Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook geen garantie claimen.;)
Bij RC Off-road rijden weet je gewoon dat je zo nu en dan reparaties hebt...ook als de auto net nieuw is ...:cool:

Maar heeft er iemand een complete versnellingsbak voor de Savage ter overname?

Ik wil ook geen garantie claimen.;)
Bij RC Off-road rijden weet je gewoon dat je zo nu en dan reparaties hebt...ook als de auto net nieuw is ...:cool:

Maar heeft er iemand een complete versnellingsbak voor de Savage ter overname?

Heb er een liggen neem hem wel mee vrouw en kind neem ik ook mee komen er nog meer kids:zon::zon: P.s die van jou is toch onderweg uit de u naait me steeds

Heb er een liggen neem hem wel mee vrouw en kind neem ik ook mee komen er nog meer kids:zon::zon: P.s die van jou is toch onderweg uit de u naait me steeds

Dat is mooi man!
Hoe laat zijn jullie er? Komt je buurman ook mee?

Dat er een versnellingsbak onderweg is uit de :usa daar heb ik nu niets aan :???: ;)
Het tandwiel is ook al besteld...dus... straks heb ik genoeg reserve delen,voor als het weer eens keertje gebeurd.;)

Dat is mooi man!
Hoe laat zijn jullie er? Komt je buurman ook mee?

Dat er een versnellingsbak onderweg is uit de :usa daar heb ik nu niets aan :???: ;)
Het tandwiel is ook al besteld...dus... straks heb ik genoeg reserve delen,voor als het weer eens keertje gebeurd.;)

Weet niet of de buurman meekomt tussen 12:30 en 13:00 is dat een mooie tijd neem jij een heerlijke kan koffie mee

Weet niet of de buurman meekomt tussen 12:30 en 13:00 is dat een mooie tijd neem jij een heerlijke kan koffie mee

Dat is goed.;)
IMG_0203.jpg

met deze koffie erin:
excellent_arome.jpg

en dit koekje er bij:
22_1.jpg

Laatst bewerkt:
Zo Marcel,jouw post zorgde voor een unicum in de historie van ons draadje "Rijders omgeving Zaandam e/o":
300 pagina's!
:music: :new-bday: :-D :worship: :proost: :thumbsup:

hartelijk_gefeliciteerd.JPG

Laatst bewerkt:
Zijn er vandaag alleen Saffies welkom op HT,of mag ik ook een rondje komen rijden op de mooi aangelegde baan :newbie:

Je mag ook komen hoor ventje (p.s de saffies springen tenminste of kom je de lucht niet in door je bling bling :rainbow1::fuckyou2:)
@Bart heb jij nog een eenrichtingslager over voor de buurman

Ik heb ook al weer zin ,misschien tegen de avond ff vliegeren.

ben druk de crashna hoogtij landings proof te maken, dus landing gestel eraf en voor a/d onderkant een piepschuim verhoging gemaakt zodat bij de landing de prop niet stukgaat :D

verder niets te melden ,en ook geen pb's verstuurd :rolleyes:

ps ; ja de sav hing mooi in de lucht ;-)

Ha die Hoogtij genieters.
Zijn er nog mensen uit het FG verleden die lagers hebben liggen??
Ik heb het monster ff uit elkaar liggen, maar kom tot de ontdekking dat bijna alle lagers stroef lopen of zware punten vertonen.
En omdat er toch bijna niemand meer met FG rijdt wil ik de onderdelen die ik nodig heb, wel voor een leuk prijsje overnemen.

@ Philliams als jij voor mij de volgende keer de koppeling schoentjes mee zou willen nemen, dan ben ik u zeer erkentelijk, en regelen we de prijs wel.

Nu nog even wat tandwielen bestellen: 18 tands staal breed,die was aardig versleten, en 46 tands Delrin, deze waren gewoon op.
dan kan ik volgende keer weer rijden.
allemaal veel plezier met de dingen die jullie gaan ondernemen, en tot volgende week
Edwin:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back