Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In Hongkongsel deze (150W, 8S maximaal, heeft PH-ILS ook) of deze (400W 8O, 6S maximaal).@Sleur en @Burp: Thnx voor de uitleg..
D'r is een reden dat ik ooit van de MTS afgestapt ben in de Tjalkstraat (Electrotechniek)..Nee, zonder gekkigheid, was inderdaad de berekening even heel erg gladjes en goed vergeten.. stom stom!
Valt best wel mee. In de tijd van de Baja was heet meer een schip van bijleg. Vliegen is veeeeeeeeel goedkoper, zelfs elektrovliegen.En wij houden de wereldeconomie tenminste draaiende en gaan niet zitten potten of miepen over een paar kwartjes.
Kantoorbaantje is ook niets mis mee, maar dan moet je wel zorgen dat je leiding geeft (en naar rato betaald krijgt) en niet lijdt.![]()
Misschien verdienen ze het wel helemaal niet.sommige verdienen net iets meer dan een uitkering, echt belachelijk .
gaat er nog iemand vliegen ????
Misschien verdienen ze het wel helemaal niet.(flauwe woordspeling) Of krijgen ze loon naar arbeid en doen ze geen ene fluit. :?
Nitro is zoooooo passé, zelfs speedkisten op elektro stenen veel meer en kunnen echt wel tippen aan die stinkdingen (geluid zal er niet minder om zijn maar je mag nu eenmaal 24x7 elektro vliegen).
Vast wel, net nog in de achtertuin. En niet iedereen leest de hele dag het forum.Gaat er nog door iemand gevlogen worden vandaag?
Hahahaha, Arjan kan het nog steeds niet uit staan dat jij met je piepschuim qua snelheid het zelfde vloog als zijn Stingerstinkding. :rolling:gaaf , zelfde geluid als mijn funjet met 201kmpu bene there done that![]()
Mooi, ik niet.Morgen ga ik echt wel vliegen. Weer veel te lang niet gevlogen ( paar dagen)
Hmmmm, wat heb je die laatste 13 maanden dan gedaan? 8O Veel anders vlieg je nu niet. :rolling:ik vlieg dus nu pas 24 maanden
en na 7 maanden vloog ik al zo :
Het gaat juist prima. Gewoon uit voorzorg, hoef je het niet te vragen.Slaat dat laatste zinnetje nou weer op Sleur.......gaat het ff niet?
En Sleur het kwam niet eens in me op om langs te komen, ik weet nu toch al dat het verspilde energie is om je te helpen met de heli .....
iemand nog interresse in een romp ofzo voor de 450? Deze is te koop bij ons nieuwe clublid uit Ijmuiden.
![]()