondjes op Hoogtij te gaan rijden.
(straks even dat humppackje repareren en laden)

Zijn er nog meer offroaders die vandaag gaan rijden :?:

@Snoeksel:

Helaas kan ik er vandaag niet bij zijn :(

@Snoeksel:

Ik was van plan rond een uur of twee er te zijn met de HB.

@Snoeksel:
ben je er straks ook samen met Snowman165 ?

Is er nog iemand van de Savage afdeling die een versnellingsbak heeft liggen?
(voor een 3,5 cc) een 2 bak mag ook?

De Savage van Max ligt nu met een paar kale tanden in de versnellingsbak te wachten op een reparatie.

@Snoeksel:
ben je er straks ook samen met Snowman165 ?

Is er nog iemand van de Savage afdeling die een versnellingsbak heeft liggen?
(voor een 3,5 cc) een 2 bak mag ook?

De Savage van Max ligt nu met een paar kale tanden in de versnellingsbak te wachten op een reparatie.

Geen last van komt door de uiterst "rustige" rijstijl van Snoeksel zit er verschil tussen dan tussen die van de 4.6 of de 3.5 rij met 4.6 en de bak van de 3.5 heb wel nog een bak liggen maar ja (hoe oud was die savage ook alweer 3 weken???
Zal even kijken denk wel dat moeders en kind dan even meekomen

Laatst bewerkt:
Geen last van komt door de uiterst "rustige" rijstijl van Snoeksel zit er verschil tussen dan tussen die van de 4.6 of de 3.5 rij met 4.6 en de bak van de 3.5 heb wel nog een bak liggen maar ja (hoe oud was die savage ook alweer 3 weken???

Deze schade valt volgens mij ook nog onder de garantie :lol:
Of er verschil is tussen de 4.6 en de 3.5 Savage versnellingsbak, ga ik nu even uitzoeken.;)

Deze schade valt volgens mij ook nog onder de garantie :lol:
Of er verschil is tussen de 4.6 en de 3.5 versnellingsbak, ga ik nu even uitzoeken.;)

Heb al wat schades gehad diff binnen 4 weken en nog een paar dingetjes. Maar ja draaiende onderdelen he, kan gebeuren werd mij verteld geen garantie. Alleen de motor (3.5) een keer op gestuurd was wat mis mee dat werd dan wel opgelost van de rest weinig garantie

Het gaat om dit tandwiel <= klik!

Ik dacht dat op mechanische delen, geen garantie wordt verleend,tenzij het duidelijk is dat de schade ontstaan is door een fabricage fout.

Van Peter had ik ook garantie gekregen op mijn nieuwe blok :p tot aan de deur :rolling:

Volgens mij is garantie op RC zeer beperkt, het gaat dan echter om fabricagefouten die vervangen worden. De rest wat daar buiten valt is puur uit coulance.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back