Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, thuis even zonder internet dus nu even snel alle verhalen gelezen (en weer teveel van die sh!t pb verhalen, kunnen we daar niet mee stoppen aub?)
Ik mis heel wat zo te zien, doordeweeks wordt er ook al gereden. Dit weekend wordt het voor mij nog niks maar daarna ben ik weer aan de beurt :twisted:
Nu weer verder aan het werk![]()
En u bent....? :?Ja, thuis even zonder internet dus nu even snel alle verhalen gelezen (en weer teveel van die sh!t pb verhalen, kunnen we daar niet mee stoppen aub?)
Ik mis heel wat zo te zien, doordeweeks wordt er ook al gereden. Dit weekend wordt het voor mij nog niks maar daarna ben ik weer aan de beurt :twisted:
Nu weer verder aan het werk![]()
Ohw dit is een rete snel karretje, wordt gezegd dat hij sneller gaat dan 100km/h, echter MACH-only, dit wordt er niet een voor op de parkeerplaats ........
Ik wil voorstellen morgenavond met de bigscale-onroad Beverwijk onveilig te maken, wie heeft er zin om ook heen te gaan?
Uurtje of 8 bij de Makro ofzo?
Iedereen weer aan het werk
![]()
FF voor de duidlijkheid. dit is vanavond? Dan ga ik ook even mijn best doen om te komen. Niet met de fg. De bodemplaat ligt momenteel bij een lasser. Die bodemplaten, zijn die eigenlijk gehard of is het "standaard" alu.
heeeeeeel eeeeerrrruuuggg druk (not).... Al twee dagen aanwezigheidspremie....![]()
Jep dit is tonight!
Jep dit is tonight!
Ik zet mijn Beetle zo even achterin de auto.
We hebben over locatie Makro in Beverwijk om ±20.00 uur?
Als het aan mij ligt gaan we hier rijden (clickable):
Echter, de Makro schijnt ook groot genoeg te zijn om te kunnen spelen, we moeten het vanavond maar even zien, ik merk wel of we erop kunnen
Kunnen we er niet op dan gaan we toch gewoon de Makro onveilig maken
(minpuntje, die is open tot 22.00 uur)
En u bent....? :?
@junkie & siemme: Het schuin wegtrekken van de EZ kan nog een oorzaak hebben (gehad). Een gouden tip in het EZ topic. Even checken dus...
Bij Bestand, Video Exporteren. Even opletten dat de begin- en eindmarker aan resp. het begin en eind van het filmpje staan. Opslaan als Windows Media Video (.wmv), 640x480 pixels, 25 frames/sec. Dat geeft het beste resultaat als je weer upload naar YouTube. En YouTube kun je tegenwoordig met high-res bekijken door achter de URL &fmt=18 te zetten. 8Obedankt voor de tip maar ik heb het haakje naar buiten laten steken en de servo'smet klitteband vastgemaakt dus als het goed is kan ie niet blijven hangen maar wel een handig forum ben nu bezig met t filmpje om het beeld om te draaien heb magix video 2007 heb t beeld dan 180 gedraaid moet enkelt effe kijen hoe ie m dan ook zo opslaat.
Vanavond ben ik erbij met de Nitro RS4, rond 20:00 uur.
@Bart: Ik neem de 15T hard stalen clutchbell voor je mee (ligt al een paar dagen in de auto). Vergeet je je HT$$$ niet? :nooo:
Ik zal kijken of het lukt en anders neem ik morgen ook de laptop wel effe mee is mischien wel effe makkelijker.Bij Bestand, Video Exporteren. Even opletten dat de begin- en eindmarker aan resp. het begin en eind van het filmpje staan. Opslaan als Windows Media Video (.wmv), 640x480 pixels, 25 frames/sec. Dat geeft het beste resultaat als je weer upload naar YouTube. En YouTube kun je tegenwoordig met high-res bekijken door achter de URL &fmt=18 te zetten. 8OZie de verschillen: ZaZ-7SpoPwg[/media] en ZaZ-7SpoPwg[/media]...
:
Zie de opmerking van Bart :rolling:
Wil je me bankrupt hebben![]()