Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
/junkie-mode=aan
Keuzes tussen vliegen en gezinnetje dat is.
/junkie-mode=uit

Daar heb je een punt !

Ik moet zeggen dat ik erg geniet van op de camping staan ,met fietsen mee ,ondanks de zeer nare berichten .
We trekken er lekker op uit met de fiets ,dat is 20 min fietsen naar het strand van egmont , altijd plek en parkeren waar je wilt , bovendien is fietsen een goede manier om je gedachten te verzeten .
Ook merk ik dat ik veel steun heb bij mijn gezinnetje en soms vergeet hoe belangrijk ze zijn , maris is alang haar moeder kwijt en met haar vader heeft ze helaas geen contact,vandaar dat zij ook gehecht is qualitytime .
Maar ik heb ook de smaak te pakken ,en als er weekenden aankomen met mooi weer trekken we er lekker opuit naar een campif ;-)
Bij wat minder weer lekker is vliegen .

Speedkisten ? Leuke dingen en leuk om naar tekijken ,alleen ga ik op dat moment niet zelf vliegen ;-)

Vrijdag atv vliegen met ook brandstof zou leuk zijn ,maar dat zal wel fictie blijven :-(

Daar heb je een punt !

Ik moet zeggen dat ik erg geniet van op de camping staan ,met fietsen mee ,ondanks de zeer nare berichten .
We trekken er lekker op uit met de fiets ,dat is 20 min fietsen naar het strand van egmont , altijd plek en parkeren waar je wilt , bovendien is fietsen een goede manier om je gedachten te verzeten .
Je moet eens mee gaan gay-o-cachen. Is best kinderachtig, het is uiteindelijk niet veel meer dan schatzoekertje met high-tech middelen als een GPS. ;) Gewoon lekker weg van alles, wandelen/fietsen/autorijden, lekker speuren, soms een beetje puzzelen en prima met het gezinnetje te combineren. Gisteren en vandaag in totaal 10 caches weggeschrap uit de lijst van ruim een miljoen wereldwijd.

Zo, ook weer terug van een rondje cachen. Ondertussen wat speeltuintjes (bij Siggy in de buurt) voor de kids en wat andere dingen bezocht. De planning was om 5 caches te doen maar uiteindelijk hebben we er maar 4 gedaan. Nummer 5 was midden in een woonwijk en het was nogal erg druk met mensen die in de tuin zaten.... om dan te gaan zoeken :nooo:
We hebben er weer 20 kilometer opzitten :thumbsup: heerlijk ontspannend dat fietsen :yes: en gay-o-cachen is leuk voor het hele gezin.
Zoals Junkie al zei: meer qualitytime voor het gezin, en bij de mindere dagen en in de avond heerlijk even fladderen.

Over de brandstoftijden laat ik me niet uit... hoef ik me niet mee te bemoeien omdat ik over ben gestapt op electronenbommen dus mij zul je er ook niet over horen. :rolling: :mrgreen:

Kortom was weer een puike middag :thumbsup:

Kijk de kinderen eens genieten met het Gay-O-Cachen ;)

DSC00629.jpg

Ziet er goed uit kerel.. Mooi in het rood..

Ik denk dat ik de mijne (bouwdoos) ook maar hou. Leuk bouw project voor de wintermaanden..

Je moet eens mee gaan gay-o-cachen. Is best kinderachtig, het is uiteindelijk niet veel meer dan schatzoekertje met high-tech middelen als een GPS. ;) Gewoon lekker weg van alles, wandelen/fietsen/autorijden, lekker speuren, soms een beetje puzzelen en prima met het gezinnetje te combineren. Gisteren en vandaag in totaal 10 caches weggeschrap uit de lijst van ruim een miljoen wereldwijd.

ja , ik snap dat je dat leuk vind , mijn neef is er aardig verslaafd aan ;)
maar het is niets voor mij , ik ga er wat vaker op uit met het gezin , maar dan met tentje en fietsen mee ;)
nu begin ik pas te begrijpen dat burgerlijk eigenlijk best leuk is :yes:

Zoals Junkie al zei: meer qualitytime voor het gezin, en bij de mindere dagen en in de avond heerlijk even fladderen.

precies !

Zo aileron servo's inmiddels ook gemonteerd nu alleen nog ff gasnaald verlengen was ik ff vergeten.

leuk ding corb , maar volgens mij is het geen makkelijke vliegert om te vliegeren .

Iemand straks nog vliegen?

nee

Zo,de Merlin staat op de decals na klaar voor de maiden :-)

Was tevens eventjes het laatste projectje.
Vanaf volgende week begint de verbouwing in huize Siggery,dus 3 weken geen tijd voor de hobby ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back