Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Sleurtje kunnen we de fietscross club uit Velsen Noord niet een keer contacten om daar te rijden met de barbie bakkies

Zo uit mijn hoofd even geen weet van, staan thuis in de fav's.

Iemand nog iets nodig van Quartell Pijnacker??

Ik ga nu ff heen namelijk, kom er langs voor een klus dus kan ik mooi meepakken :yes:

hoi jongens .

ik heb een beetje een treurig bericht , mijn vader is onderzocht ,en blijkt longkanker te hebben ,met wat uitzaaiingen :( dus mijn wereld stort even in , en trek mij even terug uit het vlieg gebeuren en forum , staat mijn hoofd niet na .
ik hoop echt dat ze nog wat kunnen betekenen voor mijn vader , dat is de enige hoop die ik nog heb , het zou toch raar zijn je vader binnen een paar maanden er niet meer is .
ik houd jullie op de hoogte mocht er positief nieuws komen .

groetjes marcel

Junkie dat is behoorlijk kut nieuws man. En als jij je terug wil trekken uit de hobby moet je dat doen, maar pas op. Afentoe vliegen kan ook zeer goed zijn voor je in een tijd als deze. Afentoe even iets leuks doen en onder mensen komen kan zeer therapeutisch werken in zo'n situatie. Je kan het er dan even uitgooien bij je vrienden ook. ;) Maar heel veel sterkte toegewens van mij kerel, en zorg ervoor dat je niet weer in een dip raakt, wees het voor !

P.s ik weet hoe het is als je vader er niet meer is en ik zal ook niet de enige zijn hier. Het is helaas het enige dat je zeker weet in het leven.

Chips junkie, zuigt grote apenballen. :( En wat knaller zegt, af en toe eens langs wippen, beetje fladderen en even je hart luchten scheelt al veel.

Laat maar even weten of je morgen nog langs komt of niet. Geen probleem, je DeLuxe staat netjes in mijn garage te wachten. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back