K
knaller
Guest
Sleur zoek de goudprijs is op van vandaag dan ik zoek me suf en vind niks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pffffff, alleen maar wachten tot al die zandlopertjes en voorrgangsbalkjes klaar zijn. 21x Office 2010 Professional installeren is zoooooooo saai. Setup starten, 3x Volgende klikken en dan maar wachten en koffieleuten.c: :morning:
Met dat lange wachten heb je even tijd voor de sociale contacten.En wat moet je nu om 2 uur thuis doen,vliegenHoezo pleur je niet 1 server neer die in 1x de installatie pushed naar alle 21 de computers tegelijkertijd? Scheelt je een hoop wacht tijd.
Dat voorbereiden is meer werk dan een setup-file aanmaken, op elke plek 3x klikken en dan leunen. Simpel en doeltreffend voor een eenmalige actie.Hoezo pleur je niet 1 server neer die in 1x de installatie pushed naar alle 21 de computers tegelijkertijd? Scheelt je een hoop wacht tijd.
In het kader van het gaat niet goed met familie relaties momenteel, heb ik woensdag een begrafenis. Een oud tante van me is vanmiddag overleden, ze heeft vrijdag een hersenbloeding gehad
Dat laatste wist ik vanmorgen pas, en prompt overlijdt ze nog geen 2 uur later
Ik heb me daarom maar even uitgeleefd in de garage, wordt tijd dat dat een beetje georganiseerd gaat worden, dan kan ik een lijst met klussen af gaan werken in en om het huis.
Heb een ladenblok voorzien van een best onderstel, waardoor een hoop ruimte is vrijgekomen zodat ik mijn gereedschapjes netjes een plek kan geven.
Even kijken of er nog meer weggegooid gaan worden dan neem ik er nog eentje mee dan heb ik helemaal een zee van ruimte.
Goedverdegoedver, wat een verkeersdrama zeg. Ik heb bijna 30 minuten met de motor uit op de A2 ter hoogte van Culemborg gestaan. :evil: Verder de hele weg zo'n 60 per uur gesukkeld tot aan 0251. :? In totaal bijna 2,5 uur onderweg voor een stukje van 98km.![]()
Tsja, dat verrekte bier ook.Tsja, wie plant er ook een dag door het land als er een lang weekend aankomtIedereen wil lekker naar huis om vervolgens door te gaan naar de campif
Wil je me voortaan ook niet meer laten schrikken... mijn Sony DSC-W350 bevat wel degelijk een CCD chip en geen waardeloze CMOS chip![]()
![]()