5p1k3
Forum veteraan
Jammer joh!Vier op een rijp:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jammer joh!Vier op een rijp:
Robert ik heb niets kunnen over die super brain roggelaar,hem hem gister wel aan mijne gehangen en die was wel uit te lezen,dus mischien toch je roggelaar kapoere wietes.
Heb deze roggelaar nog liggen, van Phil gekregen bij de CopterX:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobbyking SS Heli Series 70-80A ESC w/UBEC $20.41
Die kan ik ook eens proberen..
Hoe laat gaan we vliegen?
Jij moet lekker zo doorgaan.15cc brommert er al op?
O nee, geen brandstofdag vandaag... of ff gastvliegen op de FMS![]()
Hoe laat gaan we vliegen?
Kom anders eerst hier ff langs wil nog ff de depfart afmaken.
Ja, dat is dat probleem. En ja, dat is een kwestie van de timing en cut-off goed instellen. Eerste dat ik altijd doet is de cut-off op soft zetten. Vervolgens kijken of alles goed loopt en bij twijfel testen met de eLogger/Watt's Up om te zien of het vermogen wel klopt (eLogger is makkelijker omdat die ook toerental kan meten tegen het vermogen). Datzelfde misschien ook nog tijdens een vlucht. Ik heb het met één setup gehad met een niet-Turnigy motor. Na aanpassen van de timing liep alles perfect (en nog steeds). Heeft niet met 3D te doen, kans is alleen groter dat het dan optreedt.Kwam dit tegen op hobbycity,lijkt wel heel erg op jouw probleem.
Dan zou ik ook een extra Katana/Angel S meenemen voor de breek.Heb deze roggelaar nog liggen, van Phil gekregen bij de CopterX:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobbyking SS Heli Series 70-80A ESC w/UBEC $20.41
Die kan ik ook eens proberen..
Que? Ik ben er toch de hele dag geweest.Sleur had gister meer weg van een kaalkontige warhoofd baviaan,ik vond hem een beetje afwezig.
Que? Ik ben er toch de hele dag geweest.Maar verklaar u nader...