Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Die gele stekertjes is weer een nieuw fenomeen bij die Hongkongnees. Een tijd terug waren die blauwe EC3's helemaal de bom. Nu weer de XT60's. Iemand nog 4 contra's/females hebben? Heb net ook vier accu's om zitten solderen naar Deans. :p ;)

Iemand nog interesse in de Graupner Spacecakewalker? Zitten drie HXT500's in en verder niets. Flinke parkeerschade van 3x afraggen op het veld. Ruilen voor vier HXT500's of 10 eypo. :? :lol: Had de ontvanger nodig voor de HKA-250GTX-PB heli. :oops:

heb wel interresse in die stekkertjes sleur. Heb er al een zooi onderweg van HC

Ik heb net een stuk of 30 van die XT60 stekkers besteld (week of twee geleden)

Voor mijn grote pakketten ga ik die in ieder geval gebruiken.

ja Goprb, klopt helemaal. Dan staat hij in Heading hold mode ( de gyro ) Dat kanaal waar je je gele stekkertje in gedaan hebt is je gear kanaal als het goed is en die kan je een schakelaar toewijzen of heeft al een schakelaar toegewezen. Als je die schakelaar omzet gaat de gyro in rate mode. Dan komt hij wel terug in nulstand.

Ik heb net een stuk of 30 van die XT60 stekkers besteld (week of twee geleden)

Voor mijn grote pakketten ga ik die in ieder geval gebruiken.
Ik heb het niet zo voor met die 3,5mm bussen. Als ik kijk hoe ver de bussen al weggevreten zijn op de regelaar van mijn Monsun en de accu's daarvan en dat in de wetenschap dat het slechts 4S is, heb ik ze liever niet op mijn accu's. De echte Deans (dus niet die slappe kopieetjes) slijten dan wel op het eerste randje door aansluiten maar het contactvlak is wel groter dan de 3,5mm bussen. Maar een ieder zal zo wel zijn argumenten hebben. :yes:

Gorb, je zender heeft ook een gyro sense menu. Daar maak je geen gebruik van. Met dit menu kan je verschillende gain percentages toewijzen aan iedere flight mode ( normal mode, stunt mode/ idle 1 / 2 ) Inplaats daarvan gebruik je simpelweg de travel adjust van je gear kanaal in je zender waar je normaal de maximale uitslag van de servo's instelt. Op ieder kanaal heb je daar 2 waardes. 100% uitslag de ene kant op en 100% uitslag van je servo de andere kant op. Op je gear kanaal waar je gele stekkertje inzit betekend dit dus 100% gain voor rate mode en 100% gain voor heading hold mode. Zet die waardes om te beginnen maar op 62%.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back