Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
net lekker gevlogen ging bijna fout kwam nogal een harde windvlaag op ging ie vrij hard naar beneden
Wie en wat was de schade?Ik ken er nog één :rolling: maar die had wel schade![]()
Wie en wat was de schade?
Of eigenlijk meer een avond Bash en later de Crash. 8O![]()
Bart had een rijdersstelling meegenomen...
BYM's Citroën C5...![]()
Bart's Bling Beetle...
Bart's Bling Beetle maar dan als driewieler... :?
En de rest op zoek naar het moertje van het vierde wiel van de wagen... :nooo:
Allemaal weer lekker gereden. Helaas begaf de versnellingsbak van mijn Nitro RS4 het al snel, na eerst een aantal dogbones weer op z'n plek te hebben gezet omdat die losschoten. Ook nog twee boutjes uit de c-hubs gevallen, dus de RS4 kan zo weer Marktplaats op.Filmpjes volgen morgen wel... :cry:
Lijm is niet nodig. Just magic tape (Duct Tape dusheb je de neus weer in de lijm gezet? hoop dat t allemaal weer een beetje recht komt heb gelukkig efffe afkloppen nog geen schade ben wel al een paar ker bang geweest dat die vleugels af zouden breken als je ziet wat een kracht daar op komt
Mochten ze m in bussem niet hebben in velserbroek hebben ze er ook nog een paar liggen d8 voor rond de 65 euro zit er enkelt de motor in natuurlijk zou ook gelijk een andere prop vragen ik heb een prop gekregen die op de vorige versie van de ez zaten en die zitten effe strakkerLijm is niet nodig. Just magic tape (Duct Tape dus). Morgen een mooie zwarte neus. De linker- en rechterhelft van de neus mochten elkaar toch al niet zo en er zal al wat ruimte tussen (ca. 2mm). Nu staat het neusje wat scheef dus dat wordt weer even een actie met de waterkoker. Ik denk dat ik morgen een beetje verkeerd rij op de terugweg en dan misschien toevallig langs Bussum moet. Even een extra EZ Kit halen. Altijd makkelijk om wat reserveonderdelen te hebben.
![]()
![]()
phil ; zeker de falcon gekocht, laat mij hem maar even uitbalanceren ,anders word het niets
Ja, da's ook een goede. Eigenlijk kom ik daar nooit. Voorheen kwam ik nog wel eens in Bloemendaal omdat ze daar 25% Sidewinder Nitro hadden, maar dat werd ook een drama. Bij RCT hebben ze veel vliegspul. Bel ik die morgen eerst even, scheelt zo'n 130km omrijden. :?Mochten ze m in bussem niet hebben in velserbroek hebben ze er ook nog een paar liggen d8 voor rond de 65 euro zit er enkelt de motor in natuurlijk zou ook gelijk een andere prop vragen ik heb een prop gekregen die op de vorige versie van de ez zaten en die zitten effe strakker
Hmmm, nee ik durf best wel bij dit weer/deze wind te vliegen. Je moet het toch een keer in het echt leren en ik zat gewoon te laag om nog te corrigeren. Eigen schuld dus. Het is wel dat deze wind op het randje is (kracht 3 tot 4 = 3 tot 8 m/s), je komt bij vol gas amper vooruit tegen de wind in en zodra je een bocht maakt duikt de EZ naar beneden doordat de wind onder de vleugels slaat. Ook dat is eigen schuld omdat je in zo'n geval een veeeeeel ruimere bocht moet maken. Op de sim, relaxt achter het scherm met een biertje, is dat toch makkelijker crashen dan in het echt. :? Maar 6 toeschouwers hebben zich kostelijk vermaakt. Er is immers geen beter vermaak als leedvermaak.zo,zo was weer gezellig daar hoor ik
sleur ; hou je hem wel ff heel voor morgen :lol: ziet er al aardig belabberd uit
dus beter met minder wind oefenen,ik hoop dat het morgen wind stiller is
morgen gaan 3 modellen mee ,en waarschijnlijk allemaal minder mooi terug
1 vlieger met licht show![]()